SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Gefeliciteerd met je sparta overigens!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja bazenplan
1 oktober gaat mijn gratis OV in en studiefinancieringLekker leechen van de staat
Ja weer lekker kut. Vrijdag mis ik wel thuiswedstrijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je sparta overigens!
quote:
OK.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ah was het goed
Ik wil graag de derde artiest, tweede album, vijfde nummer
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je sparta overigens!
Een hont.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En voor het volgende geluid: Een hond
Spelfoutquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En voor het volgende geluid: Een hond
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Uw nummer is geworden: Feuer frei van Rammstein.
Tostis Thumbs upquote:
nou is er een volgende DJ aanwezig?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Splefaut?
Mag ik nog even doordraaien?
Ik gaf maar een voorbeeld hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tostis Thumbs up![]()
Voor het volgende geluid hoor je een Kat die miauwt. welk geluid is het? welk dier?
Whut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tostis Thumbs up![]()
Voor het volgende geluid hoor je een Kat die miauwt. welk geluid is het? welk dier?
En dan zo met allermaal mannen over elkaar heen kruipenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fever Frei? Ik denk dat je die even moet hernoemen naar Feuer Frei
Ik weet maar geen zin.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fever Frei? Ik denk dat je die even moet hernoemen naar Feuer Frei
Nee was de bedoeling ik schoot een elastiekje maar er gebeurde niets dus geen geluid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Doe je muziek uit want je hoort niks![]()
_O
- voornamelijk van je geluid
Nee ben nu een geluid aan het zoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
HEt geluid was de muziek van heide volk altijd goed![]()
Pics.quote:
Geluid van een wegschietend elastiekjequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee was de bedoeling ik schoot een elastiekje maar er gebeurde niets dus geen geluid.
Scheurend papiertje is goed. Zegt u maar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:37 schreef cablegunmaster het volgende:
Scheurend papiertje. een gescheurt toompje!
Avondje biosquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dat je die aandoet?
Ik haal ze ook steeds door elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Wattefack. Ik dacht dat myr dat poste, zie ik in jouw quote Smegmanus staan!![]()
![]()
Dat kan nog best vaker !quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Scheurend papiertje is goed. Zegt u maar.
Horrible Bossesquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wederom Harry Potter? [ afbeelding ]
Ohne dich? Oke.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat kan nog best vaker !![]()
Rammstein Ohne dich? is die al geweest? als die al geweest is . Reise Reise mits die nog niet geweest is
Zet hierna weer metallica op maar ik snap het.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry ik tune uit, heb wel genoeg gehad van deze 3 bands
4 bands danquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zet hierna weer metallica op maar ik snap het.
ik wil wel ff een uurtje draaien om 18:00 als niemand anders wilquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zet hierna weer metallica op maar ik snap het.
En avenged sevenfold.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heidevolk/rammstein/metallica toch
Ik ben loesje, verhaaltje lijkt het op , loesje zit in de bus . of was het liesje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in den trein. De trein rijdt. Het is warm in den trein. Nu gaat den trein stoppen.
Ik ben misselijk.
Goeie samenvatting!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in den trein. De trein rijdt. Het is warm in den trein. Nu gaat den trein stoppen.
Ik ben misselijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Aansteker kwijt. vermoedelijk in de broek die in de was heb gestopt
.
Zelfde schattige roze haartjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
Smegmanus UI lijkt helemaal niet op die van mij
Wat een prachtig stukje proza.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk.
Ze kijken gewoon niet, maar typen blind doorquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
Wat voor een trein?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk.
Soms gaat het ook zo snel. dan weet je ook niet wie je aan het neuken bent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon niet, maar typen blind door
lekker kotsen met mirne.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk.
Ik kijk naar ui's om te zien wie het is, en als ik dan snel voorbijscroll, en zie die schattige roze haartjens, naja, dan is dat Myr.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon niet, maar typen blind door
Goede vraagquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey, waar is mr-green eigenlijk de laatste tijd
Het komt door het haarquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
Samzz, en Knetter lurktquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
Is er 1 van den roostermeisjens aanwezig?
Sziget.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey, waar is mr-green eigenlijk de laatste tijd
Geen wonder met die lange verhaaltjes van haar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Knetter zit veel achter dr computer
Kan deel drie niet een dagje eerder, dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb pm gedaan naar de roostermeisjens
Volgende week donderdag kan deel 3 niet doorgaan
Zo doe ik ook, daarom verander ik zelf de basis van mijn UI ook nooit. Heb wel een aantal varianten maar nooit een helemaal andere.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk naar ui's om te zien wie het is, en als ik dan snel voorbijscroll, en zie die schattige roze haartjens, naja, dan is dat Myr.
Wat is er dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb pm gedaan naar de roostermeisjens
Volgende week donderdag kan deel 3 niet doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb mezelf onthoofd want stom haar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En terecht, je hebt daar echt bloedgeile chicks, dat ga je nooit trekken (quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook naar Sziget.![]()
Maar mijn moeder laat mij echt nooit alleen naar Hongarije gaan.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Jammer van de onthoofding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ia dat niet die van de BBQ meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Alsof ik daar heen ga voor de chicks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En terecht, je hebt daar echt bloedgeile chicks, dat ga je nooit trekken ()
Dat ding klopt vaak nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Newbie114 het volgende:
Nog maar 3 luisteraars? Ik voel me gekwetst
Expres met je rechtervoetje schattig naar binnen gaan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter onethisch dan oneetbaar
Nu baal ik nog harder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef ValHallen het volgende:
Sziget is het beste festival waar ik ooit ben geweest.
Je heb de datum gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ia dat niet die van de BBQ meet?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan deel drie niet een dagje eerder, dan?.
Ik heb 't eraf gehaald, overigens.
ik heb het druk deze week... heb extra kindjes in de opvang en moet ook nog een hoop doen voor de vakantie, dus deel 3 zal na mijn vakantie komen misschienquote:
Ik meende turkije.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie naar Sziget ging ook?
Ahh, zo,...quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het jurkje zelf, niet de foto
Ik was erbij enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Prachtige jurk ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
met die jurk aan !
Redacted
Ja nu weet ik het wel lul.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is het beste festival waar jij nooit ben geweest.
Ga je zo draaien dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Prachtige jurk ik zou je doenmet die jurk aan !
Samzz wil d'r jurkjes altijd eerst uit. Iets met vlekken..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een beter compliment kan je niet krijgen Sam.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wilde naar Dutch Valley, maar toen ik de kaartprijs van 50 euro zag hoefde ik niet meer. En dan hoor je achteraf altijd dat de prijs was gezakt naar 10 euro per kaartje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil naar het Flevo Festival, Lieve Bertha zien.
Het ergste zijn de mensen die er wel waren die nog een half jaar later het er over hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde naar Dutch Valley, maar toen ik de kaartprijs van 50 euro zag hoefde ik niet meer. En dan hoor je achteraf altijd dat de prijs was gezakt naar 10 euro per kaartje. [ afbeelding ]
Hoeft toch geen probleem te zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz wil d'r jurkjes altijd eerst uit. Iets met vlekken..
Dutch Valley.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde naar Dutch Valley, maar toen ik de kaartprijs van 50 euro zag hoefde ik niet meer. En dan hoor je achteraf altijd dat de prijs was gezakt naar 10 euro per kaartje. [ afbeelding ]
condoom vangt dat op ... haar eigen vloeistoffen geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel baaaasquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar fok meet op het SXSW festival
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ben voorlopig even foetsie hier. Sorry maar ik ben om persoonlijke redenen even afwezig.
Die was er ook?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ben voorlopig even foetsie hier. Sorry maar ik ben om persoonlijke redenen even afwezig.
Hopelijk niets ernstigs, maar zo wel dan sterkte.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Daar moet ik soberso een keer naar toe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef ValHallen het volgende:
Sziget is het beste festival waar ik ooit ben geweest.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie neem ik niet meer serieus.quote:
Hans we gaan gezellig samen in jouw taxi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moet ik soberso een keer naar toe.
Ik ga dit jaar naar lowlandsquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
Volgend jaar wil ik Lowlands, en/of Sziget.
Ik heb er ook teveel gemist.. Metropolis, Dunya.. Die 2e was hier verdomme op loopafstand vandaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet sowieso nog eens een festival bezoeken
Nooooooooh, ik zag net die line-up, zo goed.quote:
Ik ga dus echt niet met de auto terugrijden na 10 dagen sziget.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hans we gaan gezellig samen in jouw taxi.
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Expres met je rechtervoetje schattig naar binnen gaan staan?
quote:
quote:
Niets ernstigs en niets met Wodan maar ik ben er even klaar mee voorlopig. Sorry maar details zijn eehm niet netjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs, maar zo wel dan sterkte.
Brak als wat LALALALALA en dan met zijn 3-en terug rijden bier in de auto geniaal! , helaas mag je dan niet dronken zijn als je terug rijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet met de auto terugrijden na 10 dagen sziget.
Duurt Sziget 10 dagen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt dus vliegtuig want ik kan je de bus sterk afraden, en de trein schijnt ook niet heel tof te zijn op de terugreis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Net make-upje ook even gedaan. Smokey eyes.
Lekker die trein erbijboeken. Gewoon nog een dag doorfeesten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Brak als wat LALALALALA en dan met zijn 3-en terug rijden bier in de auto geniaal! , helaas mag je dan niet dronken zijn als je terug rijd
Hoiquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Lowlands. Ik ben fucking 26 en heb nog nooit een groot festival gedaan.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
ohnee wel een gratis festival maar niet een pinkpop of een LL
Goed dat je niet luistertquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, pizza en dan bios.
Fijne avond, mensjes.
Hoeveul is dat dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
Als ik naar Sziget moet ik nog wel even gaan sparen.
Gaat hij weer op die manier gaande?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef MsMessy het volgende:
Kabel ben jij die stotterende chipmunk tussen je muziekjes?
Holy fuck.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Festival een week, daarvoor nog dag -1 en -2, treden alleen maar lokale bands en DJ's op.
Sziget is fucking goedkoop.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
Als ik naar Sziget moet ik nog wel even gaan sparen.
Ik zeg prive bus en chauffeurquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt dus vliegtuig want ik kan je de bus sterk afraden, en de trein schijnt ook niet heel tof te zijn op de terugreis.
Eens in de zoveel tijd doet hij dat snap ook niet waaromquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef MsMessy het volgende:
Kabel ben jij die stotterende chipmunk tussen je muziekjes?
Ik ben een week rondgekomen met een paar honderd euro. Festival zelf is vrij goedkoop. 3 dagen lowlands is voor mij net zo duur als een week Sziget.quote:
Dat is je goed recht, we zullen je missen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
Niets ernstigs en niets met Wodan maar ik ben er even klaar mee voorlopig. Sorry maar details zijn eehm niet netjes.
Veel plezier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, pizza en dan bios.
Fijne avond, mensjes.
Je klonk daarnet weer normaalquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd doet hij dat snap ook niet waarom
Soort van GMTAquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Sziget is fucking goedkoop.
Ik hoorde gister iemand op de radio dat ie voor heel Sziget net zoveel kwijt was als drie dagen lowlands.
50ct voor een halve liter bier ofzo.
ik moet niks?quote:
Ik denk dat hij bedoelde dat je met hem mee magquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet niks?
Maar hoezo mogen? denk je dat ik vast zit aan een ketting?
Als ik wil, ga ik gewoon hoor
Dan begrepen we elkaar even verkeerd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet niks?
Maar hoezo mogen? denk je dat ik vast zit aan een ketting?
Als ik wil, ga ik gewoon hoor
Kelopt. En dan Iron Maiden, Faithless, Muse, Madness, Bad Religion, Nina Hagen, 30stm e.v.a kunnen zienquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
7 dagen voor 200 euri mét kamperen. Dat is echt spot goedkoop.
Oh ja hoor.. waarom zou dat niet mogen ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat je met hem mee mag
Ja maar een paar honderd is voor mij al te veel he, moet ik nog wel even voor sparen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Sziget is fucking goedkoop.
Ik hoorde gister iemand op de radio dat ie voor heel Sziget net zoveel kwijt was als drie dagen lowlands.
50ct voor een halve liter bier ofzo.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kelopt. En dan Iron Maiden, Faithless, Muse, Madness, Bad Religion, Nina Hagen, 30stm e.v.a kunnen zien
Nee, niet of je mee mag van thuisfront..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja hoor.. waarom zou dat niet mogen ?
Ik ook hoor. Maar ik vind het gewoon niet duur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar een paar honderd is voor mij al te veel he, moet ik nog wel even voor sparen dan.
Ga wel over een paar jaar. Als ik fatsoenlijk geld heb.
Is het ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik vind het gewoon niet duur.
Foutjequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je Porno even niet seeden helpt
Dat doe ik niet, en aangezien ik de rest van die maand ook een stukkie vlees in de pan wil kunnen gooien moet ik even sparen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Tenzij je op ma's kosten leeft natuurlijk.
Het nadeel van een festival is dat mijn vriend dat ook wel eens zou willen, dus zouden we graag samen willen gaan, maar zie maar eens voor elkaar te krijgen dat opa en oma 3 nachten op de jongens willen passenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet of je mee mag van thuisfront..
Maar meer van " je mag wel met mij mee hoor.." op die manier..
Sfeer > Bands. De dag komt pas op gang rond een uur of 8 s'avonds en dan doorgaan tot 8,9 uur in de ochtendquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En die sfeer schijnt daar ook zo geniaal te zijn.
Hmm.. Dat wordt lastigquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het nadeel van een festival is dat mijn vriend dat ook wel eens zou willen, dus zouden we graag samen willen gaan, maar zie maar eens voor elkaar te krijgen dat opa en oma 3 nachten op de jongens willen passen
IK. MOET.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sfeer > Bands. De dag komt pas op gang rond een uur of 8 s'avonds en dan doorgaan tot 8,9 uur in de ochtendOm 10 uur al je tent uit worden gebrand en de hele dag in de schaduw hangen zodat je s'avonds weer fit bent
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het nadeel van een festival is dat mijn vriend dat ook wel eens zou willen, dus zouden we graag samen willen gaan, maar zie maar eens voor elkaar te krijgen dat opa en oma 3 nachten op de jongens willen passen
quote:
quote:
Sounds like a plan!quote:
VH, Bella, ik, Faye en JJH naar Sziget.quote:
Ik ga daar 100% zeker dood gevonden worden door al de awesomeness die daar plaats gaat vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
VH, Bella, ik, Faye en JJH naar Sziget.
Een geniaal plan.
Daar had ik het met heloef over, we moeten een fok meet houden in het buitenland. En dan partyhardy gaanquote:
Ja dan wil ik ook hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een geniaal plan.
Sowieso 10 dagen leven op bier en peuken. Ik gok dat ik 6 à 7 keer doodga.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga daar 100% zeker dood gevonden worden door al de awesomeness die daar plaats gaat vinden.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso 10 dagen leven op bier en peuken. Ik gok dat ik 6 à 7 keer doodga.
Dan ga ik ook meequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een geniaal plan.
Ja mag natuurlijk ook mee grote vriend.quote:
De wederopstanding van Hans elke ochtend is al een belevenis op zichquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
Naat zal dan ook wel meegaan, we gaan straks met een groep van 20 ofzo.quote:
Lekker manquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
En elke ochtend een beetje minder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De wederopstanding van Hans elke ochtend is al een belevenis op zich
Daar ga ik op gokken met Hongaren, staat Hans op of toch niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker manBeetje meerappen met een stel dronken Belgen, dansen in de stromende regen, bijna bezwijken door de hitte tijdens de Bloody Beetroots
Sweet memory's
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ga ik op gokken met Hongaren, staat Hans op of toch niet?
En voila daar is ie dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar had ik het met heloef over, we moeten een fok meet houden in het buitenland. En dan partyhardy gaan
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Naat zal dan ook wel meegaan, we gaan straks met een groep van 20 ofzo.
Begin jij maar alvast te oefenen met je hartslag te verlagen zodat ik kan doen of je dood bent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kunnen we serieus geld mee verdienen.
Coolquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!
Wij moeten dit echt gaan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe vip bus. Ik heb geen zin om 20u dubbel te zitten omdat die stoelen fucking dicht op elkaar staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom er wel mee weg denk ik. Ik mag dat alleen niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]maar een extra chauffeur is dan misschien wel handig
Watjequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe vip bus. Ik heb geen zin om 20u dubbel te zitten omdat die stoelen fucking dicht op elkaar staan.
Hans kan jij ook bussen besturen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef MsMessy het volgende:
Onze VIP bus is een klotebus.. Daar wil ik niet mee naar Hongarije, echt gewoon nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe vip bus. Ik heb geen zin om 20u dubbel te zitten omdat die stoelen fucking dicht op elkaar staan.
Jullie zijn allemaal klein. Ik heb ooit al een keer een busreis naar Salou gedaan, echt nooit meer op die manier zolang in de bus.quote:
Verdomme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er wel mee weg denk ik. Ik mag dat alleen niet.
Geen idee hoe ver het is eigenlijk..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef MsMessy het volgende:
Ik gok dat het niet binnen je 9 rijuren past.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver het is eigenlijk..
PIquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal klein. Ik heb ooit al een keer een busreis naar Salou gedaan, echt nooit meer op die manier zolang in de bus.
Kan, maar vip bus heeft geen achterbank, daar zit een keuken in..quote:
Ik heb lange benen en heb die busreis naar Kopenhagen net overleefd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal klein. Ik heb ooit al een keer een busreis naar Salou gedaan, echt nooit meer op die manier zolang in de bus.
Wij reden er ongeveer 20 uur op geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver het is eigenlijk..
Daar hoort hij ook in de keuken .quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan, maar vip bus heeft geen achterbank, daar zit een keuken in..
20 uur.. Aii.. dan moet er idd een 2e chauffeur mee..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij reden er ongeveer 20 uur op geloof ik.
Het wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze week.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Welke week wordt Sgizet eigenlijk gehouden?
Halverwege Augustus, week voor Lowlands.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Welke week wordt Sgizet eigenlijk gehouden?
Met koelkast, en dus met bier?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |