quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Assaïdi mogen we inmiddels wel beschouwen tot de smaakmakers der Eredivisie.²
Pittig middagje. Als Ajax snel scoort is Breuer sowieso een halve zakquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of Wentelwiekspeler Assaïdi vanmiddag verdediger van de school van Nemev, Van der Wiel, alle hoeken van het welse veld laat zien.
Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat dit soort posts niet gewenst zijn in welk topic dan ook? Post normaal of post niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd of Wentelwiekspeler Assaïdi vanmiddag verdediger van de school van Nemev, Van der Wiel, alle hoeken van het welse veld laat zien.
Wat is er verkeerd aan die post?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat dit soort posts niet gewenst zijn in welk topic dan ook? Post normaal of post niet.
Hij is een ontzettend goede speler. Ik beschouw vanmiddag echter wel als ultieme test, tegenover van der Wiel kunnen we zien waar hij écht staat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we je nog vertellen dat dit soort posts niet gewenst zijn in welk topic dan ook? Post normaal of post niet.
Ik hoor wel eens dat Wieltje overschat is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een ontzettend goede speler. Ik beschouw vanmiddag echter wel als ultieme test, tegenover van der Wiel kunnen we zien waar hij écht staat.
Ja.²
Anitaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen niet in de basis.
ANITA IN DE BASIS! 1!11!!!111
Ja, ik snap alleen niet waarom Boilessen niet speelt. Hij heeft de potentie om beter te worden dan Greg van der Velg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef TWP het volgende:
De beste manier voor BB om te posten, is gewoon om niet te posten.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen niet waarom Boilessen niet speelt. Hij heeft de potentie om beter te worden dan Greg van der Velg.²
Heeft een tik tegen zn enkel gehad en tevens is de combo Narsing - Anita beterquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen niet waarom Boilessen niet speelt. Hij heeft de potentie om beter te worden dan Greg van der Velg.²
quote:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Anita; De jong, Janssen (c), Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.
Die de Boer snapt er niks van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Alleen hebben we wel weer Theo op Defensieve Middenvelder
.
wat doet hij verdomme verkeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef gniffie het volgende:
Frank, stop met het verneuken van Ajax
Verklaar je nader.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef gniffie het volgende:
Frank, stop met het verneuken van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |