Je gaat juist naar de politie omdat je écht bang voor hem bent.quote:Ik kan niet naar de politie omdat ik écht bang voor hem ben
Ik lees vaak zat dat de politie niks doet met dreigementen. Als ze al iets doen is hij na 1 dag alweer vrij. Die mafkees stond met een knuppel voor m'n deur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de politie omdat je écht bang voor hem bent.
Hij had natuurlijk ook gewoon even een condoom kunnen gebruiken als hij zo bang is dat je zwanger van hem zou worden...quote:Ondanks dat ik niet aan de pil ben hebben we het onveilig gedaan maar ik heb die dag erna de morning after pil gehaald. Hiervan had ik een foto gemaakt en deze heb ik naar hem gestuurd.
Op een of andere manier kreeg ik een beetje ruzie met hem en toen begon het. Omdat ik op facebook had geplaatst dat ik maar een dagje thuis bleef wegens misselijkheid trok hij de conclusie dat ik zwanger was van zijn kind. Ik heb hem duidelijk geprobeerd te maken dat dat niet het geval is en ik deze week ongesteld moest worden en dat ik die pil had genomen maar hij wilt het niet horen. Hij is een ontzettend agressieve en dominante jongen.
Dan bel je de politie als hij weer voor je deur staat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik lees vaak zat dat de politie niks doet met dreigementen. Als ze al iets doen is hij na 1 dag alweer vrij. Die mafkees stond met een knuppel voor m'n deur.
Het 'type' dat TS omschrijft doet niet aan condooms. Bovendien lezen we hier boven dat hij ook een vrij effectieve manier van anticonceptie heeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef kwiwi het volgende:
Hij had natuurlijk ook gewoon even een condoom kunnen gebruiken als hij zo bang is dat je zwanger van hem zou worden...
Hij stond eergisteren voor mijn deur. Nu niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Redah het volgende:
Waar ben je nu? Waarom zit je nu te Fok!ken als er iemand voor je huis staat?
Oh, en het is zout in een open wond, maar: TS, je faalt. Heel erg hard.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Redah het volgende:
[..]
Bovendien lezen we hier boven dat hij ook een vrij effectieve manier van anticonceptie heeft
Het stomme is nog ; hij blijft roepen dat het zijn kind is. Er is niet eens een kind, en al zou het zo zijn dan zou ik het weghalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook gewoon even een condoom kunnen gebruiken als hij zo bang is dat je zwanger van hem zou worden...
da's idd een goede reden om de politie dan maar nie tte bellen. kuttroll.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik lees vaak zat dat de politie niks doet met dreigementen. Als ze al iets doen is hij na 1 dag alweer vrij. Die mafkees stond met een knuppel voor m'n deur.
Nou dan zeg je: prima, wanneer kan ik de eerste alimentatie verwachten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Het stomme is nog ; hij blijft roepen dat het zijn kind is. Er is niet eens een kind, en al zou het zo zijn dan zou ik het weghalen.
Hij stelt zich nu heel agressief en dominant op. Voorheen niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vreemd verhaal. Je stelt dat hij agressief en dominant is en toch ben je onveilig met hem naar bed geweest? hoe kan dat dan?
Dat concludeer je op basis van wat facebook berichtjes en een telefoontje? Ben je psychiater?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Hij stelt zich nu heel agressief en dominant op. Voorheen niet.
Dus hij is gewoon weg gegaan. Niks aan de hand, dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Amor.amor het volgende:
Hij stond eergisteren voor mijn deur. Nu niet.
Exact.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Politie doet hier niets aan. Er lopen genoeg van dit soort weirdo's rond en ze zouden hun handen er maar vol aan hebben.
Blijkbaar is dat vriendje wat je al 4 jaar kent maar een heel vage kennis, want anders zou je dat agressieve niet nu pas weten. Advies is moeilijk te geven, anders dan nergens op reageren want elke reactie is nieuwe brandstof voor hem om door te gaan. Het is voor jou te hopen dat ie binnenkort iemand anders treft op wie die zijn aandacht kan vestigen.
ik vraag me af of het niet beter is maar meteen met je echte vriend schoon schip te maken. Je bent vreemd gegaan. Dat is de start van alle ellende. Dit is ook karma TS....
Daar heb je gelijk in. Ik wil mijn vriend hier alsnog buiten laten. Ik wilde nergens meer op reageren, maar toen stond hij dus voor mijn deur. Ik ben snel naar buiten gegaan omdat ik niet wilde dat mijn ouders iets zouden merken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Politie doet hier niets aan. Er lopen genoeg van dit soort weirdo's rond en ze zouden hun handen er maar vol aan hebben.
Blijkbaar is dat vriendje wat je al 4 jaar kent maar een heel vage kennis, want anders zou je dat agressieve niet nu pas weten. Advies is moeilijk te geven, anders dan nergens op reageren want elke reactie is nieuwe brandstof voor hem om door te gaan. Het is voor jou te hopen dat ie binnenkort iemand anders treft op wie die zijn aandacht kan vestigen.
ik vraag me af of het niet beter is maar meteen met je echte vriend schoon schip te maken. Je bent vreemd gegaan. Dat is de start van alle ellende. Dit is ook karma TS....
Weet TS eigenlijk wel dat ze van internet- en pingseks niet zwanger kan worden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
Die troll weer die alleen via Facebook en ping kan communiceren.
Er beginnen gaten in je verhaal te vallen TS. Je zei eerst dat jullie geen gemeenschappelijke vrienden hadden, maar ineens weet jij dat hij tegen een vriend heeft gezegd dat het verhaal nog een staartje krijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik wil mijn vriend hier alsnog buiten laten. Ik wilde nergens meer op reageren, maar toen stond hij dus voor mijn deur. Ik ben snel naar buiten gegaan omdat ik niet wilde dat mijn ouders iets zouden merken.
Ik heb hem daar gesmeekt om me met rust te laten. Ik heb hem beloofd om die test te doen en de uitslag te laten zien, maar daarna heeft ie tegen een vriend van hem gezegd dat dit nog een staartje krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |