quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef remlof het volgende:
Mwah, vind het niet geweldig maar ik blijf ook kijken.
Al is het niet meteen meer op maandag
Jepquote:Op zondag 22 juli 2012 18:08 schreef Nickske1912 het volgende:
Karen manipuleert namens de Mechs Ben om op die manier bij de Skitter rebellion te komen. Heb ik dat goed begrepen?
Overigens was de meest recente aflevering echt droevig. De dialogen, de acteerprestaties, de verhaallijnen... om te janken eigenlijk. Jammer want tot dusver zat er in seizoen 2 zeker een stijgende lijn.
Mwah sommige dingen waren toch echt weer te erg, zoals die neger met die beestjes erin.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Mee eensVoor Falling Skies begrippen gewoon een erg goede aflevering. Het lijkt trouwens wel alsof ze steeds meer horror-elementen in de serie stoppen. Ik kan dat wel waarderen want hier is het zeker van toegevoegde waarde.
Ik kon die horror-achtige scene met die Jamil juist wel weer waarderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mwah sommige dingen waren toch echt weer te erg, zoals die neger met die beestjes erin.
En die preken.
Het was weer ouderwets tenenkrommend (de Hollywood-cliché's, voorspelbaarheid, de matige acteerprestaties), maar er gebeurde wel veel, dus de entertainment-waarde was primaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
Mooi man, een aflevering met actie en redelijke dialogen. De aflevering ervoor was dus echt een dieptepunt en vergeleken met vorige week is episode 7 dus eigenlijk wel best goed.
wie? ik ken eigenlijk alleen tom, ben en weaver van naamquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef pberends het volgende:
Wat is er overigens met Lourdes aan de hand? Is ze eindelijk verlost van die irritante slijmjurk, is ze nog niet tevreden.
Moest ze trouwens niet eerst een partij bidden om zijn dood? Ze klonk opeens als een satanist.
Dat viel mij ook op, wat is die man snel zeg!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef planethugo het volgende:
idd uitstekende aflevering. Al vond ik wel dat Weaver wel erg snel overal ter plekke was: buiten met de aliens praten, daarna binnen aan een trap de rest helpen met die beestjes, daarna weer vooraan bij de aliens etc. maargoed dat zijn dingen waar we hier allang niet meer over zeuren
die beestjes vond ik juist wel vet gedaan. Hoop alleen dat ze eens wat kinderen opeten want dat zijn er toch echt veel te veel
Ik alleen Weaver vanwege dit topic en Pope omdat Pope een leuk figuur is. Toen je Tom en Ben zei dacht ik 'oh ja' en toen Lourdes genoemd werd kon ik al weten om wie het ging.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
wie? ik ken eigenlijk alleen tom, ben en weaver van naam
De rest is zo inwisselbaar
Tom Mason is de hoofdrolspeler dus dat gaat nog wel, Ben is meer omdat iedereen het steeds over hem heeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik alleen Weaver vanwege dit topic en Pope omdat Pope een leuk figuur is. Toen je Tom en Ben zei dacht ik 'oh ja' en toen Lourdes genoemd werd kon ik al weten om wie het ging.
Lourdes = Pocahontas. Makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
wie? ik ken eigenlijk alleen tom, ben en weaver van naam
De rest is zo inwisselbaar
Je vraagt je af of dat aan de acteurs ligt, of aan de characters die ze moeten spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind vooral Moon Bloodgood allesbehalve overtuigend acteren. Maar dat is een lekker wijf, dus het is haar vergeven.
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind vooral Moon Bloodgood allesbehalve overtuigend acteren. Maar dat is een lekker wijf, dus het is haar vergeven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:40 schreef June. het volgende:
[..]
Wie is dat dan?Die ik geil op skitters blonde of die ik-ben-heel-stoer-blonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |