Linkjesquote:Nederland wordt op de WK atletiek in het Zuid-Koreaanse Deagu vertegenwoordigd door twintig atleten. Ook 800-meterloper Bram Som is van de partij.
Hij miste de WK-limiet op 0,04, maar werd als 'bespreekgeval' toch aan de selectie toegevoegd.
Selectie mannen: Churandy Martina (100 meter, 200 meter, estafette), Giovanni Codrington (estafette), Jerry Feller (estafette), Patrick van Luijk (estafette), Mike van Kruchten (estafette), Brian Mariano (estafette), Som (800 meter), Rutger Smith (discuswerpen), Eelco Sintnicolaas (tienkamp) en Ingmar Vos (tienkamp).
Ook clementie voor estafettevrouwen
Pieter Verlooy, technisch directeur van de Atletiekunie, besloot ook het vrouwenestafetteteam af te vaardigen, dat net als Som de limiet niet had gehaald.
"Som kan vast nog progressie boeken en de selectie van het jeugdige vrouwenteam zie ik als een toekomstinvestering", zo motiveerde Verlooy zijn keuze.
Selectie vrouwen: Yvonne Hak (800 meter), Remona Fransen (zevenkamp), Monique Jansen (discuswerpen), Dafne Schippers (200 meter, 4x100 estafette), Marit Dopheide (estafette), Anouk Hagen (estafette), Nikki van Leeuwen (estafette) en Jamile Samuel (estafette).
Vuelta en US Open zijn ook alweer op komstquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
Altijd mooie afsluiter van de sportzomer.
In Nederland moet je een limiet lopen. In Amerika moet je bij de beste drie van de trials zijn.
Zo miste wereldrecorhouder Dan O'Brien de spelen omdat ie als tienkamper faalde bij het poststokhoogspringen bij de trials.
quote:kenenisa Bekele zal komende maand in het Zuid-Koreaanse Deagu toch zijn wereldtitel verdedigen op 10.000 meter. De Ethiopiër stond ruim anderhalf jaar met blessures aan de kant. Dit heeft zijn Nederlandse manager Jos Hermens vanavond laten weten.
Bekele raakte in februari 2010 geblesseerd aan zijn kuit en kwam sindsdien niet meer in actie. Sinds 2003 won Bekele alle 10.000 meters die hij liep. Hij won hiermee onder meer twee olympische en vier wereldtitels.
quote:Hoogspringster Blanka Vlasic lijkt eind deze maand het wereldkampioenschap atletiek in het Zuid-Koreaanse Daegu aan zich voorbij te moeten laten gaan. De Kroatische kampt met een hamstringblessure en beslist eind deze week of ze naar Azië afreist of het kampioenschap aan zich voorbij laat gaan.
De 27-jarige Vlasic won in 2007 en 2009 de wereldtitel bij het hoogspringen en werd op de afgelopen Olympische Spelen in 2008 in Beijing tweede op dit onderdeel.
quote:Wilson Kiprop zal later deze maand niet deel kunnen nemen aan het WK atletiek in het Zuid-Koreaanse Daegu. De Keniaanse wereldkampioen op de halve marathon en de Afrikaans kampioen op de 10.000 meter heeft een spierblessure opgelopen, zo maakte de Keniase bond vandaag bekend.
Paul Kipngetich Tanui zal nu in de WK-selectie de plaats van Kiprop in gaan nemen. De winnaar van het zilver bij het WK veldlopen van afgelopen maart werd bij de nationale kampioenschapen, die golden als kwalificatiemoment, als vijfde op de 10.000 meter.
quote:Mbulaeni Mulaudzi heeft zich afgemeld voor het komende wereldkampioenschap atletiek in Zuid-Korea. De wereldkampioen op de 800 meter heeft een hamstringblessure en moet voorlopig rust houden. De Zuid-Afrikaanse atleet wil geen risico's nemen met het oog op de Olympische Spelen van volgend jaar in Londen.
quote:Merlene Ottey (51) is er niet bij op het WK
De 51-jarige Merlene Ottey zal niet aan haar negende wereldkampioenschappen atletiek kunnen deelnemen. Ottey hoopte met de 4x100-meterploeg van Slovenië naar Daegu te kunnen, maar het kwartet slaagde er niet in onder de limiet te lopen.
Dat betekent dat de medailleteller van Merlene Ottey op het WK op 14 blijft staan (drie gouden, vier zilveren en zeven bronzen medailles). Ottey nam in 1980 al deel aan de Olympische Spelen in Moskou, toen nog voor Jamaica.
Mooi.quote:
Wie was dan de sportvrouw van het jaar ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
Wereldatlete van het jaar
Was wel genomineerd tot wereld sportvrouw van het jaar.
Lindsey Vonnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was dan de sportvrouw van het jaar ?
Doe maar Boedapest. Londen heeft de Spelen al. Doha lijkt me te heet voor zo'n toernooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef borisz het volgende:
Londen wil het WK in 2017. 2013 gaar naar Moskou, 2015 naar Beijing.
Concurrenten zijn Budapest & Doha.
Leuk. Ben benieuwd naar Bolt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef borisz het volgende:
NOS heeft avondsessies dus in NL middagsessies live op 1
quote:Jamaican sprinter Asafa Powell has pulled out of the World Championships 100m in Daegu after failing to overcome a groin injury.
The 28-year-old was expected to challenge world champion Usain Bolt, but has failed to shake off a problem that he suffered earlier in August.
Powell's withdrawal marks a blow to the men's sprints, with American Tyson Gay also missing with a hip injury.
It is thought that Powell could be fit for the 4x100m relay on 4 September.
The groin problem kept Powell out of the Diamond League meeting at Crystal Palace on 6 August but he is in South Korea and was pictured training on Wednesday.
Nee, hij doet ook kwalificatie kogelslingeren mee!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
Bolt loopt vandaag alleen tijdens de heats van de 100 m?
Yep, maar ik vrees voor hem dat goud er niet meer inzit. De Amerikanen hebben het stokje toch wel overgenomen.quote:
Polsstokhoogspringen bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:38 schreef Leatherface het volgende:
Steve Hooker heeft zich trouwens niet gekwalificeerd voor de finale hoogspringen.
Absoluut, dat zijn voor mij toch de supermannen van de atletiek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:50 schreef DeeBee het volgende:
Meerkamp blijft een geweldig onderdeel.
Ik heb even in het schema gekeken maar dat is helemaal niet waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, hij doet ook kwalificatie kogelslingeren mee! [ afbeelding ]
Bedankt.quote:Maar Bolt en andere toppers mogen gewoon direct in de heats starten ja, geen kwali's...
quote:Vos trekt zich terug uit tienkamp
DAEGU - Ingmar Vos heeft zich zaterdag bij de wereldkampioenschappen atletiek in Daegu met een spierblessure moeten terugtrekken uit de tienkamp. De Nederlandse atleet meldde zich af voor de start van het vierde onderdeel, het hoogspringen.
Vos liep de kwetsuur op bij het verspringen, het tweede onderdeel. Hij deelde na drie onderdelen de zeven plaats samen met landgenoot Eelco Sintnicolaas.
Telesport
Wat moet hij halen om op schema te blijven liggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:57 schreef DeeBee het volgende:
Sintnicolaas over 1.93, 1x fout op 1.96...
Hij heeft last van zn knieholte dus daarom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:59 schreef borisz het volgende:
Martina door als 3de. Wel slechte start.
Eigenlijk zouden gewoon de beste atleten moeten starten, ongeacht de nationaliteit. Dan heb je pas écht een strijd tussen de besten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:28 schreef Vancoen het volgende:
Dat is echt een belachelijke regel. En dan loopt er ook nog een ex-Afrikaanse voor Bahrein. Zo krijg je de sport wel kapot (zo vind ik het ook belachelijk dat bijv. Li Jie voor Nederland tafeltennist en zo zijn er zat voorbeelden ...).
Intussen veel concurrenten van Sintnicolaas over 2.05 :-(
Ja echt bizar weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef chufi het volgende:
Wow Bolt doet tien stappen en loopt uit en haalt nog de snelste tijd van de series ....
Heb het niet gezien maar zie hem inhouden voor de streepquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef chufi het volgende:
Wow Bolt doet tien stappen en loopt uit en haalt nog de snelste tijd van de series ....
Oké, Bolt dus door.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef chufi het volgende:
Best leuk? Hartstikke geil bedoel je!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:56 schreef Frutsel het volgende:
Die Klishina uit Rusland is best leuk om naar te kijken bij het verspringen![]()
![]()
![]()
Wie?
nou zij...
En jij voorspelt al een wereldrecord, 9.34 ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar zie hem inhouden voor de streep
Dan waren we erbij Nober.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En jij voorspelt al een wereldrecord, 9.34 ofzo?
Verbeterde zijn PR met 8 cm. volgens mij. Dat is natuurlijk bijzonder goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:04 schreef DeeBee het volgende:
Moet erbij gezegd worden dat z'n tweede dag in Barcelona (referentie-meerkamp) heeel erg sterk was natuurlijk, maar hij staat in de projections 5e inderdaad.
Die Van der Plaetsen is ook wel goed trouwens, pas 20 dacht ik te horen en o.a. 2.17m op hoog!
Je zult maar net te laat zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenmiddag dus even gaan zitten voor een kleine 10 seconden topsport.
Ik vind het nooit zo erg als ik het begin mis.quote:
Bij de liveblog op de IAAF-site stond al om 8.44 uur dat de 5.40 niet gelukt was. Weet overigens niet of hij wel 3 keer gesprongen heeft, bij de resultaten staan geen X'jes. Mogelijk niet helemaal fit?quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:19 schreef DeeBee het volgende:
Fail trackers, blijkbaar maar 5.20m Sintnicolaas, meh, net jammer...
Ja, ik zag het later in de tekst in de tracker ook, was nog niet goed wakker dat ik het niet zag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:40 schreef andre77 het volgende:
[..]
Bij de liveblog op de IAAF-site stond al om 8.44 uur dat de 5.40 niet gelukt was. Weet overigens niet of hij wel 3 keer gesprongen heeft, bij de resultaten staan geen X'jes. Mogelijk niet helemaal fit?
Jammer, hier had hij meer winst moeten pakken. Door het goede presteren van Suarez (die doet mee voor het goud) is het podium sowieso onmogelijk. Met de 2 Duitsers, Drozdov, Dudas en van der Plaatsen krijgt hij nog een harde strijd om plek 4 (als het een EK was geweest streden nu 6 man om het goud).
Het wordt inderdaad vechten om plek 4. Alles zit super dicht op elkaar, dus een uitschietertje bij het speerwerpen of een goede 1500 en je bent opeens 4e.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ik zag het later in de tekst in de tracker ook, was nog niet goed wakker dat ik het niet zag.Maar wel gek dat er geen 3 kruisjes stonden op 5.40m, hij had dat wel moeten halen eigenlijk en 5.50m zit er ook gewoon in voor hem, maar ja, helaas.
Als het met speer een beetje mee zit (60+ meter of zo) en een degelijke 1500 meter kan hij nog steeds 4e / 5e worden en misschien beste Europeaan ja.
Hij zit in groep B van speerwerpen, dus die komen zo pas...
edit: Hardee werpt erg sterk, Suarez juist niet, dus Hardee lijkt nu weer mee te gaan doen...
Dat was niet reëel met die blessure. Daardoor is zijn start nog slechter dan die normaal al is. Hij moest het sowieso al meer van de 200 hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:49 schreef ShadyLane het volgende:
Ik had voor Martina toch echt wel een finaleplaats verwacht.
Ik heb altijd bovengemiddeld veel vertrouwen in Nederlandse sportersquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:55 schreef TheArt het volgende:
Dat was niet reëel met die blessure. Daardoor is zijn start nog slechter dan die normaal al is. Hij moest het sowieso al meer van de 200 hebben.
er zit te weinig progressie op de great white hype, IMO. Wat betreft de 100m in ieder geval.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:49 schreef Ericr het volgende:
Lemaitre misschien straks in de 9:9x maar dat is tegenwoordig ook geen echt boeiende tijd meer.
Jawel. Overigens vond ik de Zweedse en Estse uit de eerste (of tweede?) serie van de 400 m TOT nu toe de leukste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:43 schreef DeMessias het volgende:
Radevica mag er best wel wezenNiet verkeerd neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze is ook zo lekker enthousiast
.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
60.80 een na laatste ronde en inderdaad een 53 laag voor Jeilan...quote:
Hij gaat er iig wel voorquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:22 schreef DeeBee het volgende:
Sintnicolaas moet 20 secs. harder lopen dan Drozdov om hem voorbij te gaan zo ongeveer, dat zal erg moeilijk worden...
En dan moet 'ie zelf oppassen voor Dudas die een scherpere 1500 meter heeft staan.
Net geen PR, hij liep 4.22 in Götzis dit jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef DeeBee het volgende:
17 of 18 seconden op die Rus denk...
Wow, PR, hij leek stuk te gaan met 400 meter te gaan, maar ving zelfs Dudas op die hem nog voorbij had kunnen gaan anders! Erg netjes.
normaal kan hij toch 5.60 springen met polsstokhoog? laat daar nu 40 cm en dus de vierde plaats liggen. Wel hoopgevend voor de Spelen, zit nog genoeg rek in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:34 schreef DeeBee het volgende:
Ja, iig sneller dan vorig jaar in Barcelona, hij is best een goede loper (ook z'n 400 meter natuurlijk).
Nou ja, 5e, op 15 punten geen 4e als ik snel reken. Toch erg netjes, hij zat nergens echt lekker in de meerkamp, behalve kogel en 1500 meter en als je dan toch zo 'steady' top-5 van de wereld haalt dan kan je met een uitschieter gewoon meedoen om medailles op toernooien als alles wel meezit (al zitten sommigen hier ver onder hun kunnen / referentie-meerkamp).
Klopt. Hij had niet veel goede onderdelen deze meerkamp, maar het was gewoon een hele degelijke meerkamp. Kogel, speer, 1500 en discus zijn prima. De rest kan gewoon beter. Hij heeft het gewoon laten liggen op het verspringen en polstok. Daar kan hij nog zoveel punten extra pakken. Dan moet hij volgend jaar in Götzis en in Londen echt richting de 8500 punten kunnen en dus ook dat NR van Robert de Wit kunnen pakken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:34 schreef DeeBee het volgende:
Ja, iig sneller dan vorig jaar in Barcelona, hij is best een goede loper (ook z'n 400 meter natuurlijk).
Nou ja, 5e, op 15 punten geen 4e als ik snel reken. Toch erg netjes, hij zat nergens echt lekker in de meerkamp, behalve kogel en 1500 meter en als je dan toch zo 'steady' top-5 van de wereld haalt dan kan je met een uitschieter gewoon meedoen om medailles op toernooien als alles wel meezit (al zitten sommigen hier ver onder hun kunnen / referentie-meerkamp).
Haha, niet overdrijvenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:38 schreef franklop het volgende:
[..]
normaal kan hij toch 5.60 springen met polsstokhoog? laat daar nu 40 cm en dus de vierde plaats liggen. Wel hoopgevend voor de Spelen, zit nog genoeg rek in.
naja die 20 cm dan, maakt wel het verschilquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha, niet overdrijvenZijn PR is 5.45, maar 5.40 heeft hij dit seizoen al een aantal keer gesprongen, dus dat is een afstand die hij in een meerkamp zeker moet springen.
Het scheelt een punt of 80 en dat is echt flink. Als hij dat kan springen in Londen, maakt hij al een giga stap richting een nieuw PR en het NR.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
naja die 20 cm dan, maakt wel het verschil
jaquote:
Vind je het gek met die orkaan Irene.quote:
Huhquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het gek met die orkaan Irene.
??quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die mag je me uitleggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je topografische kennis niet helemaal op ordequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
soms weet ik echt niet of je serieus bent of nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je topografische kennis niet helemaal op orde
Daegu ligt in Zuid-Korea. Daar komt Irene niet. Die is nu in New York.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
soms weet ik echt niet of je serieus bent of niet
en wat heeft dat te maken met het niet uitverkocht zijn van het stadion?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daegu ligt in Zuid-Korea. Daar komt Irene niet. Die is nu in New York.
Nog beter, je zal maar eens denken ik zet geld op Blake. Dan ben je rijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef Bruce117 het volgende:
Je zal maar wat geld gezet hebben op een makkelijke bet
Ach, toch nog eentje onder de 10 seconden.quote:
Een goeie tijd zat er niet meer in. Iedereen was van z'n melk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:52 schreef Ericr het volgende:
Tegenwind maar zelfs met die tegenwind zijn de tijden toch wel erg matig. Blake nog wel goed met tegenwind.
Dat lijkt me niet. De tijden zijn overal matig. Bij het verspringen bij de dames was de afstand van Reese de slechtste afstand voor een wereldkampioene ooit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een goeie tijd zat er niet meer in. Iedereen was van z'n melk.
+1,4msquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:52 schreef Ericr het volgende:
Tegenwind maar zelfs met die tegenwind zijn de tijden toch wel erg matig. Blake nog wel goed met tegenwind.
Die zal wel een blessure hebben ofzo. Anders is die tijd niet te verklaren.quote:
Dat doet die altijd, ook toen hij die top tijden liep. Hetzelfde geldt voor veel andere goede sprinters.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef PierreBetfair het volgende:
Hij kan zich voortaan beter concentreren voor de start ipv zich als een debiel te gedragen. Heeft die jongen geen coach die hem dit soort spasmen af kan leren?
Niet boeiend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:10 schreef tong80 het volgende:
WK Sprintschaatsen miden jaren 70. Kos Valentijn lag na 3 afstanden eerste. Maakte ie 3 valse starts op de laatste afstand.
De Duitser Jürgen Hingsen was op de spelen één van de favorieten op de tienkamp. Lag er uit door een valse start op de 100 meter.
Linford Christie wilde zijn gouden Olympische medaille verdedigen. Lag er in de finale ook uit door een valse start.
Punten van de tienkamp kloppen nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:07 schreef borisz het volgende:
Alle podia van vanavond.
Verspringen vrouwen
1 970 Brittney Reese USA 6.82 (0.1)
2 769 Olga Kucherenko RUS 6.77 (0.0)
3 626 Ineta Radevica LAT 6.76 (-0.3)
Discus vrouwen
1 227 Yanfeng Li CHN 66.52
2 434 Nadine Müller GER 65.97
3 274 Yarelys Barrios CUB 65.73
10k heren
1 373 Ibrahim Jeilan ETH 27:13.81
2 439 Mohamed Farah GBR 27:14.07
3 377 Imane Merga ETH 27:19.14
TIenkamp
Trey Hardee United States 7088
Ashton Eaton United States 7021
Leonel Suárez Cuba 6842
100m heren
1 587 Yohan Blake JAM 9.92
2 1073 Walter Dix USA 10.08
3 941 Kim Collins SKN 10.09
Nee jij bent boeiend.quote:
Dan moet de wiki beterquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Punten van de tienkamp kloppen niet![]()
Harde had 8607, Eaton 8505 en Suarez 8501.
Ik ben onvoorstelbaar boeiend.quote:
Klopt niet, moet zijn:quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:07 schreef borisz het volgende:
Alle podia van vanavond.
100m heren
1 587 Yohan Blake JAM 9.92
2 1073 Walter Dix USA 10.08
3 941 Kim Collins SKN 10.09
Kan het me idd niet voorstellen.quote:
Ach, zolang het niet dezelfde uit gekauwde posts zijn, geheel in die standaard retoriek valt het met mij nog mee. Kunnen anderen niet zeggen.quote:
Uit gekauwdequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet dezelfde uit gekauwde posts zijn, geheel in die standaard retoriek valt het met mij nog mee. Kunnen anderen niet zeggen.
Moet uiteraard aan elkaar.quote:
Uit eraard.quote:
Hij begonquote:
Godver. Vroeger had ik het nog voor je opgenomen, maar deze keer begin ik Ambro steeds meer te snappen.quote:
Dat soort reacties zijn na je achtste al te kinderachtig.quote:
Wat stond er eerst ?quote:
Doet er niet toe, blijf eens ontopic.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat stond er eerst ?
Ben het alweer vergeten.
Hup Holland Hupquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet er niet toe, blijf eens ontopic.
Ik snap nooit dat jij zo'n hoge postcount hebt terwijl je de lat voor je posts zo hoog legt.quote:
dan copy paste je !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat jij zo'n hoge postcount hebt terwijl je de lat voor je posts zo hoog legt.![]()
Verklaring van het Bolt-kamp trouwens. (Link werkt nu niet; site misschien overbelast(?))
De uitroeptekentoets bleef hangen? Ik kan het niet copypasten want ik kan het niet openen. Er stond alleen een link op Facebook en het leek me wel relevant voor hier.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De uitroeptekentoets bleef hangen? Ik kan het niet copypasten want ik kan het niet openen. Er stond alleen een link op Facebook en het leek me wel relevant voor hier.
Wat een aparte reactie joh. Ik kom op Facebook een artikel tegen over Bolts diskwalificatie. Ik plaats de link hier en vermeld erbij dat hij op dat moment niet te openen is.quote:
je dramt eigenlijk net zo hard als tongquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een aparte reactie joh. Ik kom op Facebook een artikel tegen over Bolts diskwalificatie. Ik plaats de link hier en vermeld erbij dat hij op dat moment niet te openen is.
Ik leg iets uit. Dat noem jij drammen? Weet niet of je baalt van de diskwalificatie van Bolt en daarom een beetje gefrustreerd doet. Maar goed, ik reageer verder niet op je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
je dramt eigenlijk net zo hard als tong
Ja, inderdaad. Echt een bizar gezicht. Uitgerekend hij, want hij is de enige die nog een fractie te laat kan starten en dan nog makkelijk kan winnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef PieterBas het volgende:
Was ff flink schrikken toen Bolt te vroeg weg ging.
Ja, hij zei laatst dat hij onverslaanbaar zou zijn als hij de start van Asafa Powell had.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Hij is normaal een trage starters. Iedereen kan dus een valse start maken. Bolt dus ook.
vorig jaar ergensquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef Plus_Ultra het volgende:
sinds wanneer ben je bij 1 valse start al gediskwalificeerd?
quote:
quote:De technische commissie van de IAAF stelde zaterdag in Berlijn voor om de regels te verscherpen. “Sommige atleten spelen bij de start een spelletje met elkaar en veroorzaken bijvoorbeeld expres een valse start.
Zeker netjes, maar alles anders dan de finale halen was teleurstellend geweest.quote:
Ja dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
Hopelijk ook Jonathan zo dadelijk...
Ik zat nog zo met die tienkampscores in mijn hoofd dat ik gewoon standaard maar met een 8 begonquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef DeeBee het volgende:
Dik WR zou dat zijn voor Fransen...![]()
En hmm ze gaat aardig ja, toch jammer dat Schippers niet mee doet.![]()
Als sprintster / snelle vrouw ben je wel zo ongelofelijk in het voordeel op de 7-kamp btw...100 horden is met die kinderhoogte eigenlijk gewoon sprinten, net als 200 meter en 800 meter is ook niet zo lang. Verspringen is ook veelal snelheid, wat sprongkracht voor hoog en je bent er wel!
Alleen als zo'n Dobrynska 18 meter stoot en 55 meter speerwerpt wordt ze echt link of zo...
Lijkt mij onrealistisch, zelfs met haar progressie van 200 punten / jaar bij haar PR van de laatste paar jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Is het gek om te denken dat Dafne Schippers volgend jaar voor een medaille gaat in Londen op de meerkamp? Of heeft ze dat nog niet als doel gesteld?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef Redefine het volgende:
Bij landen die nog nooit wonnen is het altijd even afwachten of ze het juiste überhaupt een volkslied besteld hebben.
Zou wel wat zijn inderdaad. Ah gefeliciteerd met je titel, we hebben alleen je volkslied niet. Kies maar een andere uit.quote:
Al wordt het afwachten op protesten van Cuba. Je weet maar nooit of Liu dan opeens ook gediskwalificeerd wordt. Het kan eigenlijk niet, maar je weet het nooit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Richardson dus WK voor Liu en Turner.
Waarom dat dan?quote:
Wat door iemand al gezegd werd na de herhaling. Zelf zag ik het toen niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:32 schreef rajknier het volgende:
IAAF Rule 163.2 - jostling / obstruction
Blijkbaar inderdaad dus...wat een drama's allemaal bij de sprint, gisteren Bolt en nu Robles eruit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:31 schreef baggerbaas het volgende:
Het lijkt bij dat beeld van voren zelfs dat ze elkaar aanraken en dat Liu daardoor uit balans raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |