ga met de audi waggi a sahbiquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Gulmez het volgende:
Onterechte klacht, ik zou ook geen cent aan TS geven.![]()
als je efteling gaat doen is treinkaart 1 euro moet je wel kaart van efteling kopen, ga ik doen met me vriendin
neee dan is ie nog niet rijklaar gvdquote:
He wat ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus die shit dat je perse een OV CHIP kaar MOET hebben is bullshit?
In de trein is het nog niet helemaal ingevoerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dus die shit dat je perse een OV CHIP kaar MOET hebben is bullshit?
Enkel in KLBquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Mikkie het volgende:
Mooi dat hier TS veroordeeld wordt, maar niet de gast die niet gewoon een kaartje heeft gekocht
Jij bent óf een domme troll, óf je bent gewoon een domme troll.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik heb een hart man... Je gaat mensen toch geen tientje vragen voor iets wat je zelf gekregen hebt.
Pauper
.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:15 schreef amenth het volgende:
ik zou je van je kaart beroofd hebbe en 10 euro aan mij late geve voor je gierigheid
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Shalimar het volgende:
mensen die nu liever uit principe () 48 euro zouden betalen dan gewoon 10 euro
en dan dat hij het gratis heeft, alsof dat boeit...maar nee mensen betalen liever 38 euro meer, uit ''principe''
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Marie30 het volgende:
Belachelijk dat jij hem geld vroeg en niet even sociaal kon zijn.
Ik geef de mongool gelijk dat hij principieel meer wil betalen dan een profiteur te laten verdienen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |