Dat ben ik ook met je eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe'
Dan ben je echt een domme mongool..
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.
Pauper
mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
38 euro meer betalen 'uit principe'
Dan ben je echt een domme mongool..
Ja, aldus de zwervers bij de Albert Heijn met hun blikken beer!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De man had geen treinkaartje. Hij was aan het zwartrijden.Als ik zonder geld naar de supermarkt ga, mag ik dan verwachten dat een vriendelijke klant mijn boodschappen gaat betalen?
Ik heb ook een hart, maar dat klopt niet voor uitzuigers.
wehehehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef MCH het volgende:
TS ging zeker daarna op het kaartje stampen en zeggen: het is toch mijn kaartje
Dan kan TS het een keer spenderen aan een vriend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou de TS buiten opgewacht hebben en een klap verkocht.
Geef het dan gratis als je toch niet die 10 euro krijgt. Wat win je dan nog? Je riskeert alleen nog maar een knokpartij
Hij moet de volgende keer toch ook zelf een kaartje kopen ipv dat hij dat kaartje kan gebruiken...a.k.a. dan zou ts een kaartje moeten dokken voor iemand die hij niet kent en die notabene zwart rijdtquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mee eens als hij echt aan het zwartrijden was. Is niet duidelijk in de OP. Misschien was hij te laat op het perron, zijn kaartje verloren...
Als je t zelf gratis gekregen hebt, blijf ik het belachelijk vinden om er geld voor te vragen. Dan had TS beter gewoon gezwegen als hij t niet gratis wilde geven.
De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Dat doet 'ie toch ook. Hij wil een mede-reiziger helpen om 38 euro te besparen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Marie30 het volgende:
De maatschappij is al zuur genoeg, soms is het wel leuk als je eens iets voor een ander kan doen, onbaatzuchtig...
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Door de mentaliteit van TS is Nederland een welvarend land geworden. En door die mentaliteit van jou is België..tsja...België gebleven.
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?
Volmondig ja. Ik noem het altijd een derde wereld land. Die infrastructuur alleen al is om te huilen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat België geen welvarend land is?
Deze man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.
En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
En de tentoonstelling in het atomium is kut.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, en daarbij is België natuurlijk altijd het land van de geboren losers geweest. Nooit iets gepresteerd op sportgebied, nooit eens iets zinnigs of van waarde voortgebracht in de geschiedenis, het stelt werkelijk geen fuck voor.
En dat komt puur door die mentaliteit van 'oh na u meneer, nee, het spijt me zeer, neemt u maar mijn gratis kaartje aan, misschien hebt u het verloren he, ik begrijp het, zal ik nog een koekje voor u erbij halen meneer? Tot uw dienst'. Met zo'n instelling blíjf je zwakzinnig.
Eddy Merckx! Meer kan ik er dan ook niet bedenken, maar toch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ja, spekken...quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusIk moest er ook om lachen. Die man spekt dus liever de NS flink dan een tientje aan een behulpzame medereiziger te geven
Net alsof België nooit iets zinnigs heeft voortgebrachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |