Duurt nog wel even.. het zijn nog 2 hele maandenquote:De tijd vliegt voorbij
Dus jij hebt je ook kapot gelachten over het openingsliedje?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Leuke serie! Alle 7 de seizoenen in een weekje er doorheen gejaagd![]()
Mooi!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef dabadbass het volgende:
1 juli is het weer zover![]()
![]()
de start van Season 8
Hoe kom je aan deze wijsheid?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef dabadbass het volgende:
1 juli is het weer zover![]()
![]()
de start van Season 8
Uhuh. Er moeten steeds raardere sprongen gemaakt worden om de aandacht vast te houden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb seizoen 1 bijna helemaal opnieuw gekeken toevallig, en in het begin was het schrijfwerk echt goed, toen werd Nancy echt goed als alleenstaande moeder getypeerd, in de laatste seizoenen slaat het nergens meer op.
eigenlijk slaat het al nergens meer op sinds ze weg zijn uit agrestic. Maar het is imo wel nog steeds vermakelijk, maar echt goed idd niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb seizoen 1 bijna helemaal opnieuw gekeken toevallig, en in het begin was het schrijfwerk echt goed, toen werd Nancy echt goed als alleenstaande moeder getypeerd, in de laatste seizoenen slaat het nergens meer op.
ondanks dat ik nog steeds kijk, vind ik het niet meer zo leuk sinds ze weg zijn uit Agresticquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigenlijk slaat het al nergens meer op sinds ze weg zijn uit agrestic. Maar het is imo wel nog steeds vermakelijk, maar echt goed idd niet meer
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 2 weekjes wachten en we weten wie wie heeft neergeschoten !
Ik geloof gelezen te hebben dat ze terug gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:58 schreef catfish het volgende:
[..]
ondanks dat ik nog steeds kijk, vind ik het niet meer zo leuk sinds ze weg zijn uit Agrestic
de personages zijn wel leuk en dus hoop ik steeds dat ze terug het vroegere niveau terug vinden
(in seizoen 7 leek het toch weer wat beter te lukken)
Dat was toch wel één van de beste karakters uit de serie. Jammer dat ze haar zo ontzettend verpest hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef Prego het volgende:
zou Celia nog ooit terugkomen? mên wat een personage![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |