Boz weer aan het motor rijden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat heb ik het rijden gemist zeg, alleen jammer van die motor waar ik op zit
die ene chopper heb ik nog steeds, maar die vind ik niks dus die probeer ik te verkopen en anders wordt het een kado voor me zusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boz weer aan het motor rijden?Je had toch een nieuwe? Of is die nu ook al niet meer mooi genoeg voor je?
En heb je nu alweer wat anders op het oog?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die ene chopper heb ik nog steeds, maar die vind ik niks dus die probeer ik te verkopen en anders wordt het een kado voor me zus
niet een specifieke motor maar wil wel weer een sport halen, maar moet toch eerst nog ff sparenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En heb je nu alweer wat anders op het oog?
Vrij hoge boete inderdaad,zeker dat er niet meer was?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Kutstudent het volgende:
Net 316 eckies boete gehad alleen omdat ik m'n brommer's schorsing 10 dagen te laat heb verlengd. wtf.Voertuigregistratie.
Ja, ik heb gewoon een onverzekerd voertuig gehad, wat illegaal is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrij hoge boete inderdaad,zeker dat er niet meer was?
Had je wel een beetje kunnen zien aankomen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een onverzekerd voertuig gehad, wat illegaal is.
Terwijl ik er niet eens mee heb rondgereden.Maar dan nog, 30 euro per dag.
Dat zijn een hoop muntjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Kutstudent het volgende:
Net 316 eckies boete gehad alleen omdat ik m'n brommer's schorsing 10 dagen te laat heb verlengd. wtf.Voertuigregistratie.
En jij gaat 3 keer per week uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, 300e is toch 6 avonden uitgaan
vroeger wel ja nu niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand al age of empires online gedaan?
En mensen al bezig met de MP demo van driver?
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.quote:
Ga nu even checkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.
Ga ook maar eens even checken dan, is het wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.
Trailer is wel oké, ben nu aan het installeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga ook maar eens even checken dan, is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |