Palmquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
He! Kijk! Een belg! Wat voor zinnigs komt dan uit belgie?
Da's gewoon handel, en in dit geval een win-win scenario. Maar je kan natuurlijk ook gewoon weigeren omdat je liever ¤ 48 boete betaaltquote:
Ja en ik heb het geloof ik al eens geroepen. Het is niet alsof de zwartrijder een willoos slachtoffer is. Iedereen weet dat je moet betalen voor de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Da's gewoon handel, en in dit geval een win-win scenario. Maar je kan natuurlijk ook gewoon weigeren omdat je liever ¤ 48 boete betaalt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
He! Kijk! Een belg! Wat voor zinnigs komt dan uit belgie?
Hoax, die blonde is geen Belg. Desondanks zou ik haar geven.quote:
Misschien is het wel een miljonair die TS gewoon die 10 euro niet guntquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Thomass het volgende:
Het bedrag wat TS vraagt is zelfs minder dan de ritprijs, waarom zou je dat niét accepteren?
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Misschien is het wel een miljonair die TS gewoon die 10 euro niet gunt
Daar heb je een punt. En het schiet ook niet op met je bankrekening als je voor elke treinreis ¤ 48 moet dokkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Thomass het volgende:
[..]
Nee.
Je wordt namelijk geen miljonair met zon zwakzinnige instelling
En bovendien reis je dan niet met de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Thomass het volgende:
[..]
Nee.
Je wordt namelijk geen miljonair met zon zwakzinnige instelling
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
Veel mensen zonder principes hier, ik zie het al.
Dat als hij zwart reist hij het potverdorie ook zelf zal betalen, ja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Moos. het volgende:
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
Veel mensen zonder principes hier, ik zie het al.
Oh my god.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat maakt hem ongeorganiseerd maar niet per se een profiteur.
TS is hier duidelijk de profiteur.
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.
Ehm, dat is een HELE andere situatie die je niet kan vergelijken met de situatie van TS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.
Ja dan moet hij maar niet van die domme vragen stellen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm, dat is een HELE andere situatie die je niet kan vergelijken met de situatie van TS.
Domme vragen? Op zulke momenten heb je helemaal niks aan principe en wat je bedoeld met die andere reactie hoef ik eigenlijk niet eens te weten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan moet hij maar niet van die domme vragen stellen hoor.
Jij koopt zeker ook nooit iets in een winkel waar de eigenaar aan verdientquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Sterk opgetreden van de zogenaamde mongool. Ik had jou ook nooit een tientje gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |