Heeft nog een 1-jarig contract.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus Izaak's zoon vertrekt bij PSV?²
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Boer heeft helaas aangegeven in Tyton geen Ajax keeper te zien.
krijg de teringquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.²
Cilessen is gewoon minder goed. Dus daar ben ik het wel met je eens. Dat andere slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.²
Jammer idd. Tyton had met gemak de concurrentiestrijd aan kunnen gaan met Vermeer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Boer heeft helaas aangegeven in Tyton geen Ajax keeper te zien.
Natuurlijk slaat het nergens op, maar het is meer om het begrip "uitstraling" in twijfel te trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Cilessen is gewoon minder goed. Dus daar ben ik het wel met je eens. Dat andere slaat natuurlijk nergens op.
Van der Sar was 40.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit is wel een argument, BSB
wat is je punt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van de Sar was 40.
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Wie is van de Sar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van de Sar was 40.
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Inzake het transferbeleid in het algemeen moet je de factor leeftijd in het geval van keepers niet overschatten.quote:
een speler van 20 kan zich toch meer ontwikkelen dan een van 22?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inzake het transferbeleid in het algemeen moet je de factor leeftijd in het geval van keepers niet overschatten.
Niet doen.²
Tyton is een Pool en die heeft niet zo'n uitstraling als de Nederlandse Cillessen, zoiets? Tsja, als dat een punt zou zijn om voor Frank de Boer en Ajax hem niet te nemen, zou ik dat kul vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het nergens op, maar het is meer om het begrip "uitstraling" in twijfel te trekken.²
En van 18 meer dan die van 20. Zo blijf je bezig. En keepers hebben een langere houdbaarheidsdatum. Wil je daar over discussiëren joh? Dat is toch algemeen bekend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
een speler van 20 kan zich toch meer ontwikkelen dan een van 22?
Een keeper als Tyton maakt je gewoon kampioen, hij heeft die 8 of 10 cm extra lengte op de juiste plek.quote:
in je anus zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een keeper als Tyton maakt je gewoon kampioen, hij heeft die 8 of 10 cm extra lengte op de juiste plek.²
Ik weet niet hoe hij het taalkundig doet maar hij zou qua postuur echt de juiste opvolger voor de Steek zijn. Maar heb ik het juist als ik proef dat Frank niet 100% vertrouwen heeft in Vermeer?quote:
Qua postuur idd, qua reddingen is hij ( of kan hij worden ) toch wel de betere dan Stekelenburg. Ik acht hem in staat om Vermeer er zo uit de keepen in de concurrentiestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
maar hij zou qua postuur echt de juiste opvolger voor de Steek zijn. Maar heb ik het juist als ik proef dat Frank niet 100% vertrouwen heeft in Vermeer?²
Gast naar pisvee slaperts bij AJAX.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Qua postuur idd, qua reddingen is hij ( of kan hij worden ) toch wel de betere dan Stekelenburg. Ik acht hem in staat om Vermeer er zo uit de keepen in de concurrentiestrijd.
Ik gun het Vermeer hoor, maar als Tyton gehaald wordt is het volgens mij einde verhaal voor Vermeer.
Tyton heb ik hoog staan qua doelmannen in Nederland.
Arg arg arg, wat is dit doodzonde. Wat een kans heeft Ajax gemist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast naar pisvee slaperts bij AJAX.
Nee en ook nog eens voor maar 2.5 miljoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Arg arg arg, wat is dit doodzonde. Wat een kans heeft Ajax gemist.![]()
Hopelijk gaat het op het laatste moment mis en kan Ajax er mee aan de haal.
Damned it zeg. On-ge-lo-fe-lijk. Zitten ze massaal aan de slaappillen bij Ajax ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee en ook nog eens voor maar 2.5 miljoen.
Zeker wel als wij meer dan 4 moeten betalen voor die kerel van NEC.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Damned it zeg. On-ge-lo-fe-lijk. Zitten ze massaal aan de slaappillen bij Ajax ofzo?
Tsja, ik kan het niet geloven als Ajax écht die Cillessen haalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker wel als wij meer dan 4 moeten betalen voor die kerel van NEC.
Hij heeft tot nu toe al gezorgd dat Ajax weer als Ajax speelt, dat bewijst voor mij het tegendeel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax Gentenaar haalt heeft Frank definitief zijn brevet van onvermogen wereldkundig gemaakt, wat mij betreft.²
Ik denk dat alles te maken heeft met dat Frank de Boer héél trots is. Hij ziet veel dingen niet en als hij iemand wil halen, dan staat hij erop dat dat gaat gebeuren. Ik vrees met grote vrezen, terwijl Ajax Tyton kon halen. Godsamme zeg, ik word hier vreselijk kwaad van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax Gentenaar haalt heeft Frank definitief zijn brevet van onvermogen wereldkundig gemaakt, wat mij betreft.²
Ajax speelt wel beter dan onder Jol. Tenminste, Ajax houdt continu balbezit, maar écht uitgespeelde kansen zijn er nou ook weer niet zo vaak. Tsja, ik moet het nog maar zien met Frank de Boer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe al gezorgd dat Ajax weer als Ajax speelt, dat bewijst voor mij het tegendeel.
Tja je hebt momenteel geen individuele top kwaliteiten ala Suarez maar veel meer een collectief.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax speelt wel beter dan onder Jol. Tenminste, Ajax houdt continu balbezit, maar écht uitgespeelde kansen zijn er nou ook weer niet zo vaak. Tsja, ik moet het nog maar zien met Frank de Boer.
Jawel, is ook zo. Maar ik houd daar ook wel van, maar ik vind wel dat er véél meer uitgespeelde kansen moeten komen. Oftewel, méér creatievelingen op het middenveld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja je hebt momenteel geen individuele top kwaliteiten ala Suarez maar veel meer een collectief.
jij loopt je alleen maar op te windenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik denk dat alles te maken heeft met dat Frank de Boer héél trots is. Hij ziet veel dingen niet en als hij iemand wil halen, dan staat hij erop dat dat gaat gebeuren. Ik vrees met grote vrezen, terwijl Ajax Tyton kon halen. Godsamme zeg, ik word hier vreselijk kwaad van.
Ik geef normaal mijn mening. Dat je het er niet mee eens bent kan zo zijn, maar doe even normaalquote:
Maar dat over Frank de Boer sloeg natuurlijk nergens op, en er zijn nog redelijk veel kansen. + dat Ajax veeel efficiënter is geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik geef normaal mijn mening. Dat je het er niet mee eens bent kan zo zijn, maar doe even normaal
Je hebt gelijk, het was een foute opmerking, maar je stelt je wel heel erg aan in een heleboel reactiesquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik geef normaal mijn mening. Dat je het er niet mee eens bent kan zo zijn, maar doe even normaal
Ik heb idd het idee dat Frank de Boer een trots man is en zijn voorkeuren niet onder stoelen of banken steekt. Ik bedoel maar, zijn aankoop Janssen moet persé spelen op de CVM-positie. En dat terwijl hij het beter doet op de positie links op het middenveld. En De Jong maar blijven opstellen, waarom nou toch? Toch onnodig?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar dat over Frank de Boer sloeg natuurlijk nergens op, en er zijn nog redelijk veel kansen. + dat Ajax veeel efficiënter is geworden.
Wellicht komt het zo over, maar ik zie dat het beter kan door bv. iemand anders dan De Jong in het veld te zetten. Een Serero of een Lodeiro bv.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was een foute opmerking, maar je stelt je wel heel erg aan in een heleboel reacties
fixedquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht komt het zo over, maar ik zie denk dat het beter kan door bv. iemand anders dan De Jong in het veld te zetten. Een Serero of een Lodeiro bv.
Ik ben blij dat je je weer redelijk opstelt. Wat je net deed mag wederzijdse Joost weten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was een foute opmerking, maar je stelt je wel heel erg aan in een heleboel reacties
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
fixed
Ik meen dit:
Janssen-----------Eriksen
-------------Anita--------------
Hehe, ik denk het idd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
fixed
Ik meen dit:
Janssen-----------Eriksen
-------------Anita--------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |