Waarom zou ie dan niet spelen? Slaat nergens op. Je kan net zo goed aan een transfer werken terwijl je gewoon speelt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon ook het idee dat ze bezig met een transfer zijn en dat ie daarom niet speelt...
Uit voorzorg voor een blessure aangezien hij eerder ook al licht geblesseerd was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom zou ie dan niet spelen? Slaat nergens op. Je kan net zo goed aan een transfer werken terwijl je gewoon speelt.
Ik zat daar niet, maar mij wekt het geen verbazing meer. Een kennis van mij is gestopt met voetbal kijken in het stadion, omdat er te veel gescholden en geslagen werd. Die gozer is weliswaar voor Feyenoord, maar dat doet niets af aan hetgeen ik nu vertel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef TJV het volgende:
Zaten er trouwens nog anderen van hier op 427 gisteren? Wat een mongolen van 410 man, dat spandoek voor Sven vloog alle kanten op en toen daar wat van gezegd werd kwamen ze met 50 man erop af stormen, niets even overleggen maar sommigen begonnen meteen te slaan. En dan maar zeiken over respect hè, blijf met je poten van je medesupporters af.
Het zijn lang niet allemaal kutlui maar er staan me er toch een paar..
410 zit ook vol met idioten die geestelijk beperkt zijn .quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef TJV het volgende:
Zaten er trouwens nog anderen van hier op 427 gisteren? Wat een mongolen van 410 man, dat spandoek voor Sven vloog alle kanten op en toen daar wat van gezegd werd kwamen ze met 50 man erop af stormen, niets even overleggen maar sommigen begonnen meteen te slaan. En dan maar zeiken over respect hè, blijf met je poten van je medesupporters af.
Het zijn lang niet allemaal kutlui maar er staan me er toch een paar..
Idd onnozel om dat te doen. Ik ben zéér benieuwd hoe Ajax reageert/voetbalt op een tegenstander die minimaal een helft écht goed druk zet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
jaaaaa, we gaan PSV alvast kansloos verklaren, dat is in het verleden ook zo terecht gebleken!.
Ajax speelt op dit moment heel aardig voetbal hoor, maar laten we nou eerst maar eens tegen een echte tegenstander spelen, dan zullen we echt zien hoe de verhoudingen liggen op dit moment.
Dan zal het positie spel niet zo soepel lopen. Op het moment dat Ajax tegen teams zoals Twente speelt of beter gaan ze ten onder zoals je zag in afgelopen wedstrijd. Twente kan met spelers zoals Ruiz gewoon Ajax laten komen op hun eigen helft, veel kansen weggeven maar niet echt goede kansen en er een aantal keer uitkomen met een Ruiz en je pakt Ajax wel in.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd onnozel om dat te doen. Ik ben zéér benieuwd hoe Ajax reageert/voetbalt op een tegenstander die minimaal een helft écht goed druk zet.
Zal het positiespel dan nog zo 'soepel' lopen of wordt het dan balletje naar voren rossen?
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar het heeft voor de Boer geen zin om met een speler je elftal te laten inspelen als die speler binnenkort weer weg is. Als je het zonder hem moet doen, dan maar zonder hem beginnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom zou ie dan niet spelen? Slaat nergens op. Je kan net zo goed aan een transfer werken terwijl je gewoon speelt.
Dat vond ik eerlijk gezegd in de wedstrijd om de JC schaal nog wel meevallen (Weet alleen niet meer of Ruiz toen meespeelde).quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan zal het positie spel niet zo soepel lopen. Op het moment dat Ajax tegen teams zoals Twente speelt of beter gaan ze ten onder zoals je zag in afgelopen wedstrijd. Twente kan met spelers zoals Ruiz gewoon Ajax laten komen op hun eigen helft, veel kansen weggeven maar niet echt goede kansen en er een aantal keer uitkomen met een Ruiz en je pakt Ajax wel in.
Ruiz scoorde uit het niet zo'n fladdergoal toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vond ik eerlijk gezegd in de wedstrijd om de JC schaal nog wel meevallen (Weet alleen niet meer of Ruiz toen meespeelde).
Oh ja, dat was het. Beetje veel alcoholhoudende dagen de laatste tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef J2T het volgende:
Ruiz maakte de beslissende treffer. Remember?
Omdat hij ook nog TD bij GAE is en dat met een dagje training geven kan combineren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is nogal een verschil, van beoogd Technisch directeur naar een armetierig jeugdtrainertje. Waar heeft hij het verpest vraag ik me dan onnozel af.²
Ja. Het scoutingsbeleid héquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft Ajax toch zitten slapen als Tyton voor 2,5 naar PSV verkast...
Misschien heeft Tyton gewoon aangegeven geen 2e keeper te willen zijn.quote:
kan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien heeft Tyton gewoon aangegeven geen 2e keeper te willen zijn.
Heeft nog een 1-jarig contract.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus Izaak's zoon vertrekt bij PSV?²
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Boer heeft helaas aangegeven in Tyton geen Ajax keeper te zien.
krijg de teringquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.²
Cilessen is gewoon minder goed. Dus daar ben ik het wel met je eens. Dat andere slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.²
Jammer idd. Tyton had met gemak de concurrentiestrijd aan kunnen gaan met Vermeer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Boer heeft helaas aangegeven in Tyton geen Ajax keeper te zien.
Natuurlijk slaat het nergens op, maar het is meer om het begrip "uitstraling" in twijfel te trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Cilessen is gewoon minder goed. Dus daar ben ik het wel met je eens. Dat andere slaat natuurlijk nergens op.
Van der Sar was 40.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit is wel een argument, BSB
wat is je punt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van de Sar was 40.
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Wie is van de Sar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van de Sar was 40.
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Inzake het transferbeleid in het algemeen moet je de factor leeftijd in het geval van keepers niet overschatten.quote:
een speler van 20 kan zich toch meer ontwikkelen dan een van 22?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inzake het transferbeleid in het algemeen moet je de factor leeftijd in het geval van keepers niet overschatten.
Niet doen.²
Tyton is een Pool en die heeft niet zo'n uitstraling als de Nederlandse Cillessen, zoiets? Tsja, als dat een punt zou zijn om voor Frank de Boer en Ajax hem niet te nemen, zou ik dat kul vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het nergens op, maar het is meer om het begrip "uitstraling" in twijfel te trekken.²
En van 18 meer dan die van 20. Zo blijf je bezig. En keepers hebben een langere houdbaarheidsdatum. Wil je daar over discussiëren joh? Dat is toch algemeen bekend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
een speler van 20 kan zich toch meer ontwikkelen dan een van 22?
Een keeper als Tyton maakt je gewoon kampioen, hij heeft die 8 of 10 cm extra lengte op de juiste plek.quote:
in je anus zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een keeper als Tyton maakt je gewoon kampioen, hij heeft die 8 of 10 cm extra lengte op de juiste plek.²
Ik weet niet hoe hij het taalkundig doet maar hij zou qua postuur echt de juiste opvolger voor de Steek zijn. Maar heb ik het juist als ik proef dat Frank niet 100% vertrouwen heeft in Vermeer?quote:
Qua postuur idd, qua reddingen is hij ( of kan hij worden ) toch wel de betere dan Stekelenburg. Ik acht hem in staat om Vermeer er zo uit de keepen in de concurrentiestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
maar hij zou qua postuur echt de juiste opvolger voor de Steek zijn. Maar heb ik het juist als ik proef dat Frank niet 100% vertrouwen heeft in Vermeer?²
Gast naar pisvee slaperts bij AJAX.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Qua postuur idd, qua reddingen is hij ( of kan hij worden ) toch wel de betere dan Stekelenburg. Ik acht hem in staat om Vermeer er zo uit de keepen in de concurrentiestrijd.
Ik gun het Vermeer hoor, maar als Tyton gehaald wordt is het volgens mij einde verhaal voor Vermeer.
Tyton heb ik hoog staan qua doelmannen in Nederland.
Arg arg arg, wat is dit doodzonde. Wat een kans heeft Ajax gemist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast naar pisvee slaperts bij AJAX.
Nee en ook nog eens voor maar 2.5 miljoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Arg arg arg, wat is dit doodzonde. Wat een kans heeft Ajax gemist.![]()
Hopelijk gaat het op het laatste moment mis en kan Ajax er mee aan de haal.
Damned it zeg. On-ge-lo-fe-lijk. Zitten ze massaal aan de slaappillen bij Ajax ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee en ook nog eens voor maar 2.5 miljoen.
Zeker wel als wij meer dan 4 moeten betalen voor die kerel van NEC.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Damned it zeg. On-ge-lo-fe-lijk. Zitten ze massaal aan de slaappillen bij Ajax ofzo?
Tsja, ik kan het niet geloven als Ajax écht die Cillessen haalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker wel als wij meer dan 4 moeten betalen voor die kerel van NEC.
Hij heeft tot nu toe al gezorgd dat Ajax weer als Ajax speelt, dat bewijst voor mij het tegendeel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax Gentenaar haalt heeft Frank definitief zijn brevet van onvermogen wereldkundig gemaakt, wat mij betreft.²
Ik denk dat alles te maken heeft met dat Frank de Boer héél trots is. Hij ziet veel dingen niet en als hij iemand wil halen, dan staat hij erop dat dat gaat gebeuren. Ik vrees met grote vrezen, terwijl Ajax Tyton kon halen. Godsamme zeg, ik word hier vreselijk kwaad van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax Gentenaar haalt heeft Frank definitief zijn brevet van onvermogen wereldkundig gemaakt, wat mij betreft.²
Ajax speelt wel beter dan onder Jol. Tenminste, Ajax houdt continu balbezit, maar écht uitgespeelde kansen zijn er nou ook weer niet zo vaak. Tsja, ik moet het nog maar zien met Frank de Boer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe al gezorgd dat Ajax weer als Ajax speelt, dat bewijst voor mij het tegendeel.
Tja je hebt momenteel geen individuele top kwaliteiten ala Suarez maar veel meer een collectief.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax speelt wel beter dan onder Jol. Tenminste, Ajax houdt continu balbezit, maar écht uitgespeelde kansen zijn er nou ook weer niet zo vaak. Tsja, ik moet het nog maar zien met Frank de Boer.
Jawel, is ook zo. Maar ik houd daar ook wel van, maar ik vind wel dat er véél meer uitgespeelde kansen moeten komen. Oftewel, méér creatievelingen op het middenveld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja je hebt momenteel geen individuele top kwaliteiten ala Suarez maar veel meer een collectief.
jij loopt je alleen maar op te windenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik denk dat alles te maken heeft met dat Frank de Boer héél trots is. Hij ziet veel dingen niet en als hij iemand wil halen, dan staat hij erop dat dat gaat gebeuren. Ik vrees met grote vrezen, terwijl Ajax Tyton kon halen. Godsamme zeg, ik word hier vreselijk kwaad van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |