Wat een prachtig stukje proza.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in den trein. De trein rijdt. Het is warm in den trein. Nu gaat den trein stoppen.
Ik ben misselijk.
Ze kijken gewoon niet, maar typen blind doorquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
Smegmanus UI lijkt helemaal niet op die van mij
Wat voor een trein?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in den trein. De trein rijdt. Het is warm in den trein. Nu gaat den trein stoppen.
Ik ben misselijk.
Soms gaat het ook zo snel. dan weet je ook niet wie je aan het neuken bent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon niet, maar typen blind door
lekker kotsen met mirne.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk.
Ik kijk naar ui's om te zien wie het is, en als ik dan snel voorbijscroll, en zie die schattige roze haartjens, naja, dan is dat Myr.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon niet, maar typen blind door
Goede vraagquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey, waar is mr-green eigenlijk de laatste tijd
Het komt door het haarquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef Myraela het volgende:
Smegmanus UI lijkt helemaal niet op die van mij
Samzz, en Knetter lurktquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
Is er 1 van den roostermeisjens aanwezig?
Sziget.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey, waar is mr-green eigenlijk de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |