abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100504253
Please don't judge me for this, maar ik heb al bijna 2 jaar een vriend en ben vorige week vreemdgegaan met een jongen die ik al zo'n 4 jaar ken en ook een tijdje mee gedate heb.

Ondanks dat ik niet aan de pil ben hebben we het onveilig gedaan maar ik heb die dag erna de morning after pil gehaald. Hiervan had ik een foto gemaakt en deze heb ik naar hem gestuurd.

Op een of andere manier kreeg ik een beetje ruzie met hem en toen begon het. Omdat ik op facebook had geplaatst dat ik maar een dagje thuis bleef wegens misselijkheid trok hij de conclusie dat ik zwanger was van zijn kind. Ik heb hem duidelijk geprobeerd te maken dat dat niet het geval is en ik deze week ongesteld moest worden en dat ik die pil had genomen maar hij wilt het niet horen. Hij is een ontzettend agressieve en dominante jongen.

Nadat we weer ruzie kregen en er heen en weer werd gescholden begon hij te dreigen dat hij me zou komen opzoeken. Deze jongen woont in een andere stad en kan met geen mogelijkheid mijn adres weten, want we hebben geen gemeenschappelijke vrienden. Vijf minuten later had hij mijn adres. Ik heb geen idee hoe hij hieraan gekomen is.

Enfin, uur na de ruzie belde ik hem om mijn excuus aan te bieden. Toen ik vroeg waar hij was zei hij dat ie voor de deur stond. Ik geloofde hem niet, en hij kon mij precies vertellen hoe mijn huis eruit zag en dat mijn raam een stuk open stond. Ik enorm bang natuurlijk.

Ik kan niet naar de politie omdat ik écht bang voor hem ben. Ik weet honderd procent zeker dat hij in staat is om mij wat aan te doen, of zelfs iemand anders sturen om mij wat aan te doen. Ik heb hem aangeboden om een zwangerschapstest te doen om aan te tonen dat ik gewoon echt NIET zwanger ben, maar hij laat mij maar niet met rust.

Hoe kom ik van hem af???? wat kan ik het beste doen ;( ?
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:50:07 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_100504435
quote:
Ik kan niet naar de politie omdat ik écht bang voor hem ben
Je gaat juist naar de politie omdat je écht bang voor hem bent.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_100504511
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je gaat juist naar de politie omdat je écht bang voor hem bent.
Ik lees vaak zat dat de politie niks doet met dreigementen. Als ze al iets doen is hij na 1 dag alweer vrij. Die mafkees stond met een knuppel voor m'n deur.
pi_100504521
Waar ben je nu? Waarom zit je nu te Fok!ken als er iemand voor je huis staat?

Oh, en het is zout in een open wond, maar: TS, je faalt. Heel erg hard.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:52:07 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_100504523
quote:
Ondanks dat ik niet aan de pil ben hebben we het onveilig gedaan maar ik heb die dag erna de morning after pil gehaald. Hiervan had ik een foto gemaakt en deze heb ik naar hem gestuurd.

Op een of andere manier kreeg ik een beetje ruzie met hem en toen begon het. Omdat ik op facebook had geplaatst dat ik maar een dagje thuis bleef wegens misselijkheid trok hij de conclusie dat ik zwanger was van zijn kind. Ik heb hem duidelijk geprobeerd te maken dat dat niet het geval is en ik deze week ongesteld moest worden en dat ik die pil had genomen maar hij wilt het niet horen. Hij is een ontzettend agressieve en dominante jongen.
Hij had natuurlijk ook gewoon even een condoom kunnen gebruiken als hij zo bang is dat je zwanger van hem zou worden... :|W
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:52:30 #6
Toezicht is gezond!
pi_100504550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Ik lees vaak zat dat de politie niks doet met dreigementen. Als ze al iets doen is hij na 1 dag alweer vrij. Die mafkees stond met een knuppel voor m'n deur.
Dan bel je de politie als hij weer voor je deur staat. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_100504566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef kwiwi het volgende:

Hij had natuurlijk ook gewoon even een condoom kunnen gebruiken als hij zo bang is dat je zwanger van hem zou worden... :|W
Het 'type' dat TS omschrijft doet niet aan condooms. Bovendien lezen we hier boven dat hij ook een vrij effectieve manier van anticonceptie heeft ;)
pi_100504590
Wachten tot je gaat bloeden en hem dan het maandverband onder de neus smeren? :D
Wat een verhaal weer en wat een stommiteiten van beide kanten.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_100504608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Redah het volgende:
Waar ben je nu? Waarom zit je nu te Fok!ken als er iemand voor je huis staat?

Oh, en het is zout in een open wond, maar: TS, je faalt. Heel erg hard.
Hij stond eergisteren voor mijn deur. Nu niet.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:53:56 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_100504621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Redah het volgende:

[..]

Bovendien lezen we hier boven dat hij ook een vrij effectieve manier van anticonceptie heeft ;)
_O-
pi_100504636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het stomme is nog ; hij blijft roepen dat het zijn kind is. Er is niet eens een kind, en al zou het zo zijn dan zou ik het weghalen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:54:27 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100504644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

da's idd een goede reden om de politie dan maar nie tte bellen. kuttroll.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:54:42 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_100504656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Het stomme is nog ; hij blijft roepen dat het zijn kind is. Er is niet eens een kind, en al zou het zo zijn dan zou ik het weghalen.
Nou dan zeg je: prima, wanneer kan ik de eerste alimentatie verwachten?
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:54:53 #14
Toezicht is gezond!
pi_100504665
ohwacht. Trollolooo :D
pi_100504674
Vreemd verhaal. Je stelt dat hij agressief en dominant is en toch ben je onveilig met hem naar bed geweest? hoe kan dat dan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100504701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vreemd verhaal. Je stelt dat hij agressief en dominant is en toch ben je onveilig met hem naar bed geweest? hoe kan dat dan?
Hij stelt zich nu heel agressief en dominant op. Voorheen niet.
pi_100504703
Politie doet hier niets aan. Er lopen genoeg van dit soort weirdo's rond en ze zouden hun handen er maar vol aan hebben.

Blijkbaar is dat vriendje wat je al 4 jaar kent maar een heel vage kennis, want anders zou je dat agressieve niet nu pas weten. Advies is moeilijk te geven, anders dan nergens op reageren want elke reactie is nieuwe brandstof voor hem om door te gaan. Het is voor jou te hopen dat ie binnenkort iemand anders treft op wie die zijn aandacht kan vestigen.

ik vraag me af of het niet beter is maar meteen met je echte vriend schoon schip te maken. Je bent vreemd gegaan. Dat is de start van alle ellende. Dit is ook karma TS....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_100504737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Hij stelt zich nu heel agressief en dominant op. Voorheen niet.
Dat concludeer je op basis van wat facebook berichtjes en een telefoontje? Ben je psychiater?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100504743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Amor.amor het volgende:

Hij stond eergisteren voor mijn deur. Nu niet.
Dus hij is gewoon weg gegaan. Niks aan de hand, dus?
pi_100504746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Politie doet hier niets aan. Er lopen genoeg van dit soort weirdo's rond en ze zouden hun handen er maar vol aan hebben.

Blijkbaar is dat vriendje wat je al 4 jaar kent maar een heel vage kennis, want anders zou je dat agressieve niet nu pas weten. Advies is moeilijk te geven, anders dan nergens op reageren want elke reactie is nieuwe brandstof voor hem om door te gaan. Het is voor jou te hopen dat ie binnenkort iemand anders treft op wie die zijn aandacht kan vestigen.

ik vraag me af of het niet beter is maar meteen met je echte vriend schoon schip te maken. Je bent vreemd gegaan. Dat is de start van alle ellende. Dit is ook karma TS....
Exact.
Que Sera ~
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:57:34 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_100504776
Die troll weer die alleen via Facebook en ping kan communiceren. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:58:11 #22
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_100504809
Ik wil bijna zeggen dat je ontiegelijk dom bent maar dat weet je vast en je hebt er niks aan.

Schakel anabolenvriendjes in als je die hebt. Zoniet, pliesie. 112 als je ook maar iets van gevaar loopt, komen ze ten minste.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_100504825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

Daar heb je gelijk in. Ik wil mijn vriend hier alsnog buiten laten. Ik wilde nergens meer op reageren, maar toen stond hij dus voor mijn deur. Ik ben snel naar buiten gegaan omdat ik niet wilde dat mijn ouders iets zouden merken.

Ik heb hem daar gesmeekt om me met rust te laten. Ik heb hem beloofd om die test te doen en de uitslag te laten zien, maar daarna heeft ie tegen een vriend van hem gezegd dat dit nog een staartje krijgt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:58:54 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_100504832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
Die troll weer die alleen via Facebook en ping kan communiceren. :')
Weet TS eigenlijk wel dat ze van internet- en pingseks niet zwanger kan worden?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:00:06 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_100504872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef Amor.amor het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik wil mijn vriend hier alsnog buiten laten. Ik wilde nergens meer op reageren, maar toen stond hij dus voor mijn deur. Ik ben snel naar buiten gegaan omdat ik niet wilde dat mijn ouders iets zouden merken.

Ik heb hem daar gesmeekt om me met rust te laten. Ik heb hem beloofd om die test te doen en de uitslag te laten zien, maar daarna heeft ie tegen een vriend van hem gezegd dat dit nog een staartje krijgt.
Er beginnen gaten in je verhaal te vallen TS. Je zei eerst dat jullie geen gemeenschappelijke vrienden hadden, maar ineens weet jij dat hij tegen een vriend heeft gezegd dat het verhaal nog een staartje krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')