Dus ik denk, laat ik eens even de sociale gozer uithangen.quote:"Dat gaat dan de ritprijs van 13,- worden inclusief een boeter van 35,- meneer" vertelt de conducteur.
Meneer de NS controleur vond dit helemaal prima en wou het best door de vingers zien waardoor alles netjes opgelost leek. Totdat die kneus zegt:quote:"Hey, ik heb nog een meereiskaartje voor me voor 10 euro mag je hem van me overnemen als die conducteur je dan matst wil hij hem hier voor je afstempelen"
Krijgt hij ¤48,- boetequote:"Hoe kom jij aan die kaartjes dan"
-Oh die kwamen een tijdje terug door de brievenbus
"Die kreeg je dan gewoon gratis?"
-Yep klopt, geen idee waarom precies
"Dus je wil mij nu laten betalen voor iets wat jij gratis krijgt?"
-Nou graag of niet hoor
"Ja ik vind het gewoon belachelijk dat je dat zou doen"
-....wtf nouja dan niet he
Gezonde handelsgeest.quote:
Klacht kan bijvoorbeeld zijn:quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Jac0bus het volgende:
Wat is je klacht? Moet die kneus toch zelf weten?
Limburgers, standaard traag van begrip.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef 045represent het volgende:
Dus als hij jouw kaartje had gepakt had het hem in totaal 10 euro gekost, maar doordat hij dat niet heeft gedaan heeft het hem 48 euro gekost?
Yepquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef 045represent het volgende:
Dus als hij jouw kaartje had gepakt had het hem in totaal 10 euro gekost, maar doordat hij dat niet heeft gedaan heeft het hem 48 euro gekost?
Inderdaad! Een man met principesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hij heeft dus gewoon liever boete dan jou profijt bezorgen, wat een baas
Zondag 14 augustus 2011, de dag dat de Nederlandse maatschappij verpauperde doordat meneer geen kaartje wou aannemen voor 10 euroquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Klacht kan bijvoorbeeld zijn:
Verpaupering van maatschappij dmv onlogische manier van handelen.
Obvious troll is verrrryyy obviousquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Belachelijk dat jij hem geld vroeg en niet even sociaal kon zijn.
Ik geef de mongool gelijk dat hij principieel meer wil betalen dan een profiteur te laten verdienen...
Begrijp je hem nu?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef 045represent het volgende:
Mensen die uit principe 4,8x zoveel gaan betalen
dit. Hij wilde zichzelf een lesje leren. En terecht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Dat heet gewoon slim zijn. Waarom zou TS perse z'n kaartjes gratis weg moeten geven aan een complete mongool? Winst maken!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Ik geef de mongool gelijk dat hij principieel meer wil betalen dan een profiteur te laten verdienen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Een echte baas heeft gewoon een geldige vervoersbewijs of weet de conducteur zo om te praten dat hij geen boete krijgt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
Maar toch met de trein reist. Zwart.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef -Willempie- het volgende:
Hij wilde gewoon laten zien dat ie veel geld heeft en dat die boete toch maar een schijntje is op de minimaal 5k netto die hij verdient in de maand.
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Een echte echte baas koopt die trein gewoon als de conducteur langskomt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Wing het volgende:
[..]
Een echte baas heeft gewoon een geldige vervoersbewijs of weet de conducteur zo om te praten dat hij geen boete krijgt.
Dat deed ie zodat hij expres een boete zou krijgen en kon laten zien dat het hem niks uit maaktquote:
En al zou je er aan verdienen? Winst maken, daar gaat het om!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Het ging er niet om dat ik eraan zou verdienen. Het is meer dat ik het kaartje anders zelf een keer gebruik en me dan ongeveer zo'n 10 euro zou besparen. Dus voor mij had het ook totaal 0 voordeel
Hij zei nog add me ff op hyves bro jwzquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
Dus je hebt er geen nieuwe vrind bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |