abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100754669
Zoals sommige van jullie weten is Seizoen 7 van Weeds nu op Showtime en Sho2 te zien in the States.

Nadat seizoen 6 een groot open einde heeft gelaten komt seizoen 7 heel snel op gang!
Seizoen 6 werd al wat slapper maar met dit nieuwe seizoen zit mijn aandacht er weer helemaal in!
Praat hier gezellig mee over de afgelopen afleveringen!
Neem ook een kijken op deze site: http://www.tv.com/weeds/show/28829/summary.html?q=weeds
veel informatie over afleveringen!

Over weeds
Weeds is an American television series, currently comprising four seasons that began airing in August, 2005. The plot revolves around a widowed housewife from an affluent California suburb who becomes an upper-middle-class marijuana dealer to make ends meet.

The show began with a 10-episode first season in August 2005, and was the highest rated series for Showtime that year. A 12-episode second season followed in August 2006, and a third season consisting of 15 episodes premiered on August 13, 2007. The season 3 premiere episode attracted 824,000 Showtime subscribers to the show. It was announced on November 5, 2007 that Showtime had picked up the show for a fourth season consisting of 13 episodes which began on June 16, 2008

The season 4 premiere attracted 1.3 million viewers to Showtime, the channel's highest-ever viewership.

As of September 8 season 4 has averaged 879,000 viewers.

The exteriors for the show are shot almost exclusively in Stevenson Ranch, a suburban area of Santa Clarita Valley, California. The shot of the large fountain and Agrestic sign seen in the introduction of Seasons 1-3 was shot at the corner of Stevenson Ranch Parkway and Holmes Place. The name 'Stevenson Ranch', was digitally replaced with 'Agrestic' and with 'Majestic' in later episodes.

The overhead, satellite picture displayed at the beginning of the show's introduction (Seasons 1-3) is of "Calabasas Hills", a gated community in Calabasas, California.

Bob Greenblatt, President of Entertainment of Showtime Networks Inc, announced on July 18, 2008 that two more seasons of thirteen episodes will be produced.

Characters:

Nathalie Newman (Nancy Botwin)

Nancy Botwin used to be the all-American PTA soccer mom, until her husband Judah unexpectedly dropped dead. To make a living, Nancy entered the dangerous world of drug dealing to help maintain her family's suburban lifestyle.

Randy Newman (Andy Botwin)

Andy Botwin is Nancy's fun loving, horny brother in law. After Judah's death, Nancy reluctantly allows Andy to live at the house, and soon realizes his presence is needed for her business and the kids. Andy has a lot of trouble with women and getting himself into bad situations including the army.

Mike Newman (Silas Botwin)

Silas, Nancy's oldest son, was traumatized by Judah's death, and took it out on everyone. He had numerous bad break-ups with his girlfriends and constantly harassed Nancy about her job. Eventually he realizes he too wants to be a drug dealer.

Shawn Newman (Shane Botwin)

Shane is Nancy's younger son and was with Judah at the time of his death. Shane takes out his grief in bizarre emotional ways, such as talking to his father even though he isn't alive, or making weird habits. Shane is also very smart.

Doug Wilson

Doug is the fun loving accountant and friend of Nancy. Doug also becomes business partners with Nancy and dedicates his life to his city council seat, until he tries to destroy the city of Majestic when Sullivan Groff takes over. Doug has an unseen wife Dana who he loves very much but won't have sex with him. He had an affair with Celia briefly but loves Dana too much to keep seeing Celia. Doug also has a gay teenaged son Josh (Justin Chatwin) who only appeared in the pilot episode. He was mentioned several times by Doug in Season 4 who reveals that he knows Josh is Gay.

Celia Hodes

Celia is a suburban mother and "friend" of Nancy's. She constantly criticizes her overweight daughter Isabelle, and is stuck in an unhappy marriage for the first season and a half. Celia also has another daughter named Quinn who only appeared in the pilot episode. After that she's been mentioned as having been sent to boarding school after Quinn found out her mother was spying on her and knew she had slept with Silas. Quinn is almost never mentioned anymore. In the Season 4 finale her mother visits her in Mexico, only to get drugged, captured and held for ransom by her.

Isabelle Hodes

Isabelle is Shane's good friend and daughter of Celia. Isabelle frustrates her mother with her lesbian tendencies and unwillingness to lose weight.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moody22 op 15-08-2011 12:52:53 ]
''Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see''
pi_100755092
Ik vraag me af of Isabelle nog terugkomt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_100755138
@boem-dikkie Ik denk dat we haar nog wel terug zullen zien!
nu dean ook weer in beeld is!
pi_100755274
Lijkt me tof.
pi_100755337
Ja ik denk althans dat ze gewoon terug komt want Shane heeft ook een vriendje nodig. Hij groeit dan wel snel op maar die zien elkaar nog wel terug. Ik denk alleen niet in de volgende aflevering al.
En Celia komt ook wel weer terug:P
pi_100758758
Vanavond weeds episode Synthetics zie meer over deze aflevering op http://www.tv.com/weeds/synthetics-/episode/1392930/summary.html
pi_100759705
hier moet een topicreeks van gemaakt worden door een mod :)
pi_100761091
quote:
hier moet een topicreeks van gemaakt worden door een mod :)
dat zou cool zijn! Wie hier ontvangt eigenlijk showtime en Sho2? Volgends mijn kan dat niet in nederland of wel?
pi_100762876
Celia was toch ontvoerd?
Hoe zou ze dan terug moeten komen, want het lijkt me niet dat Dean losgeld gaat betalen :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_100763137
geen idee wat er met celia gebeurd is, maar die ontvoering door haar eigen dochter was al snel afgelopen volgens mij
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:31:57 #11
338543 Moody22
the underdog
pi_100764655
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Celia was toch ontvoerd?
Hoe zou ze dan terug moeten komen, want het lijkt me niet dat Dean losgeld gaat betalen :')
Celia WAS ontvoerd maar de regering van Mexico deed een inval en toen is Celia in Texas afgezet.;)
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:32:41 #12
338543 Moody22
the underdog
pi_100764690
Celia heeft zelfs nog die make-up shit verkocht na mexico:P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:32:05 #13
338543 Moody22
the underdog
pi_100801560
Hier zijn de Screenshots van Aflevering 8!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: screenshots verlopen steeds!

[ Bericht 13% gewijzigd door Moody22 op 17-08-2011 10:29:35 ]
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:45:09 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_100814210
Epic aflevering!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:01:28 #15
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_100817079
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Epic aflevering!
Net gezien en inderdaad sterk!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:14:18 #16
338543 Moody22
the underdog
pi_100817585
Ik vond het interessant toen ze gewoon over zaken gingen praten waar Nancy's baas bij zat! En ook die scene met de shakedown. Maar die was gister middag al op internet te zien namelijk op http://www.sho.com/site/weeds/video.sho?bclid=1099371510001

trouwens hier kun je ook promo's van episode 9 zien! Voor de promo's van episode 9 klik je hier!

>>>SPOILER ALERT<<<
http://www.sho.com/site/weeds/video.sho?bclid=1110712902001
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:20:24 #17
338543 Moody22
the underdog
pi_100817792
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100820878
Die laatste scene van vandaag was echt briljant :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100821630
Mooie aflevering ja! :Y
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:51:24 #20
338543 Moody22
the underdog
pi_100825877
Ik vraag me af wat er nou met Zoya gaat gebeuren? Nancy is echt geen lesbienne. Ze ging ook in de aflevering na Zoya meteen naar die militair toe die voor haar wiet regelt. Dus eigenlijk is ze niet lesbisch. Zoya mag terug naar de gevangenis!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 04:50:19 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100840697
Merkte iemand anders dat ook dat het oude introliedje werd geneuried tijdens dat "Weeds - by Jenji Kohan"-stukje? :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_100841191
quote:
Merkte iemand anders dat ook dat het oude introliedje werd geneuried tijdens dat "Weeds - by Jenji Kohan"-stukje? :D
JAAAA! Dat created by Jenji Kohan hadden de eeerste 8 epiodes van seizoen 7 nog niet! TOCH?

Mooie vondst, ik had het niet in de gaten maar nu je het zegt!
pi_100852344
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 07:39 schreef Moody22 het volgende:

[..]

JAAAA! Dat created by Jenji Kohan hadden de eeerste 8 epiodes van seizoen 7 nog niet! TOCH?

Mooie vondst, ik had het niet in de gaten maar nu je het zegt!
Dat stond er altijd al hoor.
pi_100853963
quote:
Dat stond er altijd al hoor.
Ja bij seizoen 5 en 6 maar ik 7 is het me nog niet eerder opgevallen
pi_100906536
Maandag 22 Augustus nieuwe weeds namelijk aflevering 9 Cats! Cats! Cats!

Kijk hier waar de aflevering overgaat op Tv.com

Klik hier voor 3 exclusieve previews voor aflevering 9 op de officiele website van Weeds
pi_100911808
Wow. Aan de ene kant aparte eindscene en gave eindscene. Maar aan de andere kant gaat het ook weer nergens over. Als Nancy gewoon een keer f*cking wakker wordt, dan gebeurt het niet dat EN haar baas er is (die ze afluistert) EN die drugs boven tafel komt en de halve familie daarover begint. Zijn het nu zulke mongolen dat ze daar met zo'n onbekende erbij over beginnen? Dan vraag je om problemen! Beetje ongeloofwaardig.
pi_100917543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef SnuggLe het volgende:
Wow. Aan de ene kant aparte eindscene en gave eindscene. Maar aan de andere kant gaat het ook weer nergens over. Als Nancy gewoon een keer f*cking wakker wordt, dan gebeurt het niet dat EN haar baas er is (die ze afluistert) EN die drugs boven tafel komt en de halve familie daarover begint. Zijn het nu zulke mongolen dat ze daar met zo'n onbekende erbij over beginnen? Dan vraag je om problemen! Beetje ongeloofwaardig.
Je hebt gelijk. Ik dacht ook al van mensen kijk eens wie er in de zaal is.. een onbekend gezicht. meerdere trouwens. want Shane had niemand ontmoet en Andy ook niet. Maar dat weerhoud ze er niet van om over drugs te praten
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:51:44 #28
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_100928754
Precies. Ik dacht dat ik de enige was die zo dacht.
Kijk Weeds is leuk, maar dit soort dingen zijn toch echt op zijn minst vaag en niet realistisch. Sowieso word ik gek van Andy; ik had die knakker al 3 seizoenen geleden uit de camper gegooid.

Het is dat ik niet kan stoppen met een serie als ik eerdere seizoenen heb gezien, maar na seizoen 1 en 2 is het hard achteruit gegaan. Blij als het na dit seizoen afgelopen is.
pi_100928979
Andy's verhalen zijn wel vaker overbodig maar hij geeft wel een bepaalde luchtigheid aan de serie die ik kan waarderen.

Maar idd vreemde scene op het eind, Nancy kon makkelijk ingrijpen maar deed niets behalve aan d'r haren trekken. Toch vermakelijke aflevering en prima seizoen :Y
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:22:55 #30
338543 Moody22
the underdog
pi_100929622
Ja mee eens.

Maar ik mag Andy wel hij heeft toch de meeste grip op zijn leven! vooral de laatste seizoenen. van de rest kan ik dat niet echt zeggen. Ja Shane misschien die sinds 1 aflevering denkt agent te worden. Maar Andy die mag nog wel even blijven. :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:04:24 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100957451
Die eindscene was gewoon onzin.
pi_100993595
Afgelopen paar dagen alle seizoenen van Weeds gekeken.
Leuke serie hoor.
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:51:51 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100993758
Ik had bij deze ep pas door dat Zoya en die gast broer en zus zijn. En die eindscène was inderdaad raar. Snap sws niet dat ze zich thuis liet brengen door haar baas, niet omdat ze wired was maar dus ook niet vanwege die gekke familie daar.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:55:42 #34
338543 Moody22
the underdog
pi_101042896
quote:
Ik had bij deze ep pas door dat Zoya en die gast broer en zus zijn. En die eindscène was inderdaad raar. Snap sws niet dat ze zich thuis liet brengen door haar baas, niet omdat ze wired was maar dus ook niet vanwege die gekke familie daar.
Er klopt zoiezo niets van die eindscene! Hopelijk in de aflevering van vanavond opheldering
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:22:32 #35
338543 Moody22
the underdog
pi_101075540
Ik ben halverwege aflevering 9 cats cats cats en hij is te gek! Alles ziet er te gek uit! Zoya lijkt weg te gaan! Awesome ik kon haar niet uit staan..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:42:32 #36
338543 Moody22
the underdog
pi_101076061
Wat een einde! My god! Op de helft leek alles goed te komen... Nu is Shane opgepakt voor stelen van politie documenten. Althans daar lijkt het op en Silas' hele business is verneukt! Wat zullen ze nu gaan doen? Ik weet niet om seizoen 7 het laatste seizoen is maar ik neem aan dat ze weer opnieuw beginnen maar dat moeten ze dat in 4 episodes doen want dat is het einde van seizoen 7:O
Dus Wat gaat er nu gebeuren? Heeft iemand een idee?

opsomming:
Shane opgepakt
zoya is vertrokken
Nancy's CEO (baas) is vertrokken
Silas's business is kapot
Andy's business is kapot
Nancy's business ook
etc, etc

ik zeg een top aflevering! Hoewel de ratings op tv.com er anders over denken.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:53:46 #37
338543 Moody22
the underdog
pi_101076364
ik vond dit nog voor jullie!! 3 exclusieve trailers van aflevering 10! Die heet ''system overload''

Je kan ze hier bekijken op de officiële showtime weeds pagina.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:33:45 #38
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_101096421
Michelle Trachtenberg ziet er echt goed uit in Weeds. Beter itt tot bijv. Eurotrip, maar die is dan wel stukken ouder trouwens :P
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:13:34 #39
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_101098501
Wat een fuckaflevering. DUH dat je meteen aan ziet komen dat die chick van de concurrentie geen goede motieven heeft. Nee joh, je kan d'r misschien neuken en je vertelt haar meteen ALL je secrets. 8)7

Dat is hetzelfde als James Bond at gun-point hebben, maar eerst je hele operatie uitleggen en je secret lair laten zien, zodat hij weer weg kan komen op een fancy manier.

Ga toch weg zeg, het wordt slechter en slechter :r
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:22:57 #40
338543 Moody22
the underdog
pi_101099014
Ik ben het daar niet echt mee eens. Ik geef toe je kon het zien aankomen maar op het moment dacht ik daar nog niet aan waardoor het toch een verassing was!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:47:29 #41
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_101106839
Ik ben het vooral eens met de recensie op AVclub.

• In één nacht een hele zaak ondersteboven lijmen?

• Hoe dom moet je zijn om iemand zoveel te vertellen over je hele operatie?

• Waarom was er geen beveiliging bij die zaak?

• Dat hele Doug/Nancy verhaal bij de politie was wel erg makkelijk.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_101119228
quote:

Allemaal hele sterke punten! :)

Het lijkt mij ook allemaal iets te sterk MAAR

Deze aflevering was wel erg leuk!
pi_101131405
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef feeling_sinister het volgende:

Ik vond alleen dat ondersteboven lijmen onzin, verder vond ik het een erg leuke aflevering. Het hoeft toch ook niet allemaal zo realistisch te zijn?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_101132338
quote:
Ik vond alleen dat ondersteboven lijmen onzin, verder vond ik het een erg leuke aflevering. Het hoeft toch ook niet allemaal zo realistisch te zijn?
Daar heb je gelijk in ik stoor me namelijk echt niet aan dit soort dingen! Ik vind het gewoon een geweldige serie!:D
pi_101132809
Godver, die Michelle Trachtenberg toch. :9~
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:31:30 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101134288
Silas was dom, bijna te dom om het geloofwaardig te maken, maar op zich was het wel een interessante aflevering. Dat met Doug en de SEC was ook wel erg makkelijk om die verhaallijn af te kappen zoals AVClub ook aangeeft.
Ben wel benieuwd hoe ze dit nu in de laatste 4? afleveringen van dit seizoen willen laten aflopen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:24:50 #47
338543 Moody22
the underdog
pi_101336611
quote:
Silas was dom, bijna te dom om het geloofwaardig te maken, maar op zich was het wel een interessante aflevering. Dat met Doug en de SEC was ook wel erg makkelijk om die verhaallijn af te kappen zoals AVClub ook aangeeft.
Ben wel benieuwd hoe ze dit nu in de laatste 4? afleveringen van dit seizoen willen laten aflopen.
Ja hij volgt gewoon zijn lul dit was echt niet handig van hem! Nu gaat Nancy nooit meer in zee met hem dat was niet professioneel. En el Andy's business is weer kapot...
Hij had beter een coyote kunnen blijven haha. Doug bracht het er gemakkelijk van af. Hij is niet eens een advocaat. Hij is ''maar'' een accountant. dus beetje ongeloofwaardig.
Ik ben ook erg benieuwd! Inderdaad nog 4 eps maar misschien komt er nog een seizoen 8...
Maar volgens mij zijn ze al over de haai heen gesprongen.

Kijk naar NYC gaan was een goed idee maar dat hebben ze bijna helemaal verneukt... waar willen ze nu heen gaan? South california is geweest, mexico ook, canada ook, en nu NYC oh en vergeet kopenhagen niet.

Wat wordt het nu? Pittsburgh? Daar halen ze geen kijkers meer uit. Alleen trouwe fans.

sorry van de lange bericht. haha:)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:28:32 #48
338543 Moody22
the underdog
pi_101361957
Aflevering 10 vandaag gekeken en ik moet zeggen gewoon geweldig! echt weer briljant!
Goed verhaal mooie storylines 1 probleem twee oplossingen in werking.
pi_101364774
Goddamit Silas, kap eens met die pubertrekjes :N
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_101368367
weeds jumpt eerst 100x over the shark en trapt hem in dit seizoen gewoon helemaal dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')