Ik ga daar 100% zeker dood gevonden worden door al de awesomeness die daar plaats gaat vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
VH, Bella, ik, Faye en JJH naar Sziget.
Een geniaal plan.
Daar had ik het met heloef over, we moeten een fok meet houden in het buitenland. En dan partyhardy gaanquote:
Ja dan wil ik ook hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een geniaal plan.
Sowieso 10 dagen leven op bier en peuken. Ik gok dat ik 6 à 7 keer doodga.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga daar 100% zeker dood gevonden worden door al de awesomeness die daar plaats gaat vinden.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso 10 dagen leven op bier en peuken. Ik gok dat ik 6 à 7 keer doodga.
Dan ga ik ook meequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een geniaal plan.
Ja mag natuurlijk ook mee grote vriend.quote:
De wederopstanding van Hans elke ochtend is al een belevenis op zichquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
Naat zal dan ook wel meegaan, we gaan straks met een groep van 20 ofzo.quote:
Lekker manquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
En elke ochtend een beetje minder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De wederopstanding van Hans elke ochtend is al een belevenis op zich
Daar ga ik op gokken met Hongaren, staat Hans op of toch niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker manBeetje meerappen met een stel dronken Belgen, dansen in de stromende regen, bijna bezwijken door de hitte tijdens de Bloody Beetroots
Sweet memory's
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ga ik op gokken met Hongaren, staat Hans op of toch niet?
En voila daar is ie dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar had ik het met heloef over, we moeten een fok meet houden in het buitenland. En dan partyhardy gaan
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Naat zal dan ook wel meegaan, we gaan straks met een groep van 20 ofzo.
Begin jij maar alvast te oefenen met je hartslag te verlagen zodat ik kan doen of je dood bent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kunnen we serieus geld mee verdienen.
Coolquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!
Wij moeten dit echt gaan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell dan regel ik wel een bus bij de baas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |