quote:Vandenbussche; Schmidt, Breuer, Kruiswijk (c), El Akchaoui; Kums, Djuricic, Viktor Elm; Narsingh, Dost, Assaidi.
dat zijn verschillende feitenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat Frank the Farmer niets zegt over Assaïdi. Dat is hun beste speler (aanvaller).
Zou hij stiekem toch Marokkanen haten.²
Wie niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat Frank the Farmer niets zegt over Assaïdi. Dat is hun beste speler (aanvaller).
Narsingh komt uit de Ajax-jeugd en Bas Dost wilde hij hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar je kunt niet om Assaïdi heen als je het over Heerenveen hebt. En hij noemt hem niet eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Narsingh komt uit de Ajax-jeugd en Bas Dost wilde hij hebben
Oké.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar je kunt niet om Assaïdi heen als je het over Heerenveen hebt. En hij noemt hem niet eens.²
Banshee. ga lekker uithuilen in een hoekjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar je kunt niet om Assaïdi heen als je het over Heerenveen hebt. En hij noemt hem niet eens.²
Ik was 5 minuten niet in staat een woord uit te brengen. Schoonheid in zijn puurste vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
Trouwens. Was je trots op de goal van Bryan?
Is Bert Koenders ook weer bezig?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Stofje het volgende:
Koenders speelt met vuur, die pakt zo rood.
Heb de goal niet kunnen zien omdat ik met popcorn naar PSV - RKC zat te kijken. Wachtend op de zakdoekjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik was 5 minuten niet in staat een woord uit te brengen. Schoonheid in zijn puurste vorm.
En daarom deze wissel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Stofje het volgende:
Koenders speelt met vuur, die pakt zo rood.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Konterman is actief betrokken bij Geloofshelden, een organisatie die christelijke topsporters wil maken tot discipelen van Jezus Christus.
John Karelse moet ontslagen worden.quote:
Ik wil ERNIEquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
John Karelse moet ontslagen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |