Heeft nog een 1-jarig contract.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus Izaak's zoon vertrekt bij PSV?˛
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Boer heeft helaas aangegeven in Tyton geen Ajax keeper te zien.
krijg de teringquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.˛
Cilessen is gewoon minder goed. Dus daar ben ik het wel met je eens. Dat andere slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, zoals wel vaker. Qua uitstraling is Cilessen meer geschikt, maar verder dan een blanke huid kom ik niet als écht argument.˛
Jammer idd. Tyton had met gemak de concurrentiestrijd aan kunnen gaan met Vermeer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Boer heeft helaas aangegeven in Tyton geen Ajax keeper te zien.
Natuurlijk slaat het nergens op, maar het is meer om het begrip "uitstraling" in twijfel te trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Cilessen is gewoon minder goed. Dus daar ben ik het wel met je eens. Dat andere slaat natuurlijk nergens op.
Van der Sar was 40.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit is wel een argument, BSB
wat is je punt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van de Sar was 40.
Ik breng mijn zaak ter ruste.˛
Wie is van de Sar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van de Sar was 40.
Ik breng mijn zaak ter ruste.˛
Inzake het transferbeleid in het algemeen moet je de factor leeftijd in het geval van keepers niet overschatten.quote:
een speler van 20 kan zich toch meer ontwikkelen dan een van 22?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inzake het transferbeleid in het algemeen moet je de factor leeftijd in het geval van keepers niet overschatten.
Niet doen.˛
Tyton is een Pool en die heeft niet zo'n uitstraling als de Nederlandse Cillessen, zoiets? Tsja, als dat een punt zou zijn om voor Frank de Boer en Ajax hem niet te nemen, zou ik dat kul vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het nergens op, maar het is meer om het begrip "uitstraling" in twijfel te trekken.˛
En van 18 meer dan die van 20. Zo blijf je bezig. En keepers hebben een langere houdbaarheidsdatum. Wil je daar over discussiëren joh? Dat is toch algemeen bekend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
een speler van 20 kan zich toch meer ontwikkelen dan een van 22?
Een keeper als Tyton maakt je gewoon kampioen, hij heeft die 8 of 10 cm extra lengte op de juiste plek.quote:
in je anus zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een keeper als Tyton maakt je gewoon kampioen, hij heeft die 8 of 10 cm extra lengte op de juiste plek.˛
Ik weet niet hoe hij het taalkundig doet maar hij zou qua postuur echt de juiste opvolger voor de Steek zijn. Maar heb ik het juist als ik proef dat Frank niet 100% vertrouwen heeft in Vermeer?quote:
Qua postuur idd, qua reddingen is hij ( of kan hij worden ) toch wel de betere dan Stekelenburg. Ik acht hem in staat om Vermeer er zo uit de keepen in de concurrentiestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
maar hij zou qua postuur echt de juiste opvolger voor de Steek zijn. Maar heb ik het juist als ik proef dat Frank niet 100% vertrouwen heeft in Vermeer?˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |