Geen wonder met die lange verhaaltjes van haar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Knetter zit veel achter dr computer
Kan deel drie niet een dagje eerder, dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb pm gedaan naar de roostermeisjens
Volgende week donderdag kan deel 3 niet doorgaan
Zo doe ik ook, daarom verander ik zelf de basis van mijn UI ook nooit. Heb wel een aantal varianten maar nooit een helemaal andere.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk naar ui's om te zien wie het is, en als ik dan snel voorbijscroll, en zie die schattige roze haartjens, naja, dan is dat Myr.
Wat is er dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb pm gedaan naar de roostermeisjens
Volgende week donderdag kan deel 3 niet doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb mezelf onthoofd want stom haar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En terecht, je hebt daar echt bloedgeile chicks, dat ga je nooit trekken (quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook naar Sziget.![]()
Maar mijn moeder laat mij echt nooit alleen naar Hongarije gaan.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Jammer van de onthoofding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ia dat niet die van de BBQ meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Alsof ik daar heen ga voor de chicks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En terecht, je hebt daar echt bloedgeile chicks, dat ga je nooit trekken ()
Dat ding klopt vaak nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Newbie114 het volgende:
Nog maar 3 luisteraars? Ik voel me gekwetst
Expres met je rechtervoetje schattig naar binnen gaan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter onethisch dan oneetbaar
Nu baal ik nog harder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef ValHallen het volgende:
Sziget is het beste festival waar ik ooit ben geweest.
Je heb de datum gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ia dat niet die van de BBQ meet?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan deel drie niet een dagje eerder, dan?.
Ik heb 't eraf gehaald, overigens.
ik heb het druk deze week... heb extra kindjes in de opvang en moet ook nog een hoop doen voor de vakantie, dus deel 3 zal na mijn vakantie komen misschienquote:
Ik meende turkije.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie naar Sziget ging ook?
Ahh, zo,...quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het jurkje zelf, niet de foto
Ik was erbij enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Prachtige jurk ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
met die jurk aan !
Redacted
Ja nu weet ik het wel lul.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is het beste festival waar jij nooit ben geweest.
Ga je zo draaien dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Prachtige jurk ik zou je doenmet die jurk aan !
Samzz wil d'r jurkjes altijd eerst uit. Iets met vlekken..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een beter compliment kan je niet krijgen Sam.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wilde naar Dutch Valley, maar toen ik de kaartprijs van 50 euro zag hoefde ik niet meer. En dan hoor je achteraf altijd dat de prijs was gezakt naar 10 euro per kaartje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil naar het Flevo Festival, Lieve Bertha zien.
Het ergste zijn de mensen die er wel waren die nog een half jaar later het er over hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde naar Dutch Valley, maar toen ik de kaartprijs van 50 euro zag hoefde ik niet meer. En dan hoor je achteraf altijd dat de prijs was gezakt naar 10 euro per kaartje. [ afbeelding ]
Hoeft toch geen probleem te zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz wil d'r jurkjes altijd eerst uit. Iets met vlekken..
Dutch Valley.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde naar Dutch Valley, maar toen ik de kaartprijs van 50 euro zag hoefde ik niet meer. En dan hoor je achteraf altijd dat de prijs was gezakt naar 10 euro per kaartje. [ afbeelding ]
condoom vangt dat op ... haar eigen vloeistoffen geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz wil d'r jurkjes altijd eerst uit. Iets met vlekken..
Dat lijkt me wel baaaasquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar fok meet op het SXSW festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |