Voertuigen verzieken het imo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
wtf wat een lijst!!!!!!![]()
Dit is wat er voorlopig allemaal in BF3 zit.
[..]
Ongeveer 55 verschillende wapens..![]()
22 voertuigen.
Ja van jou weet ik hetquote:
maken het spel juistquote:
Jawel, en de voertuigen verzieken het. COD vind ik veel lekkerder spelen ipv die tering grote mappen van BFBC2quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog nooit BFBC2 gedaan zeker?
Heeft niets met voertuigen te maken, maar goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, en de voertuigen verzieken het. COD vind ik veel lekkerder spelen ipv die tering grote mappen van BFBC2
Toch vind ik die voertuigen graf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft niets met voertuigen te maken, maar goed.
Moet het eigenlijk ook doen, vanwege de pre-order stuff. Maar ik heb nog zoveel tegoed bonnen liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
nu eindelijk eens een pre order zoeken, vergeet ik steeds!
Ik wss ook. Aangezien de xbox volgende week naar Delft verhuist en fifa echt awesome is om met je huisgenoten te spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk FIFA 12 halen?!
Kunnen we meteen eigen team aanmaken
Zeker! Wij deden altijd met een paar mensen een competitie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wss ook. Aangezien de xbox volgende week naar Delft verhuist en fifa echt awesome is om met je huisgenoten te spelen.
Precies,ik ga Fifa 12 ook wel halen denk ik,alleen niet gelijk bij de release..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wss ook. Aangezien de xbox volgende week naar Delft verhuist en fifa echt awesome is om met je huisgenoten te spelen.
Normale versie is te vinden voor 45 en de LE is 52quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
nu eindelijk eens een pre order zoeken, vergeet ik steeds!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies,ik ga Fifa 12 ook wel halen denk ik,alleen niet gelijk bij de release..
Run and tell that!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:56 schreef Bozz187 het volgende:
Hide yo kids, hide yo wife want ik ga vandaag weer motor rijden
Goedemorgen btw
Boz weer aan het motor rijden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat heb ik het rijden gemist zeg, alleen jammer van die motor waar ik op zit
die ene chopper heb ik nog steeds, maar die vind ik niks dus die probeer ik te verkopen en anders wordt het een kado voor me zusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boz weer aan het motor rijden?Je had toch een nieuwe? Of is die nu ook al niet meer mooi genoeg voor je?
En heb je nu alweer wat anders op het oog?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die ene chopper heb ik nog steeds, maar die vind ik niks dus die probeer ik te verkopen en anders wordt het een kado voor me zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |