abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100751041
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe' :')
Dan ben je echt een domme mongool..
Dat ben ik ook met je eens ^O^
pi_100754886
TS ging zeker daarna op het kaartje stampen en zeggen: het is toch mijn kaartje
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:14:07 #128
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_100756410
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.

Pauper :{
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden. :') Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?

Ik heb ook een hart, maar dat klopt niet voor uitzuigers.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_100756814
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe' :')
Dan ben je echt een domme mongool..
mee eens.

Ik heb eens meegemaakt dat een bejaard stel kaartjes hadden die alleen in de voordeeluren geldig waren. Helaas was het te vroeg en waren de voordeeluren nog niet begonnen. Ze konden rekenen op een flink bedrag, want volgens de controleur hadden ze een nieuw kaartje nodig voor de hele rit van het zuiden naar het noorden van het land.

Toen heb ik even aan de controleur gevraagd of het ook voldoende was als ze even beiden een enkeltje kochten tot aan het station, en dus tijdstip, dat de voordeeluren ingingen om daarna weer op het originele kaartje verder te reizen. Dat was ook goed. Bejaard stel was erg opgelucht.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_100756908
"Hey, ik heb nog een meereiskaartje voor me voor 10 euro mag je hem van me overnemen als die conducteur je dan matst wil hij hem hier voor je afstempelen"

Dit stuk moest ik wel 100x lezen voordat ik 'm echt begreep :/
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:39:06 #131
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100757244
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden. :') Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?

Ja, aldus de zwervers bij de Albert Heijn met hun blikken beer!
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:51 #132
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100757339
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik heb ook een hart, maar dat klopt niet voor uitzuigers.
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...

Als je t zelf gratis gekregen hebt, blijf ik het belachelijk vinden om er geld voor te vragen. Dan had TS beter gewoon gezwegen als hij t niet gratis wilde geven.

De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Are you fokking to me?
pi_100757414
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef MCH het volgende:
TS ging zeker daarna op het kaartje stampen en zeggen: het is toch mijn kaartje
wehehehe. :')
pi_100757529
Ik zou de TS buiten opgewacht hebben en een klap verkocht.

Geef het dan gratis als je toch niet die 10 euro krijgt. Wat win je dan nog? Je riskeert alleen nog maar een knokpartij
pi_100757653
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou de TS buiten opgewacht hebben en een klap verkocht.

Geef het dan gratis als je toch niet die 10 euro krijgt. Wat win je dan nog? Je riskeert alleen nog maar een knokpartij
Dan kan TS het een keer spenderen aan een vriend.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:55:24 #136
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_100757878
:')
pi_100758279
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...

Als je t zelf gratis gekregen hebt, blijf ik het belachelijk vinden om er geld voor te vragen. Dan had TS beter gewoon gezwegen als hij t niet gratis wilde geven.

De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Hij moet de volgende keer toch ook zelf een kaartje kopen ipv dat hij dat kaartje kan gebruiken...a.k.a. dan zou ts een kaartje moeten dokken voor iemand die hij niet kent en die notabene zwart rijdt
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:36:16 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100759434
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
Dat doet 'ie toch ook. Hij wil een mede-reiziger helpen om 38 euro te besparen.

Door de mentaliteit van TS is Nederland een welvarend land geworden. En door die mentaliteit van jou is België..tsja...België gebleven.
Gourmetten of steengrillen?
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 14:45:18 #139
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100759749
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:

Door de mentaliteit van TS is Nederland een welvarend land geworden. En door die mentaliteit van jou is België..tsja...België gebleven.
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is? :')
Are you fokking to me?
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:49:30 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100759939
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.

En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:50:15 #141
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_100759975
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Volmondig ja. Ik noem het altijd een derde wereld land. Die infrastructuur alleen al is om te huilen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_100760135
Lekker sociaal TS :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_100760223
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.

En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
Deze man.
pi_100760357
quote:

[..]

En de tentoonstelling in het atomium is kut. :')
Daar heb ik dan 10 euro aan uitgegeven. :(
pi_100762797
quote:

[..]

Eddy Merckx! Meer kan ik er dan ook niet bedenken, maar toch.

En die gozer had natuurlijk gewoon dat tientje moeten lappen.
pi_100763095
Belgie :') :') :') :') :') :') :') :')

Belgen :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_100763135
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus :D Ik moest er ook om lachen. Die man spekt dus liever de NS flink dan een tientje aan een behulpzame medereiziger te geven :')
Nou ja, spekken...
NS beurt in een dergelijk geval alleen de ritprijs. De boete gaat gewoon naar de staatskas.
Verder inderdaad domme actie van de zwartrijder. Maar ja, principes schijnen nu eenmaal geld te kosten.

edit: ninja typo edit.
Stress is voor idioten.
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:01:41 #148
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_100763204
Ik vind die gast eerder een baas dat hij gewoon de volle pond betaald eigenlijk, niet geeft om kortingen ofso en jou, TS, toch wel in verlegenheid zou kunnen brengen door iets wat jij gratis hebt verkregen voor te laten betalen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_100765221
quote:

[..]

Net alsof België nooit iets zinnigs heeft voortgebracht :')

Overigens had ik gewoon het kaartje voor ¤10 gekocht.
pi_100766507
Ts heeft een uitstraling waardoor 't slachtoffer liever de boete betaald dan hulp van TS krijgt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')