Zodat er 3 wedstrijden op rij kunnen worden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Heracles - Nac in hemelsnaam een 12:30-wedstrijd______! ?
Ja in het hele stadionquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Paul het volgende:
Ik kijk niet, maar de stroom was uitgevallen?
Ik hoorde dat El Hamdaoui vandaag weer op de tribune zit, kan jij dat bestigen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog kun je afvragen waar het plafond ligt van topper Assaïdi. Bij de Marokkaanse ploeg is hij zelfs sterspeler Adel Taarabt al voorbij in de pikorde.²
2-1quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
wat denk je van FC Utrecht - De Graafschap?
Uitslag?
Ik weet niet of Mertens mee doet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Paul het volgende:
Bansheeboy wat denk je van FC Utrecht - De Graafschap?
Uitslag?
Is Mertens een marokkaan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mertens mee doet?
De Graafschap heeft met die El Hasnaoui een mooie verse speler in de gelederen. Verwacht ik mooie dingen van.²
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mertens mee doet?
De Graafschap heeft met die El Hasnaoui een mooie verse speler in de gelederen. Verwacht ik mooie dingen van.²
Hij is een kloon van Diba. Dus ik beschouw hem voetbaltechnisch gezien zeker tot de Maghreb soort.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een kloon van Diba. Dus ik beschouw hem voetbaltechnisch gezien zeker tot de Maghreb soort.²
Mensen die Bansheeboy nadoenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde wel dat Adel Taarabt gisteren met 0-4 verloren heeft. Dat terwijl hij van die romige dijen heeft. Enfin, tijd voor die pindarotjes.²
Ja, klopt. Ik weet niet hoe hij speelde?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde wel dat Adel Taarabt gisteren met 0-4 verloren heeft. Dat terwijl hij van die romige dijen heeft. Enfin, tijd voor die pindarotjes.²
Ja. Wat is er?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
MERTENS
OOHOHOHOHOOHOOOO HOPELIJK OVERLEEFD HIJ HET
@paul
Dat krijgt Engelaar ook. En hij mag de veters van El Hamdaoui best strikken wat mij betreft. Geldt ook voor de Zeeuw.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
El Hamdaoui is een ego met zn ik wil 1.8 miljoen.
Ik vind dat de Zeeuw 10x beter is dan Engelenzangblaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat krijgt Engelaar ook. En hij mag de veters van El Hamdaoui best strikken wat mij betreft. Geldt ook voor de Zeeuw.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |