abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100827964

[ Bericht 100% gewijzigd door kingtoppie op 16-08-2011 22:27:52 ]
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:25:09 #102
236264 crew  capricia
pi_100828032
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb dan toch het idee dat... je het als vrouw niet leuk vind dat hij de vader was en dat je liever een hele lieve man gehad had, of zeg ik rare dingen?
Lullig om te zeggen, maar die vader is helemaal niet zo belangrijk bij die beslissing.
En natuurlijk wil je liever een stabiele situatie, huisje boompje beestje. Al was het maar voor dat kind.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:29:21 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100828301
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb dan toch het idee dat... je het als vrouw niet leuk vind dat hij de vader was en dat je liever een hele lieve man gehad had, of zeg ik rare dingen?
Ja, natuurlijk had je dan liever gehad dat je kind onder andere, idealere omstandigheden geboren zou worden, en eigenlijk had ik het liefst gezien dat George Clooney de vader van m'n oudste was, maar toevallig liepen we elkaar destijds net mis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100828798

[ Bericht 50% gewijzigd door kingtoppie op 16-08-2011 22:37:49 ]
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:45:08 #105
236264 crew  capricia
pi_100829245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef kingtoppie het volgende:

Jammer, had het graag willen lezen.. :*
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_100829578
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Zeker waar Capricia. Het is heel goed dat die beslissing bij de vrouw ligt, zij is degene die er (sorry, dit klinkt onaardig) voor de rest van haar leven aan vast zit, ik wens iedere moeder ontzetted veel geluk bij en met het opvoeden van een door haar gewenst kind. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je dan, als de ander duidelijk aangeeft niet te willen, toch aan zo;n man blijft trekken.
Ho ho, ik zeg het nog maar een keer; ik trek zeer zeker niet aan deze man. Ik wil dat hij mij en mijn keuzes met rust laat en heb zoals aangegeven, aangeboden een contract op te stellen waarin staat dat hij nooit verantwoordelijkheid hoeft te nemen of alimentatie te betalen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:50:39 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100829600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Lullig om te zeggen, maar die vader is helemaal niet zo belangrijk bij die beslissing.
En natuurlijk wil je liever een stabiele situatie, huisje boompje beestje. Al was het maar voor dat kind.
Overigens kan alleen mama een veel stabielere situatie zijn dan mama en een papa die zich niet betrouwbaar en verantwoordelijk opstelt.

Als moeder heb je 1 plicht; en dat is het beste voor je kind doen wat binnen jouw macht ligt.

En soms kan dat betekenen dat je het kind zonder zijn vader laat opgroeien, als dat beter voor het kind is, soms kan zelfs het betekenen dat je je kind laat adopteren, en in heel uitzonderijke gevallen doe je het beste door voor een abortus te kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100830104
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Jammer, had het graag willen lezen.. :*
:* Kusje terug
Rustig aan.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:59:14 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100830123
Die binding met je ongeboren kind is een heel apart iets;

Ik kreeg mijn oudste 19 jaar geleden in m'n eentje, en dat was gelijk mijn kind, vanaf de eerste seconde dat hij op m'n buik lag, ik heb ook nooit het idee gehad dat ik hem moest leren kennen, hij hoorde gewoon bij mij. Ik hoefde hem dan ook met niemand te delen.
De jongste (8½ maand oud) kreeg ik samen met mijn partner, en dat is ook wel mijn kind in de zin dat hij direct na zijn geboorte "eigen" was, maar ik heb veel meer tijd nodig gehad om hem te leren kennen, dat duurde zeker een hele week.
Maar hij is dan ook niet alleen mijn kind, hij is ook het kind van mijn vriend.

Nou wil dat niet zeggen dat dat bij iedereen hetzelfde is, maar ik vond het wel een hele aparte ervaring, juist omdat ik verwacht had dat het bij een tweede nog makkelijker zou gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:06:50 #111
236264 crew  capricia
pi_100830569
Interessant om te lezen Leandra.
Hoewel mijn relatie goed is, ik zielsveel van mijn vent houd, en we over 14 dagen gaan trouwen, is dit ongeboren wezentje toch ook al helemaal mijn kind. Wel mijn eerste, trouwens. En als de relatie nu over zou gaan, dan zou ik daar heel veel problemen mee hebben, ook emotioneel. Ik zou kapot zijn...Maar dat verandert voor mij niets wezenlijks aan wat ik voor mijn kind voel.
De beslissing of ik het kindje zou houden of niet, heeft dan ook weinig met de vader te maken.
En natuurlijk is het ook zijn kindje. Maar het zit nu eenmaal in mijn buik.
Heel bijzonder inderdaad. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:27:14 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100831774
Ik realiseer me net dat je als je alleen bent niet op zoek gaat naar dingen waarin je kindje op de vader lijkt, maar eigenlijk alleen maar dingen zoekt en vindt waarin het kind op jou lijkt.
Als je niet alleen bent dan is het ook veel makkelijker om te zien en te erkennen waarin het kindje op de vader lijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100875372
Ik lees trouwens berichten op internet dat een abortus de kans op onvruchtbaarheid vergroot. Of op complicaties tijdens een volgende zwangerschap, in hoeverre is dit waar?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:16:17 #114
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_100875577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Amor.amor het volgende:
Ik lees trouwens berichten op internet dat een abortus de kans op onvruchtbaarheid vergroot. Of op complicaties tijdens een volgende zwangerschap, in hoeverre is dit waar?
Niet.
Prrrrr
  donderdag 18 augustus 2011 @ 07:39:57 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100884667
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Amor.amor het volgende:
Het komt in uitzonderlijke gevallen wel eens voor dat er na een abortus (of bijvoorbeeld een curettage ivm een miskraam die niet vanzelf op gang komt) bij een volgende zwangerschap een probleem is met innestelen, en dat wordt dan ook gezien als een vruchtbaarheidsprobleem.

Bij een in NL uitgevoerde abortus is de kans echter zo klein dat het niet iets is waar je je zorgen over hoeft te maken, in een land waar abortus verboden is en je dus naar een of andere slager zou moeten is het een ander verhaal.

Ik werd overigens 3 maanden na de curettage ivm een miskraam alweer zwanger... op m'n 43ste.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100900605
Sterke genen hoor leandra :7 :Y) Wel jammer van de miskraam :(
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')