Je hebt gelijk. Ik dacht ook al van mensen kijk eens wie er in de zaal is.. een onbekend gezicht. meerdere trouwens. want Shane had niemand ontmoet en Andy ook niet. Maar dat weerhoud ze er niet van om over drugs te pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef SnuggLe het volgende:
Wow. Aan de ene kant aparte eindscene en gave eindscene. Maar aan de andere kant gaat het ook weer nergens over. Als Nancy gewoon een keer f*cking wakker wordt, dan gebeurt het niet dat EN haar baas er is (die ze afluistert) EN die drugs boven tafel komt en de halve familie daarover begint. Zijn het nu zulke mongolen dat ze daar met zo'n onbekende erbij over beginnen? Dan vraag je om problemen! Beetje ongeloofwaardig.
Er klopt zoiezo niets van die eindscene! Hopelijk in de aflevering van vanavond ophelderingquote:Ik had bij deze ep pas door dat Zoya en die gast broer en zus zijn. En die eindscène was inderdaad raar. Snap sws niet dat ze zich thuis liet brengen door haar baas, niet omdat ze wired was maar dus ook niet vanwege die gekke familie daar.
Allemaal hele sterke punten!quote:Ik ben het vooral eens met de recensie op AVclub.
• In één nacht een hele zaak ondersteboven lijmen?
• Hoe dom moet je zijn om iemand zoveel te vertellen over je hele operatie?
• Waarom was er geen beveiliging bij die zaak?
• Dat hele Doug/Nancy verhaal bij de politie was wel erg makkelijk.
Ik vond alleen dat ondersteboven lijmen onzin, verder vond ik het een erg leuke aflevering. Het hoeft toch ook niet allemaal zo realistisch te zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef feeling_sinister het volgende:
Ik ben het vooral eens met de recensie op AVclub.
• In één nacht een hele zaak ondersteboven lijmen?
• Hoe dom moet je zijn om iemand zoveel te vertellen over je hele operatie?
• Waarom was er geen beveiliging bij die zaak?
• Dat hele Doug/Nancy verhaal bij de politie was wel erg makkelijk.
Daar heb je gelijk in ik stoor me namelijk echt niet aan dit soort dingen! Ik vind het gewoon een geweldige serie!:Dquote:Ik vond alleen dat ondersteboven lijmen onzin, verder vond ik het een erg leuke aflevering. Het hoeft toch ook niet allemaal zo realistisch te zijn?
Ja hij volgt gewoon zijn lul dit was echt niet handig van hem! Nu gaat Nancy nooit meer in zee met hem dat was niet professioneel. En el Andy's business is weer kapot...quote:Silas was dom, bijna te dom om het geloofwaardig te maken, maar op zich was het wel een interessante aflevering. Dat met Doug en de SEC was ook wel erg makkelijk om die verhaallijn af te kappen zoals AVClub ook aangeeft.
Ben wel benieuwd hoe ze dit nu in de laatste 4? afleveringen van dit seizoen willen laten aflopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |