Jep, ik leef nog. Voor de rest ook niet misselijk geworden of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en leef je nog? ik had t niet meer gebruikt... OT: thee en een beemster kaasbroodje
als het niet lekker was had ik lekker wat anders gegeten en die kip weggegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jep, ik leef nog. Voor de rest ook niet misselijk geworden of zo.![]()
Zometeen ga ik de rest van de Kip Madras eten. Ik ben nou eenmaal in m'n eentje.
Had wat research gedaan en het schijnt dat het redelijk goed te doen is. Heb een flesje Laphroaig quarter cask gehaald voor whiskey proeverij vanavond en we gaan wat hapjes maken met haggis (kipfilet vullen, kleine pizzaatjes, in bladerdeeg etc.)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is dat wat eetbaar?, Haggis uit blik?
Oh, enne, Laphroaig
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
... kaasbroodje, oliebol, chips, chocola, nootjes, Indo food, kaaskoekjes....
Het voornaamste probleem wat ik er mee heb is dat door zulke ruime naamgeving de echte pesto is verdrongen uit de schappen door allemaal goedkope variaties.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef minilot het volgende:
Hm. Ik ben best wel een beetje een purist, normaal gesproken, maar ik zie de term 'pesto' (wat toch niet heel veel meer betekent dan 'gestampt') probleemloos wat ruimer.
Wanneer ik iets anders dan basilicum (bijvoorbeeld spinazie, postelein, koriander, noem maar op) in een vijzel samenbeuk met nootjes, parmezaan en olie, teneinde de ontstane smurrie op een broodje te smeren of in een bord pasta te laten vallen, dan ben ik toch ook geneigd om dat huppeldepuppesto te noemen.
Misschien gemakzucht, uit gebrek aan een woord dat net zo handig en duidelijk is, maar nu eens echt iets waar ik me nooit aan heb gestoord..![]()
Tot nu toe in elk geval..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |