Precies!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan me die serie zonder Nancy niet eens voorstellen. En de suggesties die ze daar doen met de verhaallijnen die ze opkunnen doen het alleen maar lijken alsof het een lame '3 families in een huis'-sitcom-ish serie wordt.
Beetje ver gezocht. misschien kun je van bijde een screenshot maken en hier plaatsen! dan kunnen we vergelijken!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef planethugo het volgende:
wie was dat op het einde eigenlijk?
[..]
zou kunnen, beetje vergezocht allemaal
staat in de link van mirelquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht. misschien kun je van bijde een screenshot maken en hier plaatsen! dan kunnen we vergelijken!
Alsof het überhaupt nog iets wordt als Nancy echt dood is.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
Die Karate boy die nu met een sniper rifle iemand afschiet?
Ik mag hopen dat hij het niet is want dan ben ik bang dat het helemaal niks meer word.
Goed gevonden man! lijkt veel op elkaar maar ik zie alleen nog geen verband!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
staat in de link van mirel
toen:[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb me veel moeten ergeren aan Nancy dit seizoen maar Weeds zonder haar kan ik me niet voorstellen! Ik moet nog melden dat ik de eerste paar seizoenen het leukste vond! tot aan Mexico. Maar dat stukje wanneer ze weer op de vlucht gaan na dat Agrestic(majestic) afbrand en ook wanneer ze Esteban uit Mexico ontvluchten vind ik leuk maar dat komt omdat ik van avontuur en reizen hou en in die twee scenes of delen van de series reisde ze veel.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt nog iets wordt als Nancy echt dood is.
Inderdaad beter ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef planethugo het volgende:
die laatste minuten sloegen sowieso nergens op. Verder was het een vermakelijk seizoen. beter dan het vorige iig
Dan 'maar' wachten op seizoen 8...quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
In Mexico ging het mis met de serie. Vorig jaar was het einde supertof. Nu waren de afleveringen op zich weer leuk, maar heeft het een sucky einde...
Laatste seizoen.
Zou dat nu niet al bekend moeten zijn dan, als er nog een seizoen 8 achteraan zou komen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:12 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Dan 'maar' wachten op seizoen 8...
Ja dat is het ook check mijn vorige post maar even daar praat Jenji Kohan over seizoen 8quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat nu niet al bekend moeten zijn dan, als er nog een seizoen 8 achteraan zou komen?
volgens mij stelde dat niet veel voor:O ik heb het nog eens drug gekeken. Maar het leek onschuldig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand al theorieën over dat gelach aan het einde?
Zoals te verwachten viel.twitter:kevin_nealon twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 04:12:09Just heard Showtime's 'Weeds' has been picked up for Season 8. Now I can stop occupying Wall Street. reageer retweet
hoewel niet meer top altijd wel vermakelijk dus vind het ok.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zoals te verwachten viel.twitter:kevin_nealon twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 04:12:09Just heard Showtime's 'Weeds' has been picked up for Season 8. Now I can stop occupying Wall Street. reageer retweet
Prima, laat maar komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie zegt dat ze dood is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Wihakayda het volgende:
wtf... ik snap echt niets van dat einde :S hoe kan nancy nu dood zijn, ze is de lead....
Dat Spaanse ( in ieder geval de belangrijke conversaties) zijn toch met Engelse subs? Of komt dat doordat ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, wil graag met subs, vooral dat spaans versta ik maar de helft van...
Had al op spotnet gekeken, maar die spots zijn al meer dan n jaar oud...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |