quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Bozz187 het volgende:
oke ik stop nu met posten tot iedereen weer chill doet tegen mekaar. tot donderdag dus.
Je monopolygeld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem dit mee, is dat goed? Kunnen we onze sigaretten mee aansteken
Ik voor de verandering ook een keer niet hoor! Lief ben ik hequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Zat ook al te wachten. Dik 120 posts over 1 grapje. Alsjeblieft man.Ben heel benieuwd wat pierre erover te zeggen heeft, is zo'n beetje de enige die zich nog niet heeft laten horen.
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik voor de verandering ook een keer niet hoor! Lief ben ik he
Kom jij me even instoppen dan, dan weet ik zeker dat het goed zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pas op dat je niet wakker word met iets in je aarsje.
Volgende week, deze week van 8 's-ochtends tot 12 's-nachts leren, met af en toe een beetje soggen ertussendoor.quote:
quote:
Ik heb ook niks gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Zat ook al te wachten. Dik 120 posts over 1 grapje. Alsjeblieft man.Ben heel benieuwd wat pierre erover te zeggen heeft, is zo'n beetje de enige die zich nog niet heeft laten horen.
Appeltje voor de dorstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het toch apart om een menselijk spaarvarken te hebben...
Sold, wat bezielt je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Jongens en meisjes wat afleding in deze zware tijden:
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar er zat nog een stuiver vastquote:
Fucked up G.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar er zat nog een stuiver vast
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar er zat nog een stuiver vast
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |