Precies.quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die kerel die verstand heeft van techniek en shit?
Het is inderdaad best wel slechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DappereDodo77 het volgende:
Tenenkrommend slecht, pfff, slecht geschreven en slecht geacteerd. Zelfs nu alle andere sci fy niet meer gemaakt wordt of op hold staat (Fringe), en Breaking Bad en Games of Thrones een zomerstop hebben, ga ik deze bak flauwekul echt uit m'n Sickbeard schrappen.
Ik hou van sci fy, maar niet zo. Aliens die op hitte zoeken, dan gooi je toch een kleedje over de motorkap. De uitlaatgassen worden daar ook enorm door gekoeld natuurlijk, om nog maar niet te spreken over het feit dat al die gasten zelf ook zo'n 37 graden uitstralen. Goh, een gat in een brug van anderhalve meter. Nee, das een enorm opstakel. Daar kun je niet ff een plank overheen leggen, nee, je moet gaan zwemmen.
Nee, het is genoeg. DappereDodo signing off.
Je hebt helemaal gelijk. En toch vind ik het leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DappereDodo77 het volgende:
Tenenkrommend slecht, pfff, slecht geschreven en slecht geacteerd. Zelfs nu alle andere sci fy niet meer gemaakt wordt of op hold staat (Fringe), en Breaking Bad en Games of Thrones een zomerstop hebben, ga ik deze bak flauwekul echt uit m'n Sickbeard schrappen.
Ik hou van sci fy, maar niet zo. Aliens die op hitte zoeken, dan gooi je toch een kleedje over de motorkap. De uitlaatgassen worden daar ook enorm door gekoeld natuurlijk, om nog maar niet te spreken over het feit dat al die gasten zelf ook zo'n 37 graden uitstralen. Goh, een gat in een brug van anderhalve meter. Nee, das een enorm opstakel. Daar kun je niet ff een plank overheen leggen, nee, je moet gaan zwemmen.
Nee, het is genoeg. DappereDodo signing off.
Dit dus..quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef Xessive het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. En toch vind ik het leuk.
Ja precies, dat is ook zo. Je moet er eigenlijk niet te veel bij nadenken en gewoon ernaar kijken, dan is het altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:38 schreef BrandX het volgende:
het is een Grote Onlogische Aan Elkaar Gelapt Zooitje, het hele verhaal, maar ik vind het wel vermakelijk.
heel en veel meer/beter is er momenteel niet echt, dus moet toch wat kijken he
Ja tuurlijk. Hij was toch niet een zoon van een hoofdrolspeler.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Patapon het volgende:
Wat is er nou met dat ventje gebeurd dat al zo'n parasiet op zijn rug had zitten?? Hebben ze hem daar gewoon achtergelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |