Ik ga volgende week kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat er volgende week nog kijken of haakt iedereen af omdat audities over zijn?
Ik haak af vrees ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat er volgende week nog kijken of haakt iedereen af omdat audities over zijn?
Ik kijk, omdat eh.... julliequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga het ook proberen met jullie, als het leuk is blijf ik hangenquote:
Ga je wel VOH kieken Cee?quote:
Ik zie nu pas dat 'jij' het bent, nieuw icoontjequote:
Verkeerd topic?quote:
Zoiets als dit was de bedoeling: Of eigenlijk meer nog zoiets: Want het eerste filmpje zit vol met electronische nabewerking, en de tweede is geheel akoestisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Accordeon, mij benieuwen. Tango met dancemuziek?
Het zou me niet verbazen als ze nog zou winnen ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef roos85 het volgende:
En Lisanne door naar de live showshopelijk valt ze af
De gunfactor, voor die borderliner? Dat zal wat zijn zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze nog zou winnen ook.
De jury lijkt niet te begrijpen dat dit om talent gaat, niet om de gunfactor.
Ja, jammer dat jury het genot van een goede accordeonist niet op waarde weet te schatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef XYZ8 het volgende:
Zoiets als dit was de bedoeling: Of eigenlijk meer nog zoiets: Want het eerste filmpje zit vol met electronische nabewerking, en de tweede is geheel akoestisch.
Dat was dus wat er 10 seconden na het wegdrukken zou gaan beginnen.
Maar ze is zo zielig door al haar beperkingen. En dat is blijkbaar reden om haar unaniem door te laten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gunfactor, voor die borderliner? Dat zal wat zijn zeg
Ze selecteren ook behoorlijk op originaliteit 'daar hebben we er nog geen/pas 1/2 van' en zoals deze griet was er verder niks toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ze is zo zielig door al haar beperkingen. En dat is blijkbaar reden om haar unaniem door te laten.
En de jury bakt er niks van.
Als Lisanne finalist wordt, ga ik die hele finale denk ik niet eens kijken. Want zij heeft gewoon geen comedisch talent.
Maar ze hebben ook geen enkele accordeonspeler, terwijl die accordeonspelers hartstikke goed waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze selecteren ook behoorlijk op originaliteit 'daar hebben we er nog geen/pas 1/2 van' en zoals deze griet was er verder niks toch?
Nah dit wint niet denk ik
Haha, nou als ze slim zijn komen ze volgend jaar terug en gooien ze de beat er na de 10 seconden al in.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef XYZ8 het volgende:
De complete versie van de accordeonspelers. Proefopname zeggen ze, want de beat in de tweede helft is nog wat te hard, maar hier is in ieder geval wel te horen wat ze bij Holland's Got Talent gemist hebben.
Ja, dat is wel een grote grapquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Papiergeld het volgende:
En dan wel die Stringcats doorlaten die volledig afgezeken werden na hun 'battle' en een of ander meisje dat wat lenigheidstrucjes kan. Net alsof daar iemand een hele avond naar wil kijken..,
Ja dat was wel apart ja, maar die mannen waren niet hip en 18, dus dan kom je er sowieso niet, tenzij je operazangeres bent en 100kg+quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook geen enkele accordeonspeler, terwijl die accordeonspelers hartstikke goed waren.
Prutsjury.
Dat "turn" meisje is inderdaad niet super goed, het is wel knap wat ze kan (ik doe het haar niet na). maar het niveau van Danielle (die de eerste HGT won) is vele malen hoger..quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een grote grap
Die meid is echt zoooo gemiddeld vergeleken andere contortionist acts. Volgens mij kan bijna elke geoefende gymnast dit wel...
Deze is ook niet ver gekomen, maar is en knapper en leniger
Geloof me, deze aflevering is het terugkijken niet waard..quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand een linkje van de uitzending?
nee ik ga geen 99 cent betalen..
reden: omdat gordon
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
een vriend van me heeft meegedaan afgelopen aflevering en is nog door ook
Jezus...ongelofelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een grote grap
Die meid is echt zoooo gemiddeld vergeleken andere contortionist acts. Volgens mij kan bijna elke geoefende gymnast dit wel...
Deze is ook niet ver gekomen, maar is en knapper en leniger
ah okequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik ging even verder zoeken, ben dus verkeerd geïnformeerdIk kik sowieso nooit HGT dus ben niet op de hoogte van alles. Hoorde alleen iemand vertellen dat ie door was met een auditie van HGT, maar zullen wel de voor voor voorrondes zijn dan ofzo
Ho halt! Ik kan pas Vrijdag weer gaan turven Pinguquote:
dat jongleren vond ik anders best coolquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geloof me, deze aflevering is het terugkijken niet waard..
Check je alleen de fragmenten van elk optreden. Die zijn gratis. Een reclame vooraf is alles wat je even moet doorstaan dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand een linkje van de uitzending?
nee ik ga geen 99 cent betalen..
reden: omdat gordon
Of op Youtube, heb je helemaal nergens last vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Check je alleen de fragmenten van elk optreden. Die zijn gratis. Een reclame vooraf is alles wat je even moet doorstaan dan.
bijnaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
Hoezo is het trouwens nu al een liveshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |