En daarom moet ik z'n nationaliteit, z'n leeftijd, z'n woonplaats kennen?quote:Op zondag 4 september 2011 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je hoe lang Collins al meedoet?
Wereldkampioen 100m, 2003. Dan zal je hem toch wel moeten kennenquote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En daarom moet ik z'n nationaliteit, z'n leeftijd, z'n woonplaats kennen?
Nationaliteit is voldoende.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En daarom moet ik z'n nationaliteit, z'n leeftijd, z'n woonplaats kennen?
Da's 8 jaar oftewel 1/4 van m'n leven terug hoor. Daarbij komt dan nog dat atletiek me niet zo interesseert als voetbal of wielrennen of tennis.quote:Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wereldkampioen 100m, 2003. Dan zal je hem toch wel moeten kennen
Hij liep tegen een Brit aan, de laatste 100m van Team USA was ook al te vroeg weg. De Britten stonden aan de rechterkant van de baan om in de linkerhand van de laatste loper te wisselen. De Amerikanen stonden aan de linkerkant van de baan om in de rechterhand te wisselen. Tja, dan is contact goed mogelijk als je in de bocht aan het hangen bent.quote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Ericr het volgende:
Team USA heeft wel vaak een fail op de estafette, ook al is het meestal al in de halve finale.
Kemboiquote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef franklop het volgende:
Die Bolt voor start 200 meter blijft geniaal
Die blijft briljant jaquote:
Dat je het zelf niet weet is niet zo'n ramp, maar de vraag in het atletiek gedeelte van het forum stellen is niet zo handig. Het grappige van kijken naar atletiek is juist dat je opeens meer gaat horen over landjes waar je geen weet van had.quote:Op zondag 4 september 2011 14:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Da's 8 jaar oftewel 1/4 van m'n leven terug hoor. Daarbij komt dan nog dat atletiek me niet zo interesseert als voetbal of wielrennen of tennis.
http://www.thestkittsnevi(...)kim-collins-day.htmlquote:Collins retired from International Athletics in September 2009, but still makes guest appearances on the international circuit in Europe and Asia
Along with August 25 being designated as Kim Collins Day, he has also received a house from the government and people of St. Kitts and Nevis, and the East Basseterre Bypass Road was renamed the Kim Collins Highway. In the arrival hall at the Robert L. Bradshaw International Airport there is a bust of his image. In addition, the main stand at the Silver Jubilee Athletic Stadium at Bird Rock is also named in his honour.
Zo had ik dat met het eiland Granada, die opeens met twee man in de 400m finale stonden. Geen flauw idee waar dat eiland precies lag.quote:Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet weet is niet zo'n ramp, maar de vraag in het atletiek gedeelte van het forum stellen is niet zo handig. Het grappige van kijken naar atletiek is juist dat je opeens meer gaat horen over landjes waar je geen weet van had.
Ik denk trouwens dat atletiek de meest brede sport ter wereld is. En dan kijk ik vooral naar wat voor hoeveelheid verschillende nationaliteiten er in een finale staan. Komt natuurlijk ook wel door de diversiteit van de nummers, maar het is wel allemaal in een week te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |