dat zou cool zijn! Wie hier ontvangt eigenlijk showtime en Sho2? Volgends mijn kan dat niet in nederland of wel?quote:hier moet een topicreeks van gemaakt worden door een mod
Celia WAS ontvoerd maar de regering van Mexico deed een inval en toen is Celia in Texas afgezet.;)quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Celia was toch ontvoerd?
Hoe zou ze dan terug moeten komen, want het lijkt me niet dat Dean losgeld gaat betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: screenshots verlopen steeds!
[ Bericht 13% gewijzigd door Moody22 op 17-08-2011 10:29:35 ]''Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see''
JAAAA! Dat created by Jenji Kohan hadden de eeerste 8 epiodes van seizoen 7 nog niet! TOCH?quote:Merkte iemand anders dat ook dat het oude introliedje werd geneuried tijdens dat "Weeds - by Jenji Kohan"-stukje?
Dat stond er altijd al hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:39 schreef Moody22 het volgende:
[..]
JAAAA! Dat created by Jenji Kohan hadden de eeerste 8 epiodes van seizoen 7 nog niet! TOCH?
Mooie vondst, ik had het niet in de gaten maar nu je het zegt!
Ja bij seizoen 5 en 6 maar ik 7 is het me nog niet eerder opgevallenquote:Dat stond er altijd al hoor.
Je hebt gelijk. Ik dacht ook al van mensen kijk eens wie er in de zaal is.. een onbekend gezicht. meerdere trouwens. want Shane had niemand ontmoet en Andy ook niet. Maar dat weerhoud ze er niet van om over drugs te pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef SnuggLe het volgende:
Wow. Aan de ene kant aparte eindscene en gave eindscene. Maar aan de andere kant gaat het ook weer nergens over. Als Nancy gewoon een keer f*cking wakker wordt, dan gebeurt het niet dat EN haar baas er is (die ze afluistert) EN die drugs boven tafel komt en de halve familie daarover begint. Zijn het nu zulke mongolen dat ze daar met zo'n onbekende erbij over beginnen? Dan vraag je om problemen! Beetje ongeloofwaardig.
Er klopt zoiezo niets van die eindscene! Hopelijk in de aflevering van vanavond ophelderingquote:Ik had bij deze ep pas door dat Zoya en die gast broer en zus zijn. En die eindscène was inderdaad raar. Snap sws niet dat ze zich thuis liet brengen door haar baas, niet omdat ze wired was maar dus ook niet vanwege die gekke familie daar.
Allemaal hele sterke punten!quote:Ik ben het vooral eens met de recensie op AVclub.
• In één nacht een hele zaak ondersteboven lijmen?
• Hoe dom moet je zijn om iemand zoveel te vertellen over je hele operatie?
• Waarom was er geen beveiliging bij die zaak?
• Dat hele Doug/Nancy verhaal bij de politie was wel erg makkelijk.
Ik vond alleen dat ondersteboven lijmen onzin, verder vond ik het een erg leuke aflevering. Het hoeft toch ook niet allemaal zo realistisch te zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik ben het vooral eens met de recensie op AVclub.
• In één nacht een hele zaak ondersteboven lijmen?
• Hoe dom moet je zijn om iemand zoveel te vertellen over je hele operatie?
• Waarom was er geen beveiliging bij die zaak?
• Dat hele Doug/Nancy verhaal bij de politie was wel erg makkelijk.
Daar heb je gelijk in ik stoor me namelijk echt niet aan dit soort dingen! Ik vind het gewoon een geweldige serie!:Dquote:Ik vond alleen dat ondersteboven lijmen onzin, verder vond ik het een erg leuke aflevering. Het hoeft toch ook niet allemaal zo realistisch te zijn?
Ja hij volgt gewoon zijn lul dit was echt niet handig van hem! Nu gaat Nancy nooit meer in zee met hem dat was niet professioneel. En el Andy's business is weer kapot...quote:Silas was dom, bijna te dom om het geloofwaardig te maken, maar op zich was het wel een interessante aflevering. Dat met Doug en de SEC was ook wel erg makkelijk om die verhaallijn af te kappen zoals AVClub ook aangeeft.
Ben wel benieuwd hoe ze dit nu in de laatste 4? afleveringen van dit seizoen willen laten aflopen.
Daar ben ik hel helemaal mee eens. hij handeld alles verkeerd en overlegt niet met Nancy als zijn business partner.quote:Goddamit Silas, kap eens met die pubertrekjes
Goede aflevering inderdaad. Alleen begin het een beetje irritant te vinden dat Silas constant op het punt staat om in huilen uit te barsten.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het wel een goeie aflevering, ik denk ook dat er best een knallend einde aan zit te komen, want Silas zit er echt helemaal doorheen
Ik vind dat juist wel mooi, je ziet heel erg dat hij enorm in conflict is met zichzelf!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goede aflevering inderdaad. Alleen begin het een beetje irritant te vinden dat Silas constant op het punt staat om in huilen uit te barsten.
Hij wil een stoere man zijn maar komt over als een baby.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel mooi, je ziet heel erg dat hij enorm in conflict is met zichzelf!
Hij weet gewoon niet wat hij met zichzelf aan moet
Ik vind Silas echt bijzonder irritant en irrationeel doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het wel een goeie aflevering, ik denk ook dat er best een knallend einde aan zit te komen, want Silas zit er echt helemaal doorheen
Ik vind Andy sowieso het tofste character, ik krijg al een glimlach voor hij uberhaupt iets gezegd heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
Is het niet gewoon afgelopen na dit seizoen en hebben ze daarom gewoon die gunshot laten horen? Ik weet niet of nog een seizoen wel zo tof is, vond deze op hier en daar een scene na al een stuk minder.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef Geo3kant het volgende:
Raar (en op het eerste gezicht een zwak) einde..
Shane een double agent? Heeft hij zijn eigen moeder laten afmaken zodat hij de nieuwe leider/brains wordt van de Botwin pot firm?
Of gewoon iemand die de sniper neerschoot om nancy te beschermen..om het spannend te maken. Maarja wie, Celia zou echt te maf zijn maar gebeurt niet.
We zullen zien of er nog een seizoen 8 komt.
Ik denk dat dit het einde is Mary-louise parker wilde al niet meer mee doen aan seizoen 7 en nu een gunshot op haar als ze haar figuur doden is er niet veel meer aan lijkt me?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon afgelopen na dit seizoen en hebben ze daarom gewoon die gunshot laten horen? Ik weet niet of nog een seizoen wel zo tof is, vond deze op hier en daar een scene na al een stuk minder.
Ik denk niet dat Shane de persoon is die de sniper heeft ingehuurd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef s0k het volgende:
Zwak einde. Niveau is sowieso gedaald afgelopen seizoenen.
Ja, en Silas loopt zich al het hele seizoen als een eigenwijs rotkereltje te gedragen en nu in de allerlaatste aflevering opeens óveral spijt van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Moody22 het volgende:
Ik moet wel nog toevoegen dat is inderdaad een zeer slechte aflevering was. Nancy ging niet eens met Jill op de vuist...
Zo. Seizoen 8 dus? zonder Nancy dan? of met op z'n minst een enorme hoofdwond.quote:
zou kunnen, beetje vergezocht allemaalquote:Update: It looks to me like the shooter is Daryl Sabara, who played Tim Matheson, the son of Nancy's dead DEA agent husband Peter in Season 3. Tim never did like Nancy and Nancy got Peter's pension payments instead of his mother Valerie. Here's Daryl in 2011. I lightened the screen grab of the sniper and his ears and eyebrows are a dead ringer for Daryl (the curly bangs and nose are very similar too.) Here's a comparison I made:
Precies!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan me die serie zonder Nancy niet eens voorstellen. En de suggesties die ze daar doen met de verhaallijnen die ze opkunnen doen het alleen maar lijken alsof het een lame '3 families in een huis'-sitcom-ish serie wordt.
Beetje ver gezocht. misschien kun je van bijde een screenshot maken en hier plaatsen! dan kunnen we vergelijken!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef planethugo het volgende:
wie was dat op het einde eigenlijk?
[..]
zou kunnen, beetje vergezocht allemaal
staat in de link van mirelquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht. misschien kun je van bijde een screenshot maken en hier plaatsen! dan kunnen we vergelijken!
Alsof het überhaupt nog iets wordt als Nancy echt dood is.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
Die Karate boy die nu met een sniper rifle iemand afschiet?
Ik mag hopen dat hij het niet is want dan ben ik bang dat het helemaal niks meer word.
Goed gevonden man! lijkt veel op elkaar maar ik zie alleen nog geen verband!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
staat in de link van mirel
toen:[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb me veel moeten ergeren aan Nancy dit seizoen maar Weeds zonder haar kan ik me niet voorstellen! Ik moet nog melden dat ik de eerste paar seizoenen het leukste vond! tot aan Mexico. Maar dat stukje wanneer ze weer op de vlucht gaan na dat Agrestic(majestic) afbrand en ook wanneer ze Esteban uit Mexico ontvluchten vind ik leuk maar dat komt omdat ik van avontuur en reizen hou en in die twee scenes of delen van de series reisde ze veel.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt nog iets wordt als Nancy echt dood is.
Inderdaad beter ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef planethugo het volgende:
die laatste minuten sloegen sowieso nergens op. Verder was het een vermakelijk seizoen. beter dan het vorige iig
Dan 'maar' wachten op seizoen 8...quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
In Mexico ging het mis met de serie. Vorig jaar was het einde supertof. Nu waren de afleveringen op zich weer leuk, maar heeft het een sucky einde...
Laatste seizoen.
Zou dat nu niet al bekend moeten zijn dan, als er nog een seizoen 8 achteraan zou komen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:12 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Dan 'maar' wachten op seizoen 8...
Ja dat is het ook check mijn vorige post maar even daar praat Jenji Kohan over seizoen 8quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat nu niet al bekend moeten zijn dan, als er nog een seizoen 8 achteraan zou komen?
volgens mij stelde dat niet veel voor:O ik heb het nog eens drug gekeken. Maar het leek onschuldig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand al theorieën over dat gelach aan het einde?
Zoals te verwachten viel.twitter:kevin_nealon twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 04:12:09Just heard Showtime's 'Weeds' has been picked up for Season 8. Now I can stop occupying Wall Street. reageer retweet
hoewel niet meer top altijd wel vermakelijk dus vind het ok.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zoals te verwachten viel.twitter:kevin_nealon twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 04:12:09Just heard Showtime's 'Weeds' has been picked up for Season 8. Now I can stop occupying Wall Street. reageer retweet
Prima, laat maar komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie zegt dat ze dood is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Wihakayda het volgende:
wtf... ik snap echt niets van dat einde :S hoe kan nancy nu dood zijn, ze is de lead....
Dat Spaanse ( in ieder geval de belangrijke conversaties) zijn toch met Engelse subs? Of komt dat doordat ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, wil graag met subs, vooral dat spaans versta ik maar de helft van...
Had al op spotnet gekeken, maar die spots zijn al meer dan n jaar oud...
HAHA.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, toeval bestaat niet, dus Moody22 en tostitomaatkaas, jullie zijn elkaars soul mates.
Duurt nog wel even.. het zijn nog 2 hele maandenquote:De tijd vliegt voorbij
Dus jij hebt je ook kapot gelachten over het openingsliedje?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Leuke serie! Alle 7 de seizoenen in een weekje er doorheen gejaagd![]()
Mooi!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef dabadbass het volgende:
1 juli is het weer zover![]()
![]()
de start van Season 8
Hoe kom je aan deze wijsheid?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef dabadbass het volgende:
1 juli is het weer zover![]()
![]()
de start van Season 8
Uhuh. Er moeten steeds raardere sprongen gemaakt worden om de aandacht vast te houden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb seizoen 1 bijna helemaal opnieuw gekeken toevallig, en in het begin was het schrijfwerk echt goed, toen werd Nancy echt goed als alleenstaande moeder getypeerd, in de laatste seizoenen slaat het nergens meer op.
eigenlijk slaat het al nergens meer op sinds ze weg zijn uit agrestic. Maar het is imo wel nog steeds vermakelijk, maar echt goed idd niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb seizoen 1 bijna helemaal opnieuw gekeken toevallig, en in het begin was het schrijfwerk echt goed, toen werd Nancy echt goed als alleenstaande moeder getypeerd, in de laatste seizoenen slaat het nergens meer op.
ondanks dat ik nog steeds kijk, vind ik het niet meer zo leuk sinds ze weg zijn uit Agresticquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigenlijk slaat het al nergens meer op sinds ze weg zijn uit agrestic. Maar het is imo wel nog steeds vermakelijk, maar echt goed idd niet meer
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 2 weekjes wachten en we weten wie wie heeft neergeschoten !
Ik geloof gelezen te hebben dat ze terug gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:58 schreef catfish het volgende:
[..]
ondanks dat ik nog steeds kijk, vind ik het niet meer zo leuk sinds ze weg zijn uit Agrestic
de personages zijn wel leuk en dus hoop ik steeds dat ze terug het vroegere niveau terug vinden
(in seizoen 7 leek het toch weer wat beter te lukken)
Dat was toch wel één van de beste karakters uit de serie. Jammer dat ze haar zo ontzettend verpest hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef Prego het volgende:
zou Celia nog ooit terugkomen? mên wat een personage![]()
![]()
Zo fout die gast, heerlijk! Het beste moment denk ik van die aflevering. Moest gelijk daarna denken aan hoe ongemakkelijk, of misschien juist wel hilarisch, het voor hun moet zijn geweest om die scene te spelen.quote:
Zoals zo´n beetje gehele seriequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Inderdaad het was gewoon kritiek op het zorgstelsel in Amerika
Ik denk dat Doug die scene graag vier keer opnieuw heeft willen doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:36 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zo fout die gast, heerlijk! Het beste moment denk ik van die aflevering. Moest gelijk daarna denken aan hoe ongemakkelijk, of misschien juist wel hilarisch, het voor hun moet zijn geweest om die scene te spelen.
Artisjokken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef Pek het volgende:
Zit nu ep 1 te kijken en in de eerste 10 minuten zit al meer humor dan in het hele vorige seizoen, goede zaak!
Zeker. Ben wel benieuwd naar hoe het verder gaat. Het zou toch een prequel worden?quote:
Prequel? Hoe gaan ze dat doen met de kids?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker. Ben wel benieuwd naar hoe het verder gaat. Het zou toch een prequel worden?
Ik dacht inderdaad dat er sprake zou zijn van terublikken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgensmij begrijpt Gert het verkeerd en bedoelden ze met 'back to the suburbs' dat Nancy weer de ouderwetse milf-drugsdealer wordt in zo'n dorpje i.p.v. letterlijk terug in de tijd naar Agrestic (seizoen 1/2/3).
Was maar voor één aflevering.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef Pek het volgende:
We hebben iig "little boxes" weer terug, geweldige animatie aan het begin, mooie recap![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Kent niemand dat joch en die vader meer dan? Was best wel een lange verhaallijn met zelfs de ex-vrouw en een erfenis van die vader.
Vind je het gek... Hij kwam voor in slechts 4 afleveringen (in seizoen 1-3) en die heb ik jaren geleden gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vond het nog steeds leuker dan alles in het vorige seizoen.quote:
Klopt, ik dacht nog ff dat hij iets zou gaan doen omdat ze hem nogal nadrukkelijk in beeld brachten, leek het. Maar niet dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef JohnB52 het volgende:
Zit nog n foutje in. Als de koekjes worden uitgedeeld, loopt er n man in bandjes naast nancy, volgende shot loopt ie weer achter haar!:)
Oh, maar ik hoef zelf niet persé ondertitels, da's meer leuk meegenomen als ik later eens de serie met iemand wil kijken die iets minder goed is in Engels.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan kan je eigenlijk nog beter de afleveringen gewoon downloaden (torrents zo gevonden) en dan op een site voor ondertitels de goede ondertitels downloaden. Dan het videobestand en ondertitelbestand in dezelfde map met dezelfde naam zodat je het met VLC op je computer met ondertiteling kan afspelen, maar als het in een dvd-speler moet moet je ff opzoeken hoe je dat moet instellen en branden.
Toch weer typisch dat je met piraterij een betere oplossing hebt dan originele dingen kopen....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Jazeker, ik ben zelfs ook helemaal opnieuw begonnen, vind het nog steeds erg vermakelijk
Gezien zijn opmerkelijke vraag eerder in de aflevering was ik even bang dat Shane degene zou blijken te zijn die d'r aan het duwen was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:22 schreef JohnB52 het volgende:
En ook zomaar de zus van Nancy pakken.
Doug grijpt gewoon zijn kansen!
Ja welk nummer was dat? Ik wil hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Weer een leuke aflevering, weer een geweldig nummer aan het einde
Ik vind seizoen 8 goed en volwassen
Na enig speurwerk:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja welk nummer was dat? Ik wil hem.
Dankuuquote:
Ik vind tot nu toe nog niet zo heel veel gebeuren. Maar dat kan ook zijn omdat ik de vorige seizoenen samen in 1 maand heb gekeken en nu steeds een week moet wachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Weer een leuke aflevering, weer een geweldig nummer aan het einde
Ik vind seizoen 8 goed en volwassen
Speurwerk als in de ondertiteling gelezen?quote:
Ondertiteling?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Speurwerk als in de ondertiteling gelezen?
Waren weer 2 hele fijne afleveringen , al voelt t nu meer als n soap , alsof de schrijvers niet weten waar ze heen moeten
Mwah, op een paar loze lijntjes na (zoals die winkel van Silas en Doug) vond ik alle afgelopen seizoenen toch altijd netjes opbouwen naar een finale waarin alles een hoogte/dieptepunt bereikte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:38 schreef planethugo het volgende:
het gaat toch al een paar seizoenen nergens meer over, vind dit seizoen best vermakelijk maar inhoudelijk slaat het nergens op. Ben benieuwd of ze nog een waardig einde eraan kunnen geven
Eens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:38 schreef planethugo het volgende:
het gaat toch al een paar seizoenen nergens meer over, vind dit seizoen best vermakelijk maar inhoudelijk slaat het nergens op. Ben benieuwd of ze nog een waardig einde eraan kunnen geven
Soms lijkt t net Theo Maassen :-)quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond het wel een leuke aflevering. Beetje kansloos dat ze gingen neuken op de plek waar hun man/broer was overleden, maar past natuurlijk wel in de serie. Verder leuk dat al die 'oudjes' nog ff terugkomen in de serie. Leuk meisje die Megan!
Vond ook Guillermo geweldig, wat een blik heeft die gast soms zeg!
Die telefoons vond ik ook niets toevoegen, integendeel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:52 schreef bambino het volgende:
Net gekeken naar de laatste 2 eps/1 lange ep.
Ik moest in het begin ff goed kijken wat er aan de hand waswist niet dat zo zo ver vooruit gingen.
Paar dingen vond ik wel beetje lomp, zoals die telefoons
Wat ik ook jammer vond waren de sneeuwvlokken. Zag er gewoon TE nep uit.
Verder was het een leuke ep, had er enigszins toch iets meer van verwacht. Zou niet weten hoe maar dat gevoel krijg ik.
Briljante serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |