niet een specifieke motor maar wil wel weer een sport halen, maar moet toch eerst nog ff sparenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En heb je nu alweer wat anders op het oog?
Vrij hoge boete inderdaad,zeker dat er niet meer was?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Kutstudent het volgende:
Net 316 eckies boete gehad alleen omdat ik m'n brommer's schorsing 10 dagen te laat heb verlengd. wtf.Voertuigregistratie.
Ja, ik heb gewoon een onverzekerd voertuig gehad, wat illegaal is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrij hoge boete inderdaad,zeker dat er niet meer was?
Had je wel een beetje kunnen zien aankomen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een onverzekerd voertuig gehad, wat illegaal is.
Terwijl ik er niet eens mee heb rondgereden.Maar dan nog, 30 euro per dag.
Dat zijn een hoop muntjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Kutstudent het volgende:
Net 316 eckies boete gehad alleen omdat ik m'n brommer's schorsing 10 dagen te laat heb verlengd. wtf.Voertuigregistratie.
En jij gaat 3 keer per week uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, 300e is toch 6 avonden uitgaan
vroeger wel ja nu niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand al age of empires online gedaan?
En mensen al bezig met de MP demo van driver?
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.quote:
Ga nu even checkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.
Ga ook maar eens even checken dan, is het wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.
Trailer is wel oké, ben nu aan het installeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga ook maar eens even checken dan, is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |