quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!
Wel een beetje luxe vip bus. Ik heb geen zin om 20u dubbel te zitten omdat die stoelen fucking dicht op elkaar staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!
Ik kom er wel mee weg denk ik. Ik mag dat alleen niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]maar een extra chauffeur is dan misschien wel handig
Watjequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe vip bus. Ik heb geen zin om 20u dubbel te zitten omdat die stoelen fucking dicht op elkaar staan.
Hans kan jij ook bussen besturen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef MsMessy het volgende:
Onze VIP bus is een klotebus.. Daar wil ik niet mee naar Hongarije, echt gewoon nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe vip bus. Ik heb geen zin om 20u dubbel te zitten omdat die stoelen fucking dicht op elkaar staan.
Jullie zijn allemaal klein. Ik heb ooit al een keer een busreis naar Salou gedaan, echt nooit meer op die manier zolang in de bus.quote:
Verdomme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er wel mee weg denk ik. Ik mag dat alleen niet.
Geen idee hoe ver het is eigenlijk..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef MsMessy het volgende:
Ik gok dat het niet binnen je 9 rijuren past.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver het is eigenlijk..
PIquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal klein. Ik heb ooit al een keer een busreis naar Salou gedaan, echt nooit meer op die manier zolang in de bus.
Kan, maar vip bus heeft geen achterbank, daar zit een keuken in..quote:
Ik heb lange benen en heb die busreis naar Kopenhagen net overleefd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal klein. Ik heb ooit al een keer een busreis naar Salou gedaan, echt nooit meer op die manier zolang in de bus.
Wij reden er ongeveer 20 uur op geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver het is eigenlijk..
Daar hoort hij ook in de keuken .quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan, maar vip bus heeft geen achterbank, daar zit een keuken in..
20 uur.. Aii.. dan moet er idd een 2e chauffeur mee..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij reden er ongeveer 20 uur op geloof ik.
Het wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze week.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Welke week wordt Sgizet eigenlijk gehouden?
Halverwege Augustus, week voor Lowlands.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Welke week wordt Sgizet eigenlijk gehouden?
Met koelkast, en dus met bier?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |