Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die kerel die verstand heeft van techniek en shit?
Het is inderdaad best wel slechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DappereDodo77 het volgende:
Tenenkrommend slecht, pfff, slecht geschreven en slecht geacteerd. Zelfs nu alle andere sci fy niet meer gemaakt wordt of op hold staat (Fringe), en Breaking Bad en Games of Thrones een zomerstop hebben, ga ik deze bak flauwekul echt uit m'n Sickbeard schrappen.
Ik hou van sci fy, maar niet zo. Aliens die op hitte zoeken, dan gooi je toch een kleedje over de motorkap. De uitlaatgassen worden daar ook enorm door gekoeld natuurlijk, om nog maar niet te spreken over het feit dat al die gasten zelf ook zo'n 37 graden uitstralen. Goh, een gat in een brug van anderhalve meter. Nee, das een enorm opstakel. Daar kun je niet ff een plank overheen leggen, nee, je moet gaan zwemmen.
Nee, het is genoeg. DappereDodo signing off.
Je hebt helemaal gelijk. En toch vind ik het leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DappereDodo77 het volgende:
Tenenkrommend slecht, pfff, slecht geschreven en slecht geacteerd. Zelfs nu alle andere sci fy niet meer gemaakt wordt of op hold staat (Fringe), en Breaking Bad en Games of Thrones een zomerstop hebben, ga ik deze bak flauwekul echt uit m'n Sickbeard schrappen.
Ik hou van sci fy, maar niet zo. Aliens die op hitte zoeken, dan gooi je toch een kleedje over de motorkap. De uitlaatgassen worden daar ook enorm door gekoeld natuurlijk, om nog maar niet te spreken over het feit dat al die gasten zelf ook zo'n 37 graden uitstralen. Goh, een gat in een brug van anderhalve meter. Nee, das een enorm opstakel. Daar kun je niet ff een plank overheen leggen, nee, je moet gaan zwemmen.
Nee, het is genoeg. DappereDodo signing off.
Dit dus..quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Xessive het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. En toch vind ik het leuk.
Ja precies, dat is ook zo. Je moet er eigenlijk niet te veel bij nadenken en gewoon ernaar kijken, dan is het altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:38 schreef BrandX het volgende:
het is een Grote Onlogische Aan Elkaar Gelapt Zooitje, het hele verhaal, maar ik vind het wel vermakelijk.
heel en veel meer/beter is er momenteel niet echt, dus moet toch wat kijken he
Ja tuurlijk. Hij was toch niet een zoon van een hoofdrolspeler.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Patapon het volgende:
Wat is er nou met dat ventje gebeurd dat al zo'n parasiet op zijn rug had zitten?? Hebben ze hem daar gewoon achtergelaten
die zijn er vroeg bij... Zal het zo goedkoop zijn dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
Vernieuwd voor een derde seizoen: http://tvline.com/2012/07/11/falling-skies-renewed-season-3/
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De verhaallijn is om te janken.
Die doctor en dat wannabe vriendinnetje van de oudste zoon zijn wel leuk om naar te kijken .
Wel vreemd inderdaad, want de kijkcijfers lijken alleen maar te dalenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die zijn er vroeg bij... Zal het zo goedkoop zijn dan?
Ze zijn er inderdaad niet bepaald goed in, vooral als er steeds van die vuurbakken aan staan in dat kampquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DappereDodo77 het volgende:
ze zien ze wel, maar willen ze niet zien, want alle skitters zijn heimelijk ook rebellen hequote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zijn er inderdaad niet bepaald goed in, vooral als er steeds van die vuurbakken aan staan in dat kamp.
Ze zijn wel erg tactisch bezig...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ze zien ze wel, maar willen ze niet zien, want alle skitters zijn heimelijk ook rebellen he
Vergeet het fel verlichte ziekenhuis niet, midden in de nacht..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zijn er inderdaad niet bepaald goed in, vooral als er steeds van die vuurbakken aan staan in dat kamp.
Maakt het uit. Het vermaak is gigantisch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:31 schreef FL_Freak het volgende:
Jezus zeg. Slechtste aflevering tot nu toe![]()
![]()
die verlichting was mij ook een raadselquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vergeet het fel verlichte ziekenhuis niet, midden in de nacht..
Er zal wel een reden voor zijn.
Ja, heel nuttig al dat licht 's nachts als je nog maar 12 uur brandstof voor je dieselgeneratoren hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Vergeet het fel verlichte ziekenhuis niet, midden in de nacht..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef remlof het volgende:
Mwah, vind het niet geweldig maar ik blijf ook kijken.
Al is het niet meteen meer op maandag
Jepquote:Op zondag 22 juli 2012 18:08 schreef Nickske1912 het volgende:
Karen manipuleert namens de Mechs Ben om op die manier bij de Skitter rebellion te komen. Heb ik dat goed begrepen?
Overigens was de meest recente aflevering echt droevig. De dialogen, de acteerprestaties, de verhaallijnen... om te janken eigenlijk. Jammer want tot dusver zat er in seizoen 2 zeker een stijgende lijn.
Mwah sommige dingen waren toch echt weer te erg, zoals die neger met die beestjes erin.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Mee eensVoor Falling Skies begrippen gewoon een erg goede aflevering. Het lijkt trouwens wel alsof ze steeds meer horror-elementen in de serie stoppen. Ik kan dat wel waarderen want hier is het zeker van toegevoegde waarde.
Ik kon die horror-achtige scene met die Jamil juist wel weer waarderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mwah sommige dingen waren toch echt weer te erg, zoals die neger met die beestjes erin.
En die preken.
Het was weer ouderwets tenenkrommend (de Hollywood-cliché's, voorspelbaarheid, de matige acteerprestaties), maar er gebeurde wel veel, dus de entertainment-waarde was primaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
Mooi man, een aflevering met actie en redelijke dialogen. De aflevering ervoor was dus echt een dieptepunt en vergeleken met vorige week is episode 7 dus eigenlijk wel best goed.
wie? ik ken eigenlijk alleen tom, ben en weaver van naamquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef pberends het volgende:
Wat is er overigens met Lourdes aan de hand? Is ze eindelijk verlost van die irritante slijmjurk, is ze nog niet tevreden.
Moest ze trouwens niet eerst een partij bidden om zijn dood? Ze klonk opeens als een satanist.
Dat viel mij ook op, wat is die man snel zeg!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef planethugo het volgende:
idd uitstekende aflevering. Al vond ik wel dat Weaver wel erg snel overal ter plekke was: buiten met de aliens praten, daarna binnen aan een trap de rest helpen met die beestjes, daarna weer vooraan bij de aliens etc. maargoed dat zijn dingen waar we hier allang niet meer over zeuren
die beestjes vond ik juist wel vet gedaan. Hoop alleen dat ze eens wat kinderen opeten want dat zijn er toch echt veel te veel
Ik alleen Weaver vanwege dit topic en Pope omdat Pope een leuk figuur is. Toen je Tom en Ben zei dacht ik 'oh ja' en toen Lourdes genoemd werd kon ik al weten om wie het ging.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
wie? ik ken eigenlijk alleen tom, ben en weaver van naam
De rest is zo inwisselbaar
Tom Mason is de hoofdrolspeler dus dat gaat nog wel, Ben is meer omdat iedereen het steeds over hem heeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik alleen Weaver vanwege dit topic en Pope omdat Pope een leuk figuur is. Toen je Tom en Ben zei dacht ik 'oh ja' en toen Lourdes genoemd werd kon ik al weten om wie het ging.
Lourdes = Pocahontas. Makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
wie? ik ken eigenlijk alleen tom, ben en weaver van naam
De rest is zo inwisselbaar
Je vraagt je af of dat aan de acteurs ligt, of aan de characters die ze moeten spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind vooral Moon Bloodgood allesbehalve overtuigend acteren. Maar dat is een lekker wijf, dus het is haar vergeven.
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind vooral Moon Bloodgood allesbehalve overtuigend acteren. Maar dat is een lekker wijf, dus het is haar vergeven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:40 schreef June. het volgende:
[..]
Wie is dat dan?Die ik geil op skitters blonde of die ik-ben-heel-stoer-blonde?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Tom Mason" zonder baard.... Wat een Amerikaanse havikkenkop heeft die gozerd ook.
Hahahaquote:
Dat joch kan echt niet acteren ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik kon die horror-achtige scene met die Jamil juist wel weer waarderen.
Persoonlijk vind ik dat kleine rotjong Matt altijd tenenkrommend. Deze aflevering ook weer, waarin hij die dokter en dat andere vrouwke telkens als een volwassene aanspreekt.
Die Skitter is eigenlijk de enige die goed kan acterenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat joch kan echt niet acteren ook
Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Vanaf deze zondag is het er dus weer, en dan elke week t/m 19 augustus. Seizoen 3 is al aangekondigd, maar op IMDb staat er nog geen datum bij, dus ik denk dat er een aardige break tussen de seizoenen zit.
Ik moet trouwens zeggen dat ik mijn extra tijd ook wel aardig door ben gekomen met Breaking Bad. Ik had nu precies de tijd om daar aan te beginnen, en dat valt alles behalve tegen. Nu heb ik alleen wel het probleem dat ik heel veel series door elkaar ga kijken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Vanaf deze zondag is het er dus weer, en dan elke week t/m 19 augustus. Seizoen 3 is al aangekondigd, maar op IMDb staat er nog geen datum bij, dus ik denk dat er een aardige break tussen de seizoenen zit.
Ik moet trouwens zeggen dat ik mijn extra tijd ook wel aardig door ben gekomen met Breaking Bad. Ik had nu precies de tijd om daar aan te beginnen, en dat valt alles behalve tegen. Nu heb ik alleen wel het probleem dat ik heel veel series door elkaar ga kijken.
Ze weten dat die kinderen die harnassed zijn (geweest) kunnen communiceren met skitters en andere harnassed, dus moet je zo'n figuur vooral meenemen op de bus en de hele caravaan in gevaar brengen. Dan heb je de hele tijd die debiele broer die aan de bus bleef kleven... waar ging dat over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:43 schreef kurk_droog het volgende:
Zit nu op de helft van aflevering 8 maar wat een dieptepunt weerSowieso, leren ze niet van de vorige keren?
die tering kinderen met zo'n worm achterop zijn allemaal potentiële gevaren en dan zet je hem in die bus bij dat andere rot kind
![]()
Hoe kan dit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Het gaat om het voortbestaan van de mensheid. Ze zien dat monsterlijke kind ontsnappen, schiet dan een paar kogels in haar rug. En idd..die Matt rustig alle plannen vertellen, raar als dit nog terug gaat komen in het verdere 'verhaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze weten dat die kinderen die harnassed zijn (geweest) kunnen communiceren met skitters en andere harnassed, dus moet je zo'n figuur vooral meenemen op de bus en de hele caravaan in gevaar brengen. Dan heb je de hele tijd die debiele broer die aan de bus bleef kleven... waar ging dat over?.
Helemaal apart als blijkt dat ze niet gewond was, dus ze hadden haar zo in het bos terug kunnen zetten. Ook zo handig dat ze haar vastbonden met een ketting, terwijl ze weten dat die harnas-kinderen ubersterk kunnen zijn (zeker als je ze eten voert)
![]()
.
Ook laten ze die Matt natuurlijk ongelimiteerd alle Second Mass-plannen vertellen aan dat kind. Zoveel domheid kom je zelden tegen in een verhaallijntje. Wat een geniaal tactische besluiten weer van "professor" Mason en Weaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |