Klopt niet, moet zijn:quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:07 schreef borisz het volgende:
Alle podia van vanavond.
100m heren
1 587 Yohan Blake JAM 9.92
2 1073 Walter Dix USA 10.08
3 941 Kim Collins SKN 10.09
Kan het me idd niet voorstellen.quote:
Ach, zolang het niet dezelfde uit gekauwde posts zijn, geheel in die standaard retoriek valt het met mij nog mee. Kunnen anderen niet zeggen.quote:
Uit gekauwdequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet dezelfde uit gekauwde posts zijn, geheel in die standaard retoriek valt het met mij nog mee. Kunnen anderen niet zeggen.
Moet uiteraard aan elkaar.quote:
Uit eraard.quote:
Hij begonquote:
Godver. Vroeger had ik het nog voor je opgenomen, maar deze keer begin ik Ambro steeds meer te snappen.quote:
Dat soort reacties zijn na je achtste al te kinderachtig.quote:
Wat stond er eerst ?quote:
Doet er niet toe, blijf eens ontopic.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat stond er eerst ?
Ben het alweer vergeten.
Hup Holland Hupquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet er niet toe, blijf eens ontopic.
Ik snap nooit dat jij zo'n hoge postcount hebt terwijl je de lat voor je posts zo hoog legt.quote:
dan copy paste je !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat jij zo'n hoge postcount hebt terwijl je de lat voor je posts zo hoog legt.![]()
Verklaring van het Bolt-kamp trouwens. (Link werkt nu niet; site misschien overbelast(?))
De uitroeptekentoets bleef hangen? Ik kan het niet copypasten want ik kan het niet openen. Er stond alleen een link op Facebook en het leek me wel relevant voor hier.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De uitroeptekentoets bleef hangen? Ik kan het niet copypasten want ik kan het niet openen. Er stond alleen een link op Facebook en het leek me wel relevant voor hier.
Wat een aparte reactie joh. Ik kom op Facebook een artikel tegen over Bolts diskwalificatie. Ik plaats de link hier en vermeld erbij dat hij op dat moment niet te openen is.quote:
je dramt eigenlijk net zo hard als tongquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een aparte reactie joh. Ik kom op Facebook een artikel tegen over Bolts diskwalificatie. Ik plaats de link hier en vermeld erbij dat hij op dat moment niet te openen is.
Ik leg iets uit. Dat noem jij drammen? Weet niet of je baalt van de diskwalificatie van Bolt en daarom een beetje gefrustreerd doet. Maar goed, ik reageer verder niet op je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:11 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
je dramt eigenlijk net zo hard als tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |