quote:
quote:
Niets ernstigs en niets met Wodan maar ik ben er even klaar mee voorlopig. Sorry maar details zijn eehm niet netjes.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs, maar zo wel dan sterkte.
Brak als wat LALALALALA en dan met zijn 3-en terug rijden bier in de auto geniaal! , helaas mag je dan niet dronken zijn als je terug rijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet met de auto terugrijden na 10 dagen sziget.
Duurt Sziget 10 dagen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz wil d'r jurkjes altijd eerst uit. Iets met vlekken..
Dat wordt dus vliegtuig want ik kan je de bus sterk afraden, en de trein schijnt ook niet heel tof te zijn op de terugreis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ben voorlopig even foetsie hier. Sorry maar ik ben om persoonlijke redenen even afwezig.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Net make-upje ook even gedaan. Smokey eyes.
Lekker die trein erbijboeken. Gewoon nog een dag doorfeesten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Brak als wat LALALALALA en dan met zijn 3-en terug rijden bier in de auto geniaal! , helaas mag je dan niet dronken zijn als je terug rijd
Hoiquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga volgend jaar naar Lowlands. Ik ben fucking 26 en heb nog nooit een groot festival gedaan.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
ohnee wel een gratis festival maar niet een pinkpop of een LL
Goed dat je niet luistertquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, pizza en dan bios.
Fijne avond, mensjes.
Hoeveul is dat dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
Als ik naar Sziget moet ik nog wel even gaan sparen.
Gaat hij weer op die manier gaande?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef MsMessy het volgende:
Kabel ben jij die stotterende chipmunk tussen je muziekjes?
Holy fuck.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Festival een week, daarvoor nog dag -1 en -2, treden alleen maar lokale bands en DJ's op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |