Zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit verdient het publiek in de Kuip
Nahquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht wordt De Klassieker Ajax vs Feyenoord en Feyenoord vs Ajax toch nog een klein beetje spannend.
Zou me meer druk maken om Feyenoord dan om PSVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht wordt De Klassieker Ajax vs Feyenoord en Feyenoord vs Ajax toch nog een klein beetje spannend.
Ik maak me drukker om Twente dan Feyenoord én PSVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou me meer druk maken om Feyenoord dan om PSV
Wat gek, we pakken onze 2e titelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak me drukker om Twente dan Feyenoord én PSV
arrogantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, we pakken onze 2e titel
En dan noemen ze Ajax arrogantquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, we pakken onze 2e titel
Misplaatstequote:
relaxquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Twente met Ruiz is een titelkandidaat, Twente zonder Ruiz niet.
idd..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Dat is jullie ajacieden natuurlijk totaal vreemd
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |