Ik vergeef het jequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Stringer het volgende:
Kindsoldaat Leerdam is ook lekker bezig af en toe zeg.
Ben jij voor Utrecht?quote:
Wat? Moet jij daar niet aan beetje aan denken als je dat ventje ziet dan?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit verdient het publiek in de Kuip
Zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit verdient het publiek in de Kuip
Nahquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht wordt De Klassieker Ajax vs Feyenoord en Feyenoord vs Ajax toch nog een klein beetje spannend.
Zou me meer druk maken om Feyenoord dan om PSVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht wordt De Klassieker Ajax vs Feyenoord en Feyenoord vs Ajax toch nog een klein beetje spannend.
Ik maak me drukker om Twente dan Feyenoord én PSVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zou me meer druk maken om Feyenoord dan om PSV
Wat gek, we pakken onze 2e titelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak me drukker om Twente dan Feyenoord én PSV
arrogantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, we pakken onze 2e titel
En dan noemen ze Ajax arrogantquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat gek, we pakken onze 2e titel
Misplaatstequote:
relaxquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Twente met Ruiz is een titelkandidaat, Twente zonder Ruiz niet.
idd..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Dat is jullie ajacieden natuurlijk totaal vreemd
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, bij dat twente noemen ze dat zelfvertrouwen. Tsja, vreemd dat jullie tukkers het bij Ajax arrogant noemen. Maar ach, ik leef te lang om me daar uberhaupt druk om te maken. Ik kan er alleen maar om lachen.
je leeft te lang om je daar druk over te maken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet weet wat je zegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik geef geen fuck om andere clubs.
Nee, dat komt door het bier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet weet wat je zegt.
Wat dacht je van mij dan? Ajax is het enige wat voor mij telt. Jij nog succes met het seizoen van Twente.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik geef geen fuck om andere clubs.
Dan snap ik hetquote:
Jij ook succes met dat clubje van je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan? Ajax is het enige wat voor mij telt. Jij nog succes met het seizoen van Twente.
Achja, het helpt wel hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan snap ik het
Van Grolsch ga je rare dingen zien en zeggen.
Je durft zielig niet te laten staan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij ook succes met dat clubje van je.
Haha, beetje ongelukkig uitgedrukt. Ach, druk maken om andere clubs, ik doe het iig niet. Lekker boeiend wat daar gebeurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
je leeft te lang om je daar druk over te maken?
Neh, vond ik achteraf best kansloos van mezelfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Je durft zielig niet te laten staan?
Nee, want als hij zielig neerzet wordt dit een bash-topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Je durft zielig niet te laten staan?
Hou je smoel Paulquote:
Ik stuur Mertens op je afquote:
Zeker omdat je dan geen VI kan kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Bastiefcg het volgende:
Waarom is Nec - Excelsior eigenlijk op Maandag? Is dat eenmalig of is er dit jaar vaker op Maandag een wedstrijd? Maandag is denk ik de lelijkste dag voor een voetbalwedstrijd.
Dat clubjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij ook succes met dat clubje van je.
Hou gewoon op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat clubje![]()
Ben jij er ook zo één die Ajax het liefst "020" noemt?
Jongens ik zei geen ruzie, ik ben ff invalmod jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat clubje![]()
Je joktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Hoorde van Rutten dat hij er niks van bakte.
De enige die soms nog voetbalde.. Wat was de rest ongelofelijk slechtquote:
klopt, mijn hele leven draait om VI, ik kan niet zonderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Zeker omdat je dan geen VI kan kijken
Ik heb helemaal geen reden om dat clubje van je überhaupt te noemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat clubje![]()
ahwwwwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:30 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
klopt, mijn hele leven draait om VI, ik kan niet zonder
Nee maar hij bleek wel te spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Heb je hem vorig jaar gezien?
Het publiek. Behalve dat irritante kutjoch met z'n fluit.quote:
Ik vind die nieuwe neppe geluidjes bij eredivisie live 10 keer zo irritant. welke idioot heeft dat bedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het publiek. Behalve dat irritante kutjoch met z'n fluit.
Daar zitten mensen achter die daar jarenlang voor hebben geleerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe neppe geluidjes bij eredivisie live 10 keer zo irritant. welke idioot heeft dat bedacht.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Daar zitten mensen achter die daar jarenlang voor hebben geleerd.
En het doel is bereikt; de aandacht trekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Daar zitten mensen achter die daar jarenlang voor hebben geleerd.
Hij is wel ing. dr. pipo de clown titelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een voetbalclub "bedrijfsmatig" runnen
Ik zal er mijn wekker niet voor zetten nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heracles - NAC, wat is dat nou weer voor een 12u30 wedstrijd....
Een echte tranentrekker.
Leuke pot van Feyenoord gezien vandaag, genoeg lichtpuntjes zou Mario gezegd hebben mochten ze ooit zo hebben gespeeld onder zijn hoede.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:04 schreef Lastpost het volgende:
Dat wordt 4 maal een winstpartij voor de thuis spelende ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |