quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef dawg het volgende:
aangezien topic bovenaan de at stond net:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef dawg het volgende:
thanks
maar daar zal vast niet iedereen het mee eens zijn denk ik.
edit: even nummer erbij plakken
Dan is het nog steeds T.A.T.U.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:27 schreef Zeitgeist het volgende:
T.A.T.Y - All The Things She Said in het russisch
Russische versie klinkt veel beter
Neuh, aangezien deze wel in de reeks voortgezet is en die andere niet gaan we hier maar verder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:16 schreef Antaris het volgende:
Kan hier een slot op? Of geheel verwijderd worden?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh, aangezien deze wel in de reeks voortgezet is en die andere niet gaan we hier maar verder.
De briljante muziek van Ray Daviesquote:My girlfriend's gone off with my car
And gone back to her ma and pa
Telling tales of drunkenness and cruelty
Now I'm sitting here
Sipping at my ice cold beer
Lazing on a sunny afternoon
Mijn wekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben Ted Nugent als wekker......
True, nobody fucks with the Jesusquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef shifto het volgende:
Gipsy Kings - Hotel California
De allerbeste versie van dat nummer ooit! Period.
Ik zit ook te kijken Het is een perfectionist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Even spammen....
MJ op tv rtl5 'This is it'.
Ziet er goed uit.
Eeuwig jammer, als je het zo bekijkt, had hij nog aardig wat jaartjes kunnen meegaan.
Jammergenoeg nooit gezien in het echt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken Het is een perfectionist.
Ik m 1x live gezien in de Arena, History Tour.
Ik nu ook, lekkere track!quote:
Tofquote:
Helaas ben ik zelf ook niet bekend met dit soort muziekquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
TofBen niet zo bekend met dat genre, maar dit is tof! Nog meer van zulk soort muziek?
quote:
die staat hier ook te vaak op repeatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:45 schreef maankat het volgende:
[..]
die heb ik toch wel vaak voorbij zien komen ^^
ja dat dacht ik idd ook toen ik m voort eerst hoorde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
die staat hier ook te vaak op repeatWat een heerlijk nummer. Ik dacht eerst dat het van Sting was.
Uit je jeugd?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uit je jeugd?
Peter Gabriel - Mercy Street hier
yey!! dankjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
Voor de (vele) Gotye - Somebody that I used to know fans: het album kan je hier streamen.
Dit nuquote:
Doe ff mee met The Driftersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik nu deze, weer iets heel anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |