ga met de audi waggi a sahbiquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Gulmez het volgende:
Onterechte klacht, ik zou ook geen cent aan TS geven.![]()
als je efteling gaat doen is treinkaart 1 euro moet je wel kaart van efteling kopen, ga ik doen met me vriendin
neee dan is ie nog niet rijklaar gvdquote:
He wat ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus die shit dat je perse een OV CHIP kaar MOET hebben is bullshit?
In de trein is het nog niet helemaal ingevoerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus die shit dat je perse een OV CHIP kaar MOET hebben is bullshit?
Enkel in KLBquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Mikkie het volgende:
Mooi dat hier TS veroordeeld wordt, maar niet de gast die niet gewoon een kaartje heeft gekocht
Jij bent óf een domme troll, óf je bent gewoon een domme troll.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.
Pauper
.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:15 schreef amenth het volgende:
ik zou je van je kaart beroofd hebbe en 10 euro aan mij late geve voor je gierigheid
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Shalimar het volgende:
mensen die nu liever uit principe () 48 euro zouden betalen dan gewoon 10 euro
en dan dat hij het gratis heeft, alsof dat boeit...maar nee mensen betalen liever 38 euro meer, uit ''principe''
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Belachelijk dat jij hem geld vroeg en niet even sociaal kon zijn.
Ik geef de mongool gelijk dat hij principieel meer wil betalen dan een profiteur te laten verdienen...
Dat ben ik ook met je eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe'
Dan ben je echt een domme mongool..
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.
Pauper
mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe'
Dan ben je echt een domme mongool..
Ja, aldus de zwervers bij de Albert Heijn met hun blikken beer!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?
Ik heb ook een hart, maar dat klopt niet voor uitzuigers.
wehehehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef MCH het volgende:
TS ging zeker daarna op het kaartje stampen en zeggen: het is toch mijn kaartje
Dan kan TS het een keer spenderen aan een vriend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou de TS buiten opgewacht hebben en een klap verkocht.
Geef het dan gratis als je toch niet die 10 euro krijgt. Wat win je dan nog? Je riskeert alleen nog maar een knokpartij
Hij moet de volgende keer toch ook zelf een kaartje kopen ipv dat hij dat kaartje kan gebruiken...a.k.a. dan zou ts een kaartje moeten dokken voor iemand die hij niet kent en die notabene zwart rijdtquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...
Als je t zelf gratis gekregen hebt, blijf ik het belachelijk vinden om er geld voor te vragen. Dan had TS beter gewoon gezwegen als hij t niet gratis wilde geven.
De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Dat doet 'ie toch ook. Hij wil een mede-reiziger helpen om 38 euro te besparen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Door de mentaliteit van TS is Nederland een welvarend land geworden. En door die mentaliteit van jou is België..tsja...België gebleven.
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?
Volmondig ja. Ik noem het altijd een derde wereld land. Die infrastructuur alleen al is om te huilen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?
Deze man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.
En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
En de tentoonstelling in het atomium is kut.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.
En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
Eddy Merckx! Meer kan ik er dan ook niet bedenken, maar toch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ja, spekken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusIk moest er ook om lachen. Die man spekt dus liever de NS flink dan een tientje aan een behulpzame medereiziger te geven
Net alsof België nooit iets zinnigs heeft voortgebrachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
He! Kijk! Een belg! Wat voor zinnigs komt dan uit belgie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Net alsof België nooit iets zinnigs heeft voortgebracht
Is google gebruiken te moeilijk voor je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
He! Kijk! Een belg! Wat voor zinnigs komt dan uit belgie?
Nou bijvoorbeeld:quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze nogal slecht zijn in het omgaan met dat spul.quote:
Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze nogal slecht zijn in het omgaan met dat spul.
Palmquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Da's gewoon handel, en in dit geval een win-win scenario. Maar je kan natuurlijk ook gewoon weigeren omdat je liever ¤ 48 boete betaaltquote:
Ja en ik heb het geloof ik al eens geroepen. Het is niet alsof de zwartrijder een willoos slachtoffer is. Iedereen weet dat je moet betalen voor de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Da's gewoon handel, en in dit geval een win-win scenario. Maar je kan natuurlijk ook gewoon weigeren omdat je liever ¤ 48 boete betaalt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hoax, die blonde is geen Belg. Desondanks zou ik haar geven.quote:
Misschien is het wel een miljonair die TS gewoon die 10 euro niet guntquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Thomass het volgende:
Het bedrag wat TS vraagt is zelfs minder dan de ritprijs, waarom zou je dat niét accepteren?
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Misschien is het wel een miljonair die TS gewoon die 10 euro niet gunt
Daar heb je een punt. En het schiet ook niet op met je bankrekening als je voor elke treinreis ¤ 48 moet dokkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Thomass het volgende:
[..]
Nee.
Je wordt namelijk geen miljonair met zon zwakzinnige instelling
En bovendien reis je dan niet met de trein.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef Thomass het volgende:
[..]
Nee.
Je wordt namelijk geen miljonair met zon zwakzinnige instelling
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
Veel mensen zonder principes hier, ik zie het al.
Dat als hij zwart reist hij het potverdorie ook zelf zal betalen, ja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Moos. het volgende:
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Piye het volgende:
Veel mensen zonder principes hier, ik zie het al.
Oh my god.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat maakt hem ongeorganiseerd maar niet per se een profiteur.
TS is hier duidelijk de profiteur.
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij eens vertellen wat je aan principes hebt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.
Ehm, dat is een HELE andere situatie die je niet kan vergelijken met de situatie van TS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag me dat nog maar een keer wanneer je aan je ballen hangt met een stok in je reet omdat dat mooie meisje je zo lief aankeek.
Ja dan moet hij maar niet van die domme vragen stellen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm, dat is een HELE andere situatie die je niet kan vergelijken met de situatie van TS.
Domme vragen? Op zulke momenten heb je helemaal niks aan principe en wat je bedoeld met die andere reactie hoef ik eigenlijk niet eens te weten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan moet hij maar niet van die domme vragen stellen hoor.
Jij koopt zeker ook nooit iets in een winkel waar de eigenaar aan verdientquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Sterk opgetreden van de zogenaamde mongool. Ik had jou ook nooit een tientje gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |