Dus ik denk, laat ik eens even de sociale gozer uithangen.quote:"Dat gaat dan de ritprijs van 13,- worden inclusief een boeter van 35,- meneer" vertelt de conducteur.
Meneer de NS controleur vond dit helemaal prima en wou het best door de vingers zien waardoor alles netjes opgelost leek. Totdat die kneus zegt:quote:"Hey, ik heb nog een meereiskaartje voor me voor 10 euro mag je hem van me overnemen als die conducteur je dan matst wil hij hem hier voor je afstempelen"
Krijgt hij ¤48,- boetequote:"Hoe kom jij aan die kaartjes dan"
-Oh die kwamen een tijdje terug door de brievenbus
"Die kreeg je dan gewoon gratis?"
-Yep klopt, geen idee waarom precies
"Dus je wil mij nu laten betalen voor iets wat jij gratis krijgt?"
-Nou graag of niet hoor
"Ja ik vind het gewoon belachelijk dat je dat zou doen"
-....wtf nouja dan niet he
Gezonde handelsgeest.quote:
Klacht kan bijvoorbeeld zijn:quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Jac0bus het volgende:
Wat is je klacht? Moet die kneus toch zelf weten?
Limburgers, standaard traag van begrip.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef 045represent het volgende:
Dus als hij jouw kaartje had gepakt had het hem in totaal 10 euro gekost, maar doordat hij dat niet heeft gedaan heeft het hem 48 euro gekost?
Yepquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef 045represent het volgende:
Dus als hij jouw kaartje had gepakt had het hem in totaal 10 euro gekost, maar doordat hij dat niet heeft gedaan heeft het hem 48 euro gekost?
Inderdaad! Een man met principesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hij heeft dus gewoon liever boete dan jou profijt bezorgen, wat een baas
Zondag 14 augustus 2011, de dag dat de Nederlandse maatschappij verpauperde doordat meneer geen kaartje wou aannemen voor 10 euroquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Klacht kan bijvoorbeeld zijn:
Verpaupering van maatschappij dmv onlogische manier van handelen.
Obvious troll is verrrryyy obviousquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Belachelijk dat jij hem geld vroeg en niet even sociaal kon zijn.
Ik geef de mongool gelijk dat hij principieel meer wil betalen dan een profiteur te laten verdienen...
Begrijp je hem nu?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef 045represent het volgende:
Mensen die uit principe 4,8x zoveel gaan betalen
dit. Hij wilde zichzelf een lesje leren. En terecht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Dat heet gewoon slim zijn. Waarom zou TS perse z'n kaartjes gratis weg moeten geven aan een complete mongool? Winst maken!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Ik geef de mongool gelijk dat hij principieel meer wil betalen dan een profiteur te laten verdienen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Een echte baas heeft gewoon een geldige vervoersbewijs of weet de conducteur zo om te praten dat hij geen boete krijgt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Maar toch met de trein reist. Zwart.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef -Willempie- het volgende:
Hij wilde gewoon laten zien dat ie veel geld heeft en dat die boete toch maar een schijntje is op de minimaal 5k netto die hij verdient in de maand.
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Een echte echte baas koopt die trein gewoon als de conducteur langskomt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Wing het volgende:
[..]
Een echte baas heeft gewoon een geldige vervoersbewijs of weet de conducteur zo om te praten dat hij geen boete krijgt.
Dat deed ie zodat hij expres een boete zou krijgen en kon laten zien dat het hem niks uit maaktquote:
En al zou je er aan verdienen? Winst maken, daar gaat het om!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Het ging er niet om dat ik eraan zou verdienen. Het is meer dat ik het kaartje anders zelf een keer gebruik en me dan ongeveer zo'n 10 euro zou besparen. Dus voor mij had het ook totaal 0 voordeel
Hij zei nog add me ff op hyves bro jwzquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
Dus je hebt er geen nieuwe vrind bij?
Inderdaad, van dit soort momenten moet je gewoon keihard gebruik makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef Jac0bus het volgende:
Moraalridders die hem gratis een kaartje zouden gevenMet 10 euro zou hij blij moeten zijn (ipv 48eu) en heeft TS ook weer tien euro.
Dan vind ik hem wel een baas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef Biogarde het volgende:
Waarschijnlijk had ie geen stuiver op zak en was ie broke. Daarom deed ie het maar zo, zodat z'n broke zijn niet aan het licht kwam
Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Moos. het volgende:
[..]
Euhm, nee. Nederlanders hebben geen principe als het om geld gaat...
Dit doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef FreakyStyley het volgende:
Als je zwart rijdt ga dan gewoon de hele rit op de plee zitten
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
Ja, naast zo goedkoop mogelijk uit zijn, natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Zwartrijden moet je in een dubbeldekker doen. Kun je rondjes rennen.
En meneer de zwartrijder is zelf natuurlijk helemaal geen profiteur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Hij betaalt 48 euro voor een ritje i.p.v. 10 euro. Dus je hebt gelijk, hij is geen profiteur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En meneer de zwartrijder is zelf natuurlijk helemaal geen profiteur.
Je weet niet hoe het komt dat hij geen ticketje had.. Misschien was hij maar net op tijd op het perron...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En meneer de zwartrijder is zelf natuurlijk helemaal geen profiteur.
Moet hij maar op tijd komen of een trein later pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het komt dat hij geen ticketje had.. Misschien was hij maar net op tijd op het perron...
Dat maakt hem ongeorganiseerd maar niet per se een profiteur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Moet hij maar op tijd komen of een trein later pakken.
Conducteurs doen ook niet altijd moeilijk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:31 schreef Aethereal het volgende:
Wat een baas ook die conducteur. Mooi om ook eens verhalen te horen over chille conducteurs.
Ja en jij bent fucking dom, maar niemand neemt het je kwalijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat maakt hem ongeorganiseerd maar niet per se een profiteur.
TS is hier duidelijk de profiteur.
Je bent wel een profiteur omdat je dat kaartje waarschijnlijk zelf niet ging gebruiken of wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en jij bent fucking dom, maar niemand neemt het je kwalijk
Waarom zou ik het zelf niet gebruiken, dat ding is een maand geldig. Als ik hem niet zou gebruiken had ik hem zo weggegeven, mits lekker wijfquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je bent wel een profiteur omdat je dat kaartje waarschijnlijk zelf niet ging gebruiken of wel?
Maar toch is het oké van je hoor, ik zou het overigens gewoon aangenomen hebben voor 10 euro.
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en jij bent fucking dom, maar niemand neemt het je kwalijk
Correct, daarom mijn post.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Conducteurs doen ook niet altijd moeilijk hoor.
Alleen vertellen mensen sneller negatieven ervaringen dan positieven ervaringen.
Of je trollt echt heel lomp of je bent écht domquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.
Pauper
Maak jezelf dat maar wijs ja...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of je trollt echt heel lomp of je bent écht dom
Alsof hij z'n gratis gekregen kaartje waar hij normaliter geld mee bespaard gratis weg moet geven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat dus, normaal zou ik mezelf 10 euro besparen, nu geef ik hem weg waardoor ik geen 10 euro kan besparne, dus vraag ik er 10 euro voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof hij z'n gratis gekregen kaartje waar hij normaliter geld mee bespaard gratis weg moet geven.
Je gaat toch niet sociaal doen voor een zwartrijder? Zwartrijders zijn zelf al asociaal.quote:
lol dat vind ik eigenlijk ook...quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Het kwam zo over op mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik het zelf niet gebruiken, dat ding is een maand geldig. Als ik hem niet zou gebruiken had ik hem zo weggegeven, mits lekker wijf
Socios meervoud Sociosses.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sociose'n hebben altijd een geldig vervoersbewijs opzak.
TS moet de volgende keer toch zelf ook gewoon dokken voor een kaartje (ipv dat hij dat kaartje dan zou kunnen gebruiken)quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
ga met de audi waggi a sahbiquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Gulmez het volgende:
Onterechte klacht, ik zou ook geen cent aan TS geven.![]()
als je efteling gaat doen is treinkaart 1 euro moet je wel kaart van efteling kopen, ga ik doen met me vriendin
neee dan is ie nog niet rijklaar gvdquote:
He wat ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus die shit dat je perse een OV CHIP kaar MOET hebben is bullshit?
In de trein is het nog niet helemaal ingevoerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus die shit dat je perse een OV CHIP kaar MOET hebben is bullshit?
Enkel in KLBquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Mikkie het volgende:
Mooi dat hier TS veroordeeld wordt, maar niet de gast die niet gewoon een kaartje heeft gekocht
Jij bent óf een domme troll, óf je bent gewoon een domme troll.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.
Pauper
.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:15 schreef amenth het volgende:
ik zou je van je kaart beroofd hebbe en 10 euro aan mij late geve voor je gierigheid
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Shalimar het volgende:
mensen die nu liever uit principe () 48 euro zouden betalen dan gewoon 10 euro
en dan dat hij het gratis heeft, alsof dat boeit...maar nee mensen betalen liever 38 euro meer, uit ''principe''
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Dat ben ik ook met je eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe'
Dan ben je echt een domme mongool..
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Pauper
mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe'
Dan ben je echt een domme mongool..
Ja, aldus de zwervers bij de Albert Heijn met hun blikken beer!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?
Ik heb ook een hart, maar dat klopt niet voor uitzuigers.
wehehehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef MCH het volgende:
TS ging zeker daarna op het kaartje stampen en zeggen: het is toch mijn kaartje
Dan kan TS het een keer spenderen aan een vriend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou de TS buiten opgewacht hebben en een klap verkocht.
Geef het dan gratis als je toch niet die 10 euro krijgt. Wat win je dan nog? Je riskeert alleen nog maar een knokpartij
Hij moet de volgende keer toch ook zelf een kaartje kopen ipv dat hij dat kaartje kan gebruiken...a.k.a. dan zou ts een kaartje moeten dokken voor iemand die hij niet kent en die notabene zwart rijdtquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...
Als je t zelf gratis gekregen hebt, blijf ik het belachelijk vinden om er geld voor te vragen. Dan had TS beter gewoon gezwegen als hij t niet gratis wilde geven.
De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Dat doet 'ie toch ook. Hij wil een mede-reiziger helpen om 38 euro te besparen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Door de mentaliteit van TS is Nederland een welvarend land geworden. En door die mentaliteit van jou is België..tsja...België gebleven.
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?
Volmondig ja. Ik noem het altijd een derde wereld land. Die infrastructuur alleen al is om te huilen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?
Deze man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.
En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
En de tentoonstelling in het atomium is kut.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.
En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
Eddy Merckx! Meer kan ik er dan ook niet bedenken, maar toch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ja, spekken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusIk moest er ook om lachen. Die man spekt dus liever de NS flink dan een tientje aan een behulpzame medereiziger te geven
Net alsof België nooit iets zinnigs heeft voortgebrachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
He! Kijk! Een belg! Wat voor zinnigs komt dan uit belgie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Net alsof België nooit iets zinnigs heeft voortgebracht
Is google gebruiken te moeilijk voor je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
He! Kijk! Een belg! Wat voor zinnigs komt dan uit belgie?
Nou bijvoorbeeld:quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze nogal slecht zijn in het omgaan met dat spul.quote:
Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze nogal slecht zijn in het omgaan met dat spul.
Palmquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Da's gewoon handel, en in dit geval een win-win scenario. Maar je kan natuurlijk ook gewoon weigeren omdat je liever ¤ 48 boete betaaltquote:
Ja en ik heb het geloof ik al eens geroepen. Het is niet alsof de zwartrijder een willoos slachtoffer is. Iedereen weet dat je moet betalen voor de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Da's gewoon handel, en in dit geval een win-win scenario. Maar je kan natuurlijk ook gewoon weigeren omdat je liever ¤ 48 boete betaalt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Misschien is het wel een miljonair die TS gewoon die 10 euro niet guntquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Thomass het volgende:
Het bedrag wat TS vraagt is zelfs minder dan de ritprijs, waarom zou je dat niét accepteren?
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Misschien is het wel een miljonair die TS gewoon die 10 euro niet gunt
Daar heb je een punt. En het schiet ook niet op met je bankrekening als je voor elke treinreis ¤ 48 moet dokkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Thomass het volgende:
[..]
Nee.
Je wordt namelijk geen miljonair met zon zwakzinnige instelling
En bovendien reis je dan niet met de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Thomass het volgende:
[..]
Nee.
Je wordt namelijk geen miljonair met zon zwakzinnige instelling
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
Veel mensen zonder principes hier, ik zie het al.
Dat als hij zwart reist hij het potverdorie ook zelf zal betalen, ja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Moos. het volgende:
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
Veel mensen zonder principes hier, ik zie het al.
Oh my god.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.
Ehm, dat is een HELE andere situatie die je niet kan vergelijken met de situatie van TS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.
Ja dan moet hij maar niet van die domme vragen stellen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm, dat is een HELE andere situatie die je niet kan vergelijken met de situatie van TS.
Domme vragen? Op zulke momenten heb je helemaal niks aan principe en wat je bedoeld met die andere reactie hoef ik eigenlijk niet eens te weten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan moet hij maar niet van die domme vragen stellen hoor.
Jij koopt zeker ook nooit iets in een winkel waar de eigenaar aan verdientquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Sterk opgetreden van de zogenaamde mongool. Ik had jou ook nooit een tientje gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |