Daar ben ik hel helemaal mee eens. hij handeld alles verkeerd en overlegt niet met Nancy als zijn business partner.quote:Goddamit Silas, kap eens met die pubertrekjes
Goede aflevering inderdaad. Alleen begin het een beetje irritant te vinden dat Silas constant op het punt staat om in huilen uit te barsten.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het wel een goeie aflevering, ik denk ook dat er best een knallend einde aan zit te komen, want Silas zit er echt helemaal doorheen
Ik vind dat juist wel mooi, je ziet heel erg dat hij enorm in conflict is met zichzelf!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goede aflevering inderdaad. Alleen begin het een beetje irritant te vinden dat Silas constant op het punt staat om in huilen uit te barsten.
Hij wil een stoere man zijn maar komt over als een baby.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel mooi, je ziet heel erg dat hij enorm in conflict is met zichzelf!
Hij weet gewoon niet wat hij met zichzelf aan moet
Ik vind Silas echt bijzonder irritant en irrationeel doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het wel een goeie aflevering, ik denk ook dat er best een knallend einde aan zit te komen, want Silas zit er echt helemaal doorheen
Ik vind Andy sowieso het tofste character, ik krijg al een glimlach voor hij uberhaupt iets gezegd heeftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |