abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:53:41 #1
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_100659243
OP:
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:43 schreef Amor.amor het volgende:
In hoeverre vinden jullie dat een man dit mag? Stel, je bent zwanger van iemand waar je geen relatie mee hebt. Jij weet nog niet wat je wilt en hij wil per se een abortus, koste wat het kost. In hoeverre telt zijn stem hierin als de vrouw dot niet wilt?
laatste posts:
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Is dat niet te veel verantwoordelijkheid bij de man leggen? Ik heb die rechtzaak link die eerder in dit topic gepost werd doorgelezen, en daarin kwam uit dat de vrouw wel het geld wilde, maar niet wilde dat de man een omgangs regeling kreeg met dat kind. Dat vind ik gewoon te egoistisch voor woorden. ALs ik dan zou moeten betalen wil ik ook volwaardig papa zijn :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:42 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Sorry? Ga je mij nu vertellen dat de vrouw bij élke zwangerschap, zelfs bij een geplande zwangerschap kan een man zich nog bedenken wanneer zijn vriendin hem het 'blijde nieuws' mededeelt, maar te accepteren heeft dat de man elk moment de benen kan nemen zonder verdere verplichting? Dat dit 'het risico van het vak' is?

Heb je deze theorie al met je vriendin gedeeld? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Idd, oplossing is gewoon heel simpel voor mannen. Gebruik een condoom (+zaaddodend middel) als je zeker geen risico's wil lopen (zwangerschap en soa's) Want je weet toch wat de risico's zijn als het meisje zwanger raakt. Of je het nu erkent of niet, jij neemt de risico dus wat de uitkomst ook is je bent verantwoordelijk voor het kind.

We weten onderhand toch wel dat er vrouwen zijn die opzettelijk zwanger worden om een man aan hun te binden. Wees slim en gebruik bescherming! Hatelijk dat dit soort vrouwen bestaan, ik heb totaal geen respect voor dit soort wijven maar als ik een man was zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
maar het oog wil ook wat
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:54:24 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100659286
Amor.Amor, wanneer heb je sex gehad met je ex?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:57:44 #3
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_100659433
vrijdag 5 augustus?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 02:20 schreef Amor.amor het volgende:
Dan ga ik morgen seksen met mijn ex voor voldoening
maar het oog wil ook wat
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:58:38 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100659480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb wel een ideetje... Als een kind geboren wordt moet er gewoon een contract voor de ouders komen dat ze beide wettelijk een financiële en verzorgende taak moeten verrichten... als 1 van de 2 (de pa dus) dit niet doet geen alimentatie.
Dat is lekker, degene die op zorgvlak verzaakt is daarmee ook gelijk van de financiële verplichting af? Lekker makkelijk *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:00:00 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100659543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is lekker, degene die op zorgvlak verzaakt is daarmee ook gelijk van de financiële verplichting af? Lekker makkelijk *O*
Het moet voor de geboorte al vast gelegd worden. Onveilige seks heb je samen, de gevolgen draag je ook samen. Als je dan als man tegen bent, en geen alimentatie wilt betalen moet je gewoon 50% van de tijd het kind krijgen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:00:53 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100659585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is dat niet te veel verantwoordelijkheid bij de man leggen? Ik heb die rechtzaak link die eerder in dit topic gepost werd doorgelezen, en daarin kwam uit dat de vrouw wel het geld wilde, maar niet wilde dat de man een omgangs regeling kreeg met dat kind. Dat vind ik gewoon te egoistisch voor woorden. ALs ik dan zou moeten betalen wil ik ook volwaardig papa zijn :)
Als een moeder volledig zonder enige bijdrage van de vader (ongeacht of dat zorg of financieel is) het kind wil opvoeden dan zie ik niet waarom dat de verantwoordelijkheid bij de man legt?

Overigens kan ik me wel weer voorstellen dat er best mannen zijn waarvan je niet wilt dat je je kind er wekelijks bij moet inleveren, types met losse handjes, of overmatig drankgebruik enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:01:46 #7
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100659630
quote:
Sorry? Ga je mij nu vertellen dat de vrouw bij élke zwangerschap, zelfs bij een geplande zwangerschap kan een man zich nog bedenken wanneer zijn vriendin hem het 'blijde nieuws' mededeelt, maar te accepteren heeft dat de man elk moment de benen kan nemen zonder verdere verplichting? Dat dit 'het risico van het vak' is?

Heb je deze theorie al met je vriendin gedeeld?
Bij elke zwangerschap, ook een ongeplande, kan een vrouw toch ook zomaar besluiten het kind te aborteren? Bij elke aanschaf van een huis, bij elk huwelijk waarin een vrouw met een veel rijkere man trouwt, overal liggen toch risico's?

In een goede relatie gaat het om vertrouwen, je vriend moet er maar op vertrouwen dat indien er een ongelukje is gebeurd jij het kindje laat weghalen en jij moet er maar op vertrouwen dat de vriend bij je blijft zodra je ongewenst zwanger wordt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:02:27 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100659666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef zakstront het volgende:
vrijdag 5 augustus?

[..]

En op 6 augustus komt ze niet meer van hem af (is een bekende profvoetballer die bij PSV in de jeugd heeft gespeeld)
Patrick van Aanholt

.. of was het nou 31 juli?
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef Amor.amor het volgende:
Zijn echt zo vreemd. Zo'n 6 jaar oudere gozer zit al een jaar achter me aan. Tot stalkens toe. Af en toe praat ik met hem omdat hij altijd heel veel vraagt, maar ik antwoord maar 1 op de 10 x. Helaas voor hem heb ik al bijna 2 jaar een vriend.

Vanavond vroeg hij op whatsapp hoe mijn vakantie was. Ja, leuk. En mijn relatie? Gaat wel, ben eergisteren vreemd gegaan met mijn ex. Oh? Hoe vreemdgaan? Ja, seks. Dat is vervelend, nu moet je je relatie verbreken. Nou, daar wacht ik even mee.

En hoe was de seks? Genoeg voorspel? Dus ik antwoord; uhm, beetje irrelevant in dit gesprek.

Hm, over seks gesproken. Ik was zaterdag bij een oud klasgenoot en heb haar de beste massage van haar leven gegeven. Jaaaaa... Die zaterdag liep heel anders af! Ik heb ook seks gehad! Maar ze was niet aantrekkelijk dus ja.

Dus ik negeerde hem. Who gives a shit? Belt ie me op met een treurig stemmetje; ik heb weer contact met iemand maar je moet niet boos worden.

Het liefst wil ik roepen; dude! Nobody gives a rats ass!!! Maar daar ben ik te lief voor. Serieus, waarom zijn sommige mensen Zo achterlijk?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:02:35 #9
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100659674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als een moeder volledig zonder enige bijdrage van de vader (ongeacht of dat zorg of financieel is) het kind wil opvoeden dan zie ik niet waarom dat de verantwoordelijkheid bij de man legt?

Overigens kan ik me wel weer voorstellen dat er best mannen zijn waarvan je niet wilt dat je je kind er wekelijks bij moet inleveren, types met losse handjes, of overmatig drankgebruik enz.
Dan moet je van zo een man ook geen geld willen hebben. Het helemaal verbreken of niet.

Het is in de nederlandse wet zo volgensmij dat als man het kind niet erkent de vrouw het juridisch toch kan afdwingen. Terwijl andersom, als de vrouw de man niet erkent, hij geen poot heeft om op te staan. Het is niet van uit twee kanten geregeld en dat vind ik jammer.
pi_100659712
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Maanvis het volgende:
Amor.Amor, wanneer heb je sex gehad met je ex?
Even kijken, 7 juli was ik voor het laatst ongesteld. 30 juli seks en die maandag erop de map genomen
pi_100659733
Abortus moet gewoon kunnen. Als je geen geld, zorg, de kracht er niet voor hebt en niet genoeg animo hebt om voor het kind te zorgen vind ik een abortus gewoonweg de praktische manier. Ik bedoel jij als moeder wordt er dood on gelukkig van en je kind word er ook kei depressief van.
pi_100659745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

"Schatje ik houd van je, ik wil altijd bij je blijven en alles voor je doen. Ik wil dat je de moeder van mijn kinderen wordt en zal altijd voor je blijven zorgen." "Ik ben zwanger..." "Doei."

Denk je nou echt dat deze situatie nooit voorkomt?
Dit rechtvaardigt naar mijn idee het alimentatie verhaal niet... Het is natuurlijk extreem naar om zo bedrogen te worden door iemand die eigenlijk indirect zegt dat hij voor je gaat zorgen en dit niet doet... rechtvaardigt dit dat hij financieel aan je gebonden word? Ik vind van niet. Ik vind wel dat de overheid een alleenstaande moeder het financieele deel van die alimentatie (die nu betaald zou worden door de biologische vader) vergoed voor het kind.
Eigenlijk vind ik het erg maar beide ouders zouden in een contract moeten opstellen voor het kind te willen zorgen waarop alimentatie dus eigenlijk contractueel bindend is. Volgens mij moet je wel meer formulieren invullen als er een kind geboren wordt, dus dit zou niet veel uit moeten maken...

Als je een vriend hebt die je bezwangerd en je daarna in de steek laat... tjoah wil je dat kind dan wel hebben? Je hebt als vrouw niet voor niks een optie tot abortus...
(ok dit klinkt misschien makkelijk maar ik bedoel het goed... net als dat je zwanger bent van een verkrachting ofzo, zo een kind wil je niet lijkt me..)
Rustig aan.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:04:58 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100659795
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Even kijken, 7 juli was ik voor het laatst ongesteld. 23 juli hebben we seks gehad. 25 juli heb ik de map genomen.
23 juli is niet eergisteren als je in de ochtend van 2 augustus tegen iemand op whatsapp zegt dat je eergisteren vreemd bent gegaan met je ex...
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:05:09 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100659808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef zakstront het volgende:
vrijdag 5 augustus?

[..]

En 31 juli, want op 2 augustus had ze verteld dat ze eergisteren vreemdgegaan was met haar ex.

Maar kennelijk nog vaker, want ze moest 4 augustus ongesteld worden, dus dan kan ze niet 31 juli of 5 augustus zwanger zijn geworden.

En als die 4 augustus staat, dan gaat het "vorige week" vreemdgegaan op 9 augustus ook al niet meer op... dan is ze dus niet zwanger geworden van die keer vreemdgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100659828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

23 juli is niet eergisteren als je in de ochtend van 2 augustus tegen iemand op whatsapp zegt dat je eergisteren vreemd bent gegaan met je ex...
Je hebt gelijk, ik vergiste me. Het was de zaterdag daarna
pi_100659832
Idd, oplossing is gewoon heel simpel voor mannen. Gebruik een condoom (+zaaddodend middel) als je zeker geen risico's wil lopen (zwangerschap en soa's) Want je weet toch wat de risico's zijn als het meisje zwanger raakt. Of je het nu erkent of niet, jij neemt de risico dus wat de uitkomst ook is je bent verantwoordelijk voor het kind.

We weten onderhand toch wel dat er vrouwen zijn die opzettelijk zwanger worden om een man aan hun te binden. Wees slim en gebruik bescherming! Hatelijk dat dit soort vrouwen bestaan, ik heb totaal geen respect voor dit soort wijven maar als ik een man was zou ik het zekere voor het onzekere nemen.

En dit ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:07:32 #17
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100659903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef GeenNaam1 het volgende:

En dit ;)
Kind niet erkennen. Problem solved.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:07:38 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100659911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik vergiste me. Het was de zaterdag daarna
nee volgens het verhaal dat je op whatsapp vertelde was het zondag.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:07:38 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100659912
Dit wordt um, die andere gaat dicht.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:07:44 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100659914
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dan moet je van zo een man ook geen geld willen hebben. Het helemaal verbreken of niet.

Het is in de nederlandse wet zo volgensmij dat als man het kind niet erkent de vrouw het juridisch toch kan afdwingen. Terwijl andersom, als de vrouw de man niet erkent, hij geen poot heeft om op te staan. Het is niet van uit twee kanten geregeld en dat vind ik jammer.
Dat zeg ik.... zonder enige bijdrage (ongeacht of dat zorg of financieel is)

Oh, en een vader kan ook een vaderschapstest bij de rechter laten afdwingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:08:07 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100659926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

vrouw kan DNA test juridisch afdwingen. dus nee
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:08:16 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100659935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dan moet je een DNA test doen :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:09:24 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100659987
Trouwens andersom, als de vrouw het kind krijgt maar de man weigert te erkennen als vader en het kind zelf wilt opvoeden om wat voor reden dan ook, kan een man dan ook een DNA test afdwingen en daarmee en omgangsregeling?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:09:28 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100659991
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Even kijken, 7 juli was ik voor het laatst ongesteld. 30 juli seks en die maandag erop de map genomen
En je cyclus is gewoon regelmatig zo'n 28 dagen? (mag 1 of 2 dagen langer of korter zijn)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100660008
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee volgens het verhaal dat je op whatsapp vertelde was het zondag.
Dan is dat verhaal niet accuraat want het was sowieso een zaterdag avond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')