Lullig om te zeggen, maar die vader is helemaal niet zo belangrijk bij die beslissing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het idee dat... je het als vrouw niet leuk vind dat hij de vader was en dat je liever een hele lieve man gehad had, of zeg ik rare dingen?
Ja, natuurlijk had je dan liever gehad dat je kind onder andere, idealere omstandigheden geboren zou worden, en eigenlijk had ik het liefst gezien dat George Clooney de vader van m'n oudste was, maar toevallig liepen we elkaar destijds net mis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het idee dat... je het als vrouw niet leuk vind dat hij de vader was en dat je liever een hele lieve man gehad had, of zeg ik rare dingen?
Jammer, had het graag willen lezen..quote:
Ho ho, ik zeg het nog maar een keer; ik trek zeer zeker niet aan deze man. Ik wil dat hij mij en mijn keuzes met rust laat en heb zoals aangegeven, aangeboden een contract op te stellen waarin staat dat hij nooit verantwoordelijkheid hoeft te nemen of alimentatie te betalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Zeker waar Capricia. Het is heel goed dat die beslissing bij de vrouw ligt, zij is degene die er (sorry, dit klinkt onaardig) voor de rest van haar leven aan vast zit, ik wens iedere moeder ontzetted veel geluk bij en met het opvoeden van een door haar gewenst kind. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je dan, als de ander duidelijk aangeeft niet te willen, toch aan zo;n man blijft trekken.
Overigens kan alleen mama een veel stabielere situatie zijn dan mama en een papa die zich niet betrouwbaar en verantwoordelijk opstelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Lullig om te zeggen, maar die vader is helemaal niet zo belangrijk bij die beslissing.
En natuurlijk wil je liever een stabiele situatie, huisje boompje beestje. Al was het maar voor dat kind.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Jammer, had het graag willen lezen..
Niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Amor.amor het volgende:
Ik lees trouwens berichten op internet dat een abortus de kans op onvruchtbaarheid vergroot. Of op complicaties tijdens een volgende zwangerschap, in hoeverre is dit waar?
Het komt in uitzonderlijke gevallen wel eens voor dat er na een abortus (of bijvoorbeeld een curettage ivm een miskraam die niet vanzelf op gang komt) bij een volgende zwangerschap een probleem is met innestelen, en dat wordt dan ook gezien als een vruchtbaarheidsprobleem.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Amor.amor het volgende:
Ik lees trouwens berichten op internet dat een abortus de kans op onvruchtbaarheid vergroot. Of op complicaties tijdens een volgende zwangerschap, in hoeverre is dit waar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |