Omroep Almelo nam het klakkeloos over, over fails gesprokenquote:Uit betrouwbare bron heeft De Rat vernomen dat NAC een verzoek bij de KNVB heeft ingediend om het aanvangstijdstip van de wedstrijd Heracles – NAC tien minuten op te schuiven.
NAC coach Karelse geeft aan dat zijn team zich dan beter kan voorbereiden op de wedstrijd. En dan vooral op het mentale vlak. In het verleden hadden de Bredanaars nogal eens moeite met de eerste tien minuten op het kunstgras van het Polman stadion.
NAC directeur Busselaars zegt dat de KNVB niet onwelwillend staat tegenover dit verzoek. `Onze begroting is op tijd en de KVNB wil ons daar voor belonen. We zijn op de goede weg`Bij de KNVB is het verzoek van NAC ontvangen, maar voorzitter Bert van Oostveen geeft aan dat er nog geen besluit is genomen. `Morgen komt het bestuur van de KNVB bij elkaar en zal er een beslissing worden genomen. Het is een vreemd verzoek, maar we zullen het serieus behandelen. We gaan kijken of er binnen de regels van de KNVB ruimte voor is` zegt Van Oostveen.
Een woordvoerder van Heracles geeft aan dat ze niet op de hoogte zijn van het verzoek van NAC. Ze staan in Almelo dan ook niet te popelen om de wedstrijd tien minuten later te laten beginnen. `De wedstrijd tegen NAC wordt altijd in de eerste tien minuten in ons voordeel beslist. Wat ons betreft blijft het aanvangstijdstip ongewijzigd.`
Zodra de KNVB een besluit heeft genomen zal De Rat hier op terug komen. Dus….later meer!
Echt he. Verschrikkelijk dit. Wie verzint het ook om bij een zwart-geel shirt de mouwen wit te gaan maken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef Caland het volgende:
NAC had altijd zulke mooie shirts, wtf is dit nou weer?
Ze gaan vanaf dit seizoen alles nog meer verdelen, dat je zo min mogelijk wedstrijden tegelijk hebt..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Heracles - Nac in hemelsnaam een 12:30-wedstrijd______! ?
Omdat het kan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Zodat er 3 wedstrijden op rij kunnen worden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Ja in het hele stadionquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Paul het volgende:
Ik kijk niet, maar de stroom was uitgevallen?
Ik hoorde dat El Hamdaoui vandaag weer op de tribune zit, kan jij dat bestigen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog kun je afvragen waar het plafond ligt van topper Assaïdi. Bij de Marokkaanse ploeg is hij zelfs sterspeler Adel Taarabt al voorbij in de pikorde.²
2-1quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
wat denk je van FC Utrecht - De Graafschap?
Uitslag?
Ik weet niet of Mertens mee doet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
Bansheeboy wat denk je van FC Utrecht - De Graafschap?
Uitslag?
Is Mertens een marokkaan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mertens mee doet?
De Graafschap heeft met die El Hasnaoui een mooie verse speler in de gelederen. Verwacht ik mooie dingen van.²
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mertens mee doet?
De Graafschap heeft met die El Hasnaoui een mooie verse speler in de gelederen. Verwacht ik mooie dingen van.²
Hij is een kloon van Diba. Dus ik beschouw hem voetbaltechnisch gezien zeker tot de Maghreb soort.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een kloon van Diba. Dus ik beschouw hem voetbaltechnisch gezien zeker tot de Maghreb soort.²
Mensen die Bansheeboy nadoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde wel dat Adel Taarabt gisteren met 0-4 verloren heeft. Dat terwijl hij van die romige dijen heeft. Enfin, tijd voor die pindarotjes.²
Ja, klopt. Ik weet niet hoe hij speelde?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde wel dat Adel Taarabt gisteren met 0-4 verloren heeft. Dat terwijl hij van die romige dijen heeft. Enfin, tijd voor die pindarotjes.²
Ja. Wat is er?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |