Je moet ook de salami nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pizza van Dr. Oetker: ham hollandaise.
Ik heb nog nooit zo'n smerige pizza geproefd.Gatverdamme.
Die is inderdaad lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Je moet ook de salami nemen, die heb ik vanavond, ben alleen dus geen zin om uitgebreid te koken
heb nu de funghi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is inderdaad lekker.Maar de mozzarellapizza, de funghi en de quattro formaggi ook.
En ik eet bijna altijd alleen.![]()
Ik eet nu abrikozen op siroop.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
2 beschuitjes pure hagelslag
... met bedorven crème fraîche.quote:
Ach, daar word je hard van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
... met bedorven crème fraîche.Ik was vergeten het in de koelkast te zetten en het heeft dus bijna 24 uur buiten de koelkast gestaan ..
Dus nu smaakt het niet echt fantastisch.
en leef je nog? ik had t niet meer gebruikt... OT: thee en een beemster kaasbroodjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
... met bedorven crème fraîche.Ik was vergeten het in de koelkast te zetten en het heeft dus bijna 24 uur buiten de koelkast gestaan ..
Dus nu smaakt het niet echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |