Ik vergeef het jequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Stringer het volgende:
Kindsoldaat Leerdam is ook lekker bezig af en toe zeg.
Ben jij voor Utrecht?quote:
Wat? Moet jij daar niet aan beetje aan denken als je dat ventje ziet dan?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit verdient het publiek in de Kuip
Zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit verdient het publiek in de Kuip
Nahquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht wordt De Klassieker Ajax vs Feyenoord en Feyenoord vs Ajax toch nog een klein beetje spannend.
Zou me meer druk maken om Feyenoord dan om PSVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht wordt De Klassieker Ajax vs Feyenoord en Feyenoord vs Ajax toch nog een klein beetje spannend.
Ik maak me drukker om Twente dan Feyenoord én PSVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou me meer druk maken om Feyenoord dan om PSV
Wat gek, we pakken onze 2e titelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak me drukker om Twente dan Feyenoord én PSV
arrogantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, we pakken onze 2e titel
En dan noemen ze Ajax arrogantquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, we pakken onze 2e titel
Misplaatstequote:
relaxquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Twente met Ruiz is een titelkandidaat, Twente zonder Ruiz niet.
idd..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Dat is jullie ajacieden natuurlijk totaal vreemd
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.
je leeft te lang om je daar druk over te maken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet weet wat je zegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik geef geen fuck om andere clubs.
Nee, dat komt door het bier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet weet wat je zegt.
Wat dacht je van mij dan? Ajax is het enige wat voor mij telt. Jij nog succes met het seizoen van Twente.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik geef geen fuck om andere clubs.
Dan snap ik hetquote:
Jij ook succes met dat clubje van je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan? Ajax is het enige wat voor mij telt. Jij nog succes met het seizoen van Twente.
Achja, het helpt wel hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan snap ik het
Van Grolsch ga je rare dingen zien en zeggen.
Je durft zielig niet te laten staan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij ook succes met dat clubje van je.
Haha, beetje ongelukkig uitgedrukt. Ach, druk maken om andere clubs, ik doe het iig niet. Lekker boeiend wat daar gebeurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
je leeft te lang om je daar druk over te maken?
Neh, vond ik achteraf best kansloos van mezelfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Je durft zielig niet te laten staan?
Nee, want als hij zielig neerzet wordt dit een bash-topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Je durft zielig niet te laten staan?
Hou je smoel Paulquote:
Ik stuur Mertens op je afquote:
Zeker omdat je dan geen VI kan kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Bastiefcg het volgende:
Waarom is Nec - Excelsior eigenlijk op Maandag? Is dat eenmalig of is er dit jaar vaker op Maandag een wedstrijd? Maandag is denk ik de lelijkste dag voor een voetbalwedstrijd.
Dat clubjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij ook succes met dat clubje van je.
Hou gewoon op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat clubje![]()
Ben jij er ook zo één die Ajax het liefst "020" noemt?
Jongens ik zei geen ruzie, ik ben ff invalmod jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat clubje![]()
Je joktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Hoorde van Rutten dat hij er niks van bakte.
De enige die soms nog voetbalde.. Wat was de rest ongelofelijk slechtquote:
klopt, mijn hele leven draait om VI, ik kan niet zonderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Zeker omdat je dan geen VI kan kijken
Ik heb helemaal geen reden om dat clubje van je überhaupt te noemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat clubje![]()
ahwwwwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:30 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
klopt, mijn hele leven draait om VI, ik kan niet zonder
Nee maar hij bleek wel te spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Heb je hem vorig jaar gezien?
Het publiek. Behalve dat irritante kutjoch met z'n fluit.quote:
Ik vind die nieuwe neppe geluidjes bij eredivisie live 10 keer zo irritant. welke idioot heeft dat bedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het publiek. Behalve dat irritante kutjoch met z'n fluit.
Daar zitten mensen achter die daar jarenlang voor hebben geleerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe neppe geluidjes bij eredivisie live 10 keer zo irritant. welke idioot heeft dat bedacht.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Daar zitten mensen achter die daar jarenlang voor hebben geleerd.
En het doel is bereikt; de aandacht trekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Daar zitten mensen achter die daar jarenlang voor hebben geleerd.
Hij is wel ing. dr. pipo de clown titelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een voetbalclub "bedrijfsmatig" runnen
Ik zal er mijn wekker niet voor zetten nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heracles - NAC, wat is dat nou weer voor een 12u30 wedstrijd....
Een echte tranentrekker.
Leuke pot van Feyenoord gezien vandaag, genoeg lichtpuntjes zou Mario gezegd hebben mochten ze ooit zo hebben gespeeld onder zijn hoede.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:04 schreef Lastpost het volgende:
Dat wordt 4 maal een winstpartij voor de thuis spelende ploeg.
ga wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Jongens ik zei geen ruzie, ik ben ff invalmod ja
haha idd...je moest de regionale krant hier zien de ochtend na het ongelukquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:55 schreef Caland het volgende:
Je zou toch bijna denken dat er 40 doden zijn gevallen bij dat bedrijfsongeval in Enschede, wat een enorm overdreven gedoe zeg.
Je kunt op de digitale tv (UPC in ieder geval) de samenvattingen al terugkijken via EredivisieLive gemist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:32 schreef J2T het volgende:
Eredivisielive vraagt 12.95 per maand voor een internetaccount![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf gewoon Eredivisielive thuis, maar zo nu en dan is het toch wel relaxed om een samenvatting terug te kijken van een wedstrijd die je hebt gemist. Diep gezonken die zender.
Ik denk dat Ajax wel een leuke wedstrijd kan worden. Alle 4 backs helemaal gek gespeeld haha.quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op een mooie middag met leuke wedstrijden!
Heracles - NAC
Ajax - Heerenveen
Utrecht - Graafschap
Groningen - ADO
Mertens is naar PSV.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speelt Mertens wel? Anders zie ik Utrecht het heel moeilijk krijgen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk dat hij wel speelt jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Failquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik vond het prettig om te zien hoe blij jij gisteren van hem werd, dus dat gun ik je vandaag weer!quote:
Omroep Almelo nam het klakkeloos over, over fails gesprokenquote:Uit betrouwbare bron heeft De Rat vernomen dat NAC een verzoek bij de KNVB heeft ingediend om het aanvangstijdstip van de wedstrijd Heracles – NAC tien minuten op te schuiven.
NAC coach Karelse geeft aan dat zijn team zich dan beter kan voorbereiden op de wedstrijd. En dan vooral op het mentale vlak. In het verleden hadden de Bredanaars nogal eens moeite met de eerste tien minuten op het kunstgras van het Polman stadion.
NAC directeur Busselaars zegt dat de KNVB niet onwelwillend staat tegenover dit verzoek. `Onze begroting is op tijd en de KVNB wil ons daar voor belonen. We zijn op de goede weg`Bij de KNVB is het verzoek van NAC ontvangen, maar voorzitter Bert van Oostveen geeft aan dat er nog geen besluit is genomen. `Morgen komt het bestuur van de KNVB bij elkaar en zal er een beslissing worden genomen. Het is een vreemd verzoek, maar we zullen het serieus behandelen. We gaan kijken of er binnen de regels van de KNVB ruimte voor is` zegt Van Oostveen.
Een woordvoerder van Heracles geeft aan dat ze niet op de hoogte zijn van het verzoek van NAC. Ze staan in Almelo dan ook niet te popelen om de wedstrijd tien minuten later te laten beginnen. `De wedstrijd tegen NAC wordt altijd in de eerste tien minuten in ons voordeel beslist. Wat ons betreft blijft het aanvangstijdstip ongewijzigd.`
Zodra de KNVB een besluit heeft genomen zal De Rat hier op terug komen. Dus….later meer!
Echt he. Verschrikkelijk dit. Wie verzint het ook om bij een zwart-geel shirt de mouwen wit te gaan maken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef Caland het volgende:
NAC had altijd zulke mooie shirts, wtf is dit nou weer?
Ze gaan vanaf dit seizoen alles nog meer verdelen, dat je zo min mogelijk wedstrijden tegelijk hebt..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Heracles - Nac in hemelsnaam een 12:30-wedstrijd______! ?
Omdat het kan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Zodat er 3 wedstrijden op rij kunnen worden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Ja in het hele stadionquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Paul het volgende:
Ik kijk niet, maar de stroom was uitgevallen?
Ik hoorde dat El Hamdaoui vandaag weer op de tribune zit, kan jij dat bestigen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog kun je afvragen waar het plafond ligt van topper Assaïdi. Bij de Marokkaanse ploeg is hij zelfs sterspeler Adel Taarabt al voorbij in de pikorde.²
2-1quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
wat denk je van FC Utrecht - De Graafschap?
Uitslag?
Ik weet niet of Mertens mee doet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
Bansheeboy wat denk je van FC Utrecht - De Graafschap?
Uitslag?
Is Mertens een marokkaan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mertens mee doet?
De Graafschap heeft met die El Hasnaoui een mooie verse speler in de gelederen. Verwacht ik mooie dingen van.²
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mertens mee doet?
De Graafschap heeft met die El Hasnaoui een mooie verse speler in de gelederen. Verwacht ik mooie dingen van.²
Hij is een kloon van Diba. Dus ik beschouw hem voetbaltechnisch gezien zeker tot de Maghreb soort.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een kloon van Diba. Dus ik beschouw hem voetbaltechnisch gezien zeker tot de Maghreb soort.²
Mensen die Bansheeboy nadoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde wel dat Adel Taarabt gisteren met 0-4 verloren heeft. Dat terwijl hij van die romige dijen heeft. Enfin, tijd voor die pindarotjes.²
Ja, klopt. Ik weet niet hoe hij speelde?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde wel dat Adel Taarabt gisteren met 0-4 verloren heeft. Dat terwijl hij van die romige dijen heeft. Enfin, tijd voor die pindarotjes.²
Ja. Wat is er?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
MERTENS
OOHOHOHOHOOHOOOO HOPELIJK OVERLEEFD HIJ HET
@paul
Dat krijgt Engelaar ook. En hij mag de veters van El Hamdaoui best strikken wat mij betreft. Geldt ook voor de Zeeuw.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
El Hamdaoui is een ego met zn ik wil 1.8 miljoen.
Ik vind dat de Zeeuw 10x beter is dan Engelenzangblaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat krijgt Engelaar ook. En hij mag de veters van El Hamdaoui best strikken wat mij betreft. Geldt ook voor de Zeeuw.²
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat de Zeeuw 10x beter is dan Engelenzangblaar
Bij spannende kansen word ik helemaal wild en ga ik jammeren voor de TVquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie het trouwens ook altijd als je naar een échte topwedstrijd kijkt je spierpijn krijgt?²
WTFquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie het trouwens ook altijd als je naar een échte topwedstrijd kijkt je spierpijn krijgt?²
Overtoompje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna Quansah.
Overtoompie blijft toch een baasje.
Beide teams pakken 2 rode kaartenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voorspel dat de wedstrijd niet eindigt met 22 spelers op 't veld.
Mogelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beide teams pakken 2 rode kaarten
Vanmiddag moet Manchester United uit bij WBA, Chelsea tegen Stoke en vanavond natuurlijk deel zoveel van El Clasicoquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
Is er geen leuk buitenlands voetbal deze middag ofzo, word nu alweer moe van het niveau in de eredivisie
Sport1quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanmiddag moet Manchester United uit bij WBA, Chelsea tegen Stoke en vanavond natuurlijk deel zoveel van El Clasico
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Assaïdi mogen we inmiddels wel beschouwen tot de smaakmakers der Eredivisie.²
Pittig middagje. Als Ajax snel scoort is Breuer sowieso een halve zakquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of Wentelwiekspeler Assaïdi vanmiddag verdediger van de school van Nemev, Van der Wiel, alle hoeken van het welse veld laat zien.
Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat dit soort posts niet gewenst zijn in welk topic dan ook? Post normaal of post niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of Wentelwiekspeler Assaïdi vanmiddag verdediger van de school van Nemev, Van der Wiel, alle hoeken van het welse veld laat zien.
Wat is er verkeerd aan die post?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat dit soort posts niet gewenst zijn in welk topic dan ook? Post normaal of post niet.
Hij is een ontzettend goede speler. Ik beschouw vanmiddag echter wel als ultieme test, tegenover van der Wiel kunnen we zien waar hij écht staat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat dit soort posts niet gewenst zijn in welk topic dan ook? Post normaal of post niet.
Ik hoor wel eens dat Wieltje overschat is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een ontzettend goede speler. Ik beschouw vanmiddag echter wel als ultieme test, tegenover van der Wiel kunnen we zien waar hij écht staat.
Ja.²
Anitaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen niet in de basis.
ANITA IN DE BASIS! 1!11!!!111
Ja, ik snap alleen niet waarom Boilessen niet speelt. Hij heeft de potentie om beter te worden dan Greg van der Velg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef TWP het volgende:
De beste manier voor BB om te posten, is gewoon om niet te posten.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen niet waarom Boilessen niet speelt. Hij heeft de potentie om beter te worden dan Greg van der Velg.²
Heeft een tik tegen zn enkel gehad en tevens is de combo Narsing - Anita beterquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen niet waarom Boilessen niet speelt. Hij heeft de potentie om beter te worden dan Greg van der Velg.²
quote:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Anita; De jong, Janssen (c), Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.
Die de Boer snapt er niks van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Alleen hebben we wel weer Theo op Defensieve Middenvelder
.
wat doet hij verdomme verkeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef gniffie het volgende:
Frank, stop met het verneuken van Ajax
Verklaar je nader.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef gniffie het volgende:
Frank, stop met het verneuken van Ajax
Anita linksbackquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat doet hij verdomme verkeerd?
Als vervanger van Anita op de controleurspositiequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Heijden moet je houden mocht fritkot Vertonghen vertrekken.²
Anita LB is veel beter gast. Narsingh zou Boilesen helemaal zoek tikkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita linksback
De Jong in de selectie
Janssen op controleur
Sneijder nog bij Ajax rond laten lopen
VD Heijden verkopen
Sowieso Janssen halen
Anita is geen linksback en brengt veel meer voor het elftal op de controleurspositie, dat heeft hij al tientallen wedstrijden bewezenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita LB is veel beter gast. Narsingh zou Boilesen helemaal zoek tikken
wie wil jij dan LBquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita is geen linksback en brengt veel meer voor het elftal op de controleurspositie, dat heeft hij al tientallen wedstrijden bewezen
Nee man, hij is irritant op die plek, hij speelt alle ballen terug.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je praat nu De Boer gewoon na.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, hij is irritant op die plek, hij speelt alle ballen terug.²
wat? Boilesen heeft ook last van zn liesquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je praat nu De Boer gewoon na.
Boilesen.... wie anders. Heeft vorig seizoen ook al tegenover Narsingh gestaan en toen ging het goedquote:
BOILESEN HEEFT LAST VAN ZIJN LIESquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boilesen.... wie anders. Heeft vorig seizoen ook al tegenover Narsingh gestaan en toen ging het goed
Het geluk wat ze de afgelopen jaren hadden is er niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is Heracles in vredesnaam aan het doenElke bal wordt afgegeven
Dan zet je Blind daar maar neer en Ooijer centraal. Anita is cruciaal voor de opbouwquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BOILESEN HEEFT LAST VAN ZIJN LIES
daar zit wat in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan zet je Blind daar maar neer en Ooijer centraal. Anita is cruciaal voor de opbouw
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BOILESEN HEEFT LAST VAN ZIJN LIES
Hoe kan het toch dat Frank the Farmer niets zegt over Assaïdi. Dat is hun beste speler (aanvaller).quote:Het tweede competitieduel is een pittig duel voor de Ajacieden. ,,We zijn gewaarschuwd’’, zegt De Boer. De Ajax-trainer prijst het team van Ron Jans dat volgens De Boer een ‘leuke ploeg is die leuk voetbal speelt’. ,,En ze hebben met Luciano Narsingh en Bas Dost een sterke voorhoede.’’
quote:Vandenbussche; Schmidt, Breuer, Kruiswijk (c), El Akchaoui; Kums, Djuricic, Viktor Elm; Narsingh, Dost, Assaidi.
dat zijn verschillende feitenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat Frank the Farmer niets zegt over Assaïdi. Dat is hun beste speler (aanvaller).
Zou hij stiekem toch Marokkanen haten.²
Wie niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat Frank the Farmer niets zegt over Assaïdi. Dat is hun beste speler (aanvaller).
Narsingh komt uit de Ajax-jeugd en Bas Dost wilde hij hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar je kunt niet om Assaïdi heen als je het over Heerenveen hebt. En hij noemt hem niet eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Narsingh komt uit de Ajax-jeugd en Bas Dost wilde hij hebben
Oké.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar je kunt niet om Assaïdi heen als je het over Heerenveen hebt. En hij noemt hem niet eens.²
Banshee. ga lekker uithuilen in een hoekjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar je kunt niet om Assaïdi heen als je het over Heerenveen hebt. En hij noemt hem niet eens.²
Ik was 5 minuten niet in staat een woord uit te brengen. Schoonheid in zijn puurste vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
Trouwens. Was je trots op de goal van Bryan?
Is Bert Koenders ook weer bezig?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Stofje het volgende:
Koenders speelt met vuur, die pakt zo rood.
Heb de goal niet kunnen zien omdat ik met popcorn naar PSV - RKC zat te kijken. Wachtend op de zakdoekjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik was 5 minuten niet in staat een woord uit te brengen. Schoonheid in zijn puurste vorm.
En daarom deze wissel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Stofje het volgende:
Koenders speelt met vuur, die pakt zo rood.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Konterman is actief betrokken bij Geloofshelden, een organisatie die christelijke topsporters wil maken tot discipelen van Jezus Christus.
John Karelse moet ontslagen worden.quote:
Ik wil ERNIEquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
John Karelse moet ontslagen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |