SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
Is het niet gewoon afgelopen na dit seizoen en hebben ze daarom gewoon die gunshot laten horen? Ik weet niet of nog een seizoen wel zo tof is, vond deze op hier en daar een scene na al een stuk minder.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef Geo3kant het volgende:
Raar (en op het eerste gezicht een zwak) einde..
Shane een double agent? Heeft hij zijn eigen moeder laten afmaken zodat hij de nieuwe leider/brains wordt van de Botwin pot firm?
Of gewoon iemand die de sniper neerschoot om nancy te beschermen..om het spannend te maken. Maarja wie, Celia zou echt te maf zijn maar gebeurt niet.
We zullen zien of er nog een seizoen 8 komt.
Ik denk dat dit het einde is Mary-louise parker wilde al niet meer mee doen aan seizoen 7 en nu een gunshot op haar als ze haar figuur doden is er niet veel meer aan lijkt me?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon afgelopen na dit seizoen en hebben ze daarom gewoon die gunshot laten horen? Ik weet niet of nog een seizoen wel zo tof is, vond deze op hier en daar een scene na al een stuk minder.
Ik denk niet dat Shane de persoon is die de sniper heeft ingehuurd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef s0k het volgende:
Zwak einde. Niveau is sowieso gedaald afgelopen seizoenen.
Ja, en Silas loopt zich al het hele seizoen als een eigenwijs rotkereltje te gedragen en nu in de allerlaatste aflevering opeens óveral spijt van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Moody22 het volgende:
Ik moet wel nog toevoegen dat is inderdaad een zeer slechte aflevering was. Nancy ging niet eens met Jill op de vuist...
Zo. Seizoen 8 dus? zonder Nancy dan? of met op z'n minst een enorme hoofdwond.quote:
zou kunnen, beetje vergezocht allemaalquote:Update: It looks to me like the shooter is Daryl Sabara, who played Tim Matheson, the son of Nancy's dead DEA agent husband Peter in Season 3. Tim never did like Nancy and Nancy got Peter's pension payments instead of his mother Valerie. Here's Daryl in 2011. I lightened the screen grab of the sniper and his ears and eyebrows are a dead ringer for Daryl (the curly bangs and nose are very similar too.) Here's a comparison I made:
Precies!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan me die serie zonder Nancy niet eens voorstellen. En de suggesties die ze daar doen met de verhaallijnen die ze opkunnen doen het alleen maar lijken alsof het een lame '3 families in een huis'-sitcom-ish serie wordt.
Beetje ver gezocht. misschien kun je van bijde een screenshot maken en hier plaatsen! dan kunnen we vergelijken!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef planethugo het volgende:
wie was dat op het einde eigenlijk?
[..]
zou kunnen, beetje vergezocht allemaal
staat in de link van mirelquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht. misschien kun je van bijde een screenshot maken en hier plaatsen! dan kunnen we vergelijken!
Alsof het überhaupt nog iets wordt als Nancy echt dood is.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
Die Karate boy die nu met een sniper rifle iemand afschiet?
Ik mag hopen dat hij het niet is want dan ben ik bang dat het helemaal niks meer word.
Goed gevonden man! lijkt veel op elkaar maar ik zie alleen nog geen verband!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
staat in de link van mirel
toen:[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb me veel moeten ergeren aan Nancy dit seizoen maar Weeds zonder haar kan ik me niet voorstellen! Ik moet nog melden dat ik de eerste paar seizoenen het leukste vond! tot aan Mexico. Maar dat stukje wanneer ze weer op de vlucht gaan na dat Agrestic(majestic) afbrand en ook wanneer ze Esteban uit Mexico ontvluchten vind ik leuk maar dat komt omdat ik van avontuur en reizen hou en in die twee scenes of delen van de series reisde ze veel.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt nog iets wordt als Nancy echt dood is.
Inderdaad beter ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef planethugo het volgende:
die laatste minuten sloegen sowieso nergens op. Verder was het een vermakelijk seizoen. beter dan het vorige iig
Dan 'maar' wachten op seizoen 8...quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
In Mexico ging het mis met de serie. Vorig jaar was het einde supertof. Nu waren de afleveringen op zich weer leuk, maar heeft het een sucky einde...
Laatste seizoen.
Zou dat nu niet al bekend moeten zijn dan, als er nog een seizoen 8 achteraan zou komen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:12 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Dan 'maar' wachten op seizoen 8...
Ja dat is het ook check mijn vorige post maar even daar praat Jenji Kohan over seizoen 8quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat nu niet al bekend moeten zijn dan, als er nog een seizoen 8 achteraan zou komen?
volgens mij stelde dat niet veel voor:O ik heb het nog eens drug gekeken. Maar het leek onschuldig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand al theorieën over dat gelach aan het einde?
Zoals te verwachten viel.twitter:kevin_nealon twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 04:12:09Just heard Showtime's 'Weeds' has been picked up for Season 8. Now I can stop occupying Wall Street. reageer retweet
hoewel niet meer top altijd wel vermakelijk dus vind het ok.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zoals te verwachten viel.twitter:kevin_nealon twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 04:12:09Just heard Showtime's 'Weeds' has been picked up for Season 8. Now I can stop occupying Wall Street. reageer retweet
Prima, laat maar komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie zegt dat ze dood is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Wihakayda het volgende:
wtf... ik snap echt niets van dat einde :S hoe kan nancy nu dood zijn, ze is de lead....
Dat Spaanse ( in ieder geval de belangrijke conversaties) zijn toch met Engelse subs? Of komt dat doordat ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, wil graag met subs, vooral dat spaans versta ik maar de helft van...
Had al op spotnet gekeken, maar die spots zijn al meer dan n jaar oud...
HAHA.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, toeval bestaat niet, dus Moody22 en tostitomaatkaas, jullie zijn elkaars soul mates.
Duurt nog wel even.. het zijn nog 2 hele maandenquote:De tijd vliegt voorbij
Dus jij hebt je ook kapot gelachten over het openingsliedje?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Leuke serie! Alle 7 de seizoenen in een weekje er doorheen gejaagd![]()
Mooi!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef dabadbass het volgende:
1 juli is het weer zover![]()
![]()
de start van Season 8
Hoe kom je aan deze wijsheid?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef dabadbass het volgende:
1 juli is het weer zover![]()
![]()
de start van Season 8
Uhuh. Er moeten steeds raardere sprongen gemaakt worden om de aandacht vast te houden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb seizoen 1 bijna helemaal opnieuw gekeken toevallig, en in het begin was het schrijfwerk echt goed, toen werd Nancy echt goed als alleenstaande moeder getypeerd, in de laatste seizoenen slaat het nergens meer op.
eigenlijk slaat het al nergens meer op sinds ze weg zijn uit agrestic. Maar het is imo wel nog steeds vermakelijk, maar echt goed idd niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb seizoen 1 bijna helemaal opnieuw gekeken toevallig, en in het begin was het schrijfwerk echt goed, toen werd Nancy echt goed als alleenstaande moeder getypeerd, in de laatste seizoenen slaat het nergens meer op.
ondanks dat ik nog steeds kijk, vind ik het niet meer zo leuk sinds ze weg zijn uit Agresticquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigenlijk slaat het al nergens meer op sinds ze weg zijn uit agrestic. Maar het is imo wel nog steeds vermakelijk, maar echt goed idd niet meer
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 2 weekjes wachten en we weten wie wie heeft neergeschoten !
Ik geloof gelezen te hebben dat ze terug gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:58 schreef catfish het volgende:
[..]
ondanks dat ik nog steeds kijk, vind ik het niet meer zo leuk sinds ze weg zijn uit Agrestic
de personages zijn wel leuk en dus hoop ik steeds dat ze terug het vroegere niveau terug vinden
(in seizoen 7 leek het toch weer wat beter te lukken)
Dat was toch wel één van de beste karakters uit de serie. Jammer dat ze haar zo ontzettend verpest hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef Prego het volgende:
zou Celia nog ooit terugkomen? mên wat een personage![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |