gatver dat klinkt ook heel slecht!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pizza van Dr. Oetker: ham hollandaise.
Ik heb nog nooit zo'n smerige pizza geproefd.Gatverdamme.
Het is een pizza met ham, kaas en rode ui (en natuurlijk tomatenpuree) en ik vond het wel lekker klinken, want ik houd wel van die combinatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gatver dat klinkt ook heel slecht!!
waarschijnlijk hollandaisesaus... vind die pizza's met spek en creme fraiche die je in pizzeria's kunt krijgen ook niet lekker. veels te machtig en niet eens lekker dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is een pizza met ham, kaas en rode ui (en natuurlijk tomatenpuree) en ik vond het wel lekker klinken, want ik houd wel van die combinatie.
Maar het smaakt en ruikt verschrikkelijk.
Ik vraag me af wat voor troep ze er bij in hebben gegooid ....
lekker zeg! wel beetje vroegquote:
Je moet ook de salami nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pizza van Dr. Oetker: ham hollandaise.
Ik heb nog nooit zo'n smerige pizza geproefd.Gatverdamme.
Die is inderdaad lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Je moet ook de salami nemen, die heb ik vanavond, ben alleen dus geen zin om uitgebreid te koken
heb nu de funghi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is inderdaad lekker.Maar de mozzarellapizza, de funghi en de quattro formaggi ook.
En ik eet bijna altijd alleen.![]()
Ik eet nu abrikozen op siroop.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
2 beschuitjes pure hagelslag
... met bedorven crème fraîche.quote:
Ach, daar word je hard van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
... met bedorven crème fraîche.Ik was vergeten het in de koelkast te zetten en het heeft dus bijna 24 uur buiten de koelkast gestaan ..
Dus nu smaakt het niet echt fantastisch.
en leef je nog? ik had t niet meer gebruikt... OT: thee en een beemster kaasbroodjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
... met bedorven crème fraîche.Ik was vergeten het in de koelkast te zetten en het heeft dus bijna 24 uur buiten de koelkast gestaan ..
Dus nu smaakt het niet echt fantastisch.
Jep, ik leef nog. Voor de rest ook niet misselijk geworden of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en leef je nog? ik had t niet meer gebruikt... OT: thee en een beemster kaasbroodje
als het niet lekker was had ik lekker wat anders gegeten en die kip weggegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jep, ik leef nog. Voor de rest ook niet misselijk geworden of zo.![]()
Zometeen ga ik de rest van de Kip Madras eten. Ik ben nou eenmaal in m'n eentje.
Had wat research gedaan en het schijnt dat het redelijk goed te doen is. Heb een flesje Laphroaig quarter cask gehaald voor whiskey proeverij vanavond en we gaan wat hapjes maken met haggis (kipfilet vullen, kleine pizzaatjes, in bladerdeeg etc.)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is dat wat eetbaar?, Haggis uit blik?
Oh, enne, Laphroaig
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
... kaasbroodje, oliebol, chips, chocola, nootjes, Indo food, kaaskoekjes....
Het voornaamste probleem wat ik er mee heb is dat door zulke ruime naamgeving de echte pesto is verdrongen uit de schappen door allemaal goedkope variaties.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef minilot het volgende:
Hm. Ik ben best wel een beetje een purist, normaal gesproken, maar ik zie de term 'pesto' (wat toch niet heel veel meer betekent dan 'gestampt') probleemloos wat ruimer.
Wanneer ik iets anders dan basilicum (bijvoorbeeld spinazie, postelein, koriander, noem maar op) in een vijzel samenbeuk met nootjes, parmezaan en olie, teneinde de ontstane smurrie op een broodje te smeren of in een bord pasta te laten vallen, dan ben ik toch ook geneigd om dat huppeldepuppesto te noemen.
Misschien gemakzucht, uit gebrek aan een woord dat net zo handig en duidelijk is, maar nu eens echt iets waar ik me nooit aan heb gestoord..![]()
Tot nu toe in elk geval..![]()
heldquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En voor bij de piepers maken we wat mayonaise:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En voor bij de piepers maken we wat mayonaise:
[ afbeelding ]
Ohhh, dat klinkt leuk én lekker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:10 schreef minilot het volgende:
Ik ga vanmiddag een blauwe kaas-soufflé maken in uitgeholde zoete uien.
Is pas aan het einde van de middag, uurtje geleden ook nog restje aardappel-tijmsoep uit de vriezer op, met toast van witbrood met zwarte olijven-knoflookboter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:10 schreef minilot het volgende:
Ik ga vanmiddag een blauwe kaas-soufflé maken in uitgeholde zoete uien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |