Theo staat ook niet op zijn positie van vorig jaar bij Twente en naar eigen zeggen vindt hij dit prettiger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Theo doet het nog niet helemaal als je zou verwachten, maar Boerrichter is nog veel beter dan ik van te voren verwacht had. Zit wel aardig wat potentie in dit Ajax.
Ach, als ze zo doorgaan krijgen ze allemaal een stadionverbod. Ik snap niet dat die debielen niet in hun botte kop krijgen dat ze van alles doen hiermee BEHALVE Ajax steunen... Ze vinden zichzelf vast de harde trouwe kern blabla, maar ze doen Ajax meer kwaad dan goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef TJV het volgende:
Zaten er trouwens nog anderen van hier op 427 gisteren? Wat een mongolen van 410 man, dat spandoek voor Sven vloog alle kanten op en toen daar wat van gezegd werd kwamen ze met 50 man erop af stormen, niets even overleggen maar sommigen begonnen meteen te slaan. En dan maar zeiken over respect hè, blijf met je poten van je medesupporters af.
Het zijn lang niet allemaal kutlui maar er staan me er toch een paar..
Hoe brengt hij rust dan? Hij stokt het tempo van de aanval en bijna nooit aanspeelbaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Theo staat ook niet op zijn positie van vorig jaar bij Twente en naar eigen zeggen vindt hij dit prettiger.
Hij zorgt wat mij betreft wel voor rust achterin en volgens mij was hij ook weer iets meer in vorm (minder dik). Zijn trap bij de corner en vrije trappen is wel weer heerlijk om in huis te hebben.
Als je een beetje op de fora leest lees je ook alleen maar dat ze totaal verontwaardigd zijn. Wat een mongolen zitten ertussen zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als ze zo doorgaan krijgen ze allemaal een stadionverbod. Ik snap niet dat die debielen niet in hun botte kop krijgen dat ze van alles doen hiermee BEHALVE Ajax steunen... Ze vinden zichzelf vast de harde trouwe kern blabla, maar ze doen Ajax meer kwaad dan goed.
Dat is niets nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je een beetje op de fora leest lees je ook alleen maar dat ze totaal verontwaardigd zijn. Wat een mongolen zitten ertussen zeg.
moet wel zeggen dat Theo's pass zondag niet echt heel erg lekker liepquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe brengt hij rust dan? Hij stokt het tempo van de aanval en bijna nooit aanspeelbaar
en het grappige is dat de dader van de aanslag hoogstwaarschijnlijk één van hen isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws. Maar meestal heb je er in eigen stadion niet meer zoveel last van.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef Morendo het volgende:
Ik lach me dood als PSV op 1 september el ham heeft weten te strikken.
Zou me eerder druk maken dat ze Matavz halen. Denk dat die wel goed functioneert in dat team. Desalniettemin denk ik dat Ajax gewoon de schaal pakt.quote:
Oh, die kopen nog wel een spelertje of 4 hoor. Denk dat ze Matavz zeker kopen en nog wel wat spelers die een wedstrijdje goed spelen. De subsidiekraan gaat weer even op volle toeren en hoppa, kopen,kopen,kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef Morendo het volgende:
Ik lach me dood als PSV op 1 september nog geen spits heeft weten te strikken.
Wie is Boerrichter?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Theo doet het nog niet helemaal als je zou verwachten, maar Boerrichter is nog veel beter dan ik van te voren verwacht had. Zit wel aardig wat potentie in dit Ajax.
Wie is 16meter?quote:
Huh? Ken ik niet....quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef 16meter het volgende:
Ok HaetWeve.
Hopenlijk speeld Verthongen weer tegen VVV.
Waarom? Spaar hem liever en breng hem het laatste halfuur in ofzo. Het is VVV maar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef 16meter het volgende:
Ok HaetWeve.
Hopenlijk speeld Verthongen weer tegen VVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |