quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
Als ik 'My name is...' ga kijken, willen jullie mijn tv uit het raam gooien en me in een kelder opsluiten?
da's uit de kleine zeemeermin, mijn jongste is daar helemaal gek van (speelt zo'n K3 toos in)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zeikmusical is dat stukje steeds bij My name is? Dat van die ene hype uit Amerika zeker...
Little Mermaid kleding leek dat jongetje/meisje aan te hebben. Welke hype bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zeikmusical is dat stukje steeds bij My name is? Dat van die ene hype uit Amerika zeker...
Die ene waar chantal jansenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Little Mermaid kleding leek dat jongetje/meisje aan te hebben. Welke hype bedoel je?
Kleine zeemeerminquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat keek ik ook toen ik klein was, hmm... misschien als ik het in z'n geheel hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's uit de kleine zeemeermin, mijn jongste is daar helemaal gek van (speelt zo'n K3 toos in)
Je bedoelt Wicked!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene waar chantal jansenweer iets mee gaat doen en Jim geloof ik... Met een heksendinges, vorige HGT was er ook iets over.
Wickedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene waar chantal jansenweer iets mee gaat doen en Jim geloof ik... Met een heksendinges, vorige HGT was er ook iets over.
Wicked!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zullen UPC hebben, altijd problemen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
En ze hebben ook van alles nog NOOIT gezien he?
Ja joepie met van die prinsessenmeuk, mierzoete over-de-top-Amerikaanse liedjes, nee bedanktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bedoelt Wicked!
Pisces29, we moeten praten. Wicked is briljant.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen UPC hebben, altijd problemen!
Neeeee, NEEEE, het is wel zoet op z'n tijd maar ook heerlijk sarcastisch en grappig met hele mooie liedjes. De rol die Chantal gaat spelen is inderdaad zo'n mierzoet ding maar ze is zo'n 'love to hate' geval, echt zo'n populaire trut waar je aan het begin een hekel aan hebt/hoort te hebben. Heb de show nu 5 keer gezien en ik Nederland ga ik zeker ook kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja joepie met van die prinsessenmeuk, mierzoete over-de-top-Amerikaanse liedjes, nee bedankt
Amerikaans - zoet - heks, ik pas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeee, NEEEE, het is wel zoet op z'n tijd maar ook heerlijk sarcastisch en grappig met hele mooie liedjes. De rol die Chantal gaat spelen is inderdaad zo'n mierzoet ding maar ze is zo'n 'love to hate' geval, echt zo'n populaire trut waar je aan het begin een hekel aan hebt/hoort te hebben. Heb de show nu 5 keer gezien en ik Nederland ga ik zeker ook kijken.
Draaf ik door?
wc-eend, opgelostquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amerikaans - zoet - heks, ik pas.
Chantal Jansen is 10000 keer extra passen
Maar ik wil er wel wat meer over zien, puur om te zien of ik door kan zeiken en gelijk heb of niet
Met die tutholla in een talentenshow die op d'r bek pleurdequote:
Ik krijg al jeuk bij de eerste 20 secondenquote:
Bijt er doorheen, je kan het eendje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk bij de eerste 20 seconden
Duckhunt!quote:
I know, ik wacht nog op andere stukjes om wat meer te zienquote:
Aangepastquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel leuke sproetjes dat kind, maar ik ben niet zo weg van kinderen die zingenmeedoen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I know, ik wacht nog op andere stukjes om wat meer te zien
Die NL versie, is dat Nederlandse liedjes?quote:
Die wil je toch niet eens nadoen?quote:
draait zich om inquote:
Welke NL versie? Er is nog geen (officiële) NL versie. Heb er in ieder geval nog geen gehoord. Tenzij het van die youtubers zijn geweest die hun eigen vertaalde versie hebben gezongen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die NL versie, is dat Nederlandse liedjes?
Nee wat chantal gaat doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke NL versie? Er is nog geen (officiële) NL versie. Heb er in ieder geval nog geen gehoord. Tenzij het van die youtubers zijn geweest die hun eigen vertaalde versie hebben gezongen.
Om hem met een honkbalknuppel te raken?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om hem met een honkbalknuppel te raken?
Lenny was absoluut niet de eerste reggaezanger ...quote:
Oh, ja, dat gaat in 't Nederlands worden gezongen/gepraat. Ongetwijfeld.quote:
Ik ben musicalfan, maar niet van prinsessenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ja, dat gaat in 't Nederlands worden gezongen/gepraat. Ongetwijfeld.Maar als musicals sowieso niet echt jouw ding zijn dan denk ik dat dit ook niet echt jou gaat bekeren.
Oh ik dacht hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lenny was absoluut niet de eerste reggaezanger ...
Ik wou graag Dr. Dolittle zien, want Edwin Rutten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben musical fan, maar niet van prinsessen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Gordon praat tegen haar of ze 5 jaar oud is
Ah, oké! Nou, geeneen prinses hierin te bekennen! Alleen heksen maar geen stereotiep heksen! Goeie en kwaaie! En geiten en munchkins!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben musicalfan, maar niet van prinsessen
Ik zal morgen eens wat filmpjes afkijken die je gepost hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, oké! Nou, geeneen prinses hierin te bekennen! Alleen heksen maar geen stereotiep heksen! Goeie en kwaaie! En geiten en munchkins!
er is maar 1 echte heks en dat ben ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, oké! Nou, geeneen prinses hierin te bekennen! Alleen heksen maar geen stereotiep heksen! Goeie en kwaaie! En geiten en munchkins!
Mocht je een complete show willen zien (in 't engels) dan heb ik die ook in de aanbieding. Stuur dan maar een pm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens wat filmpjes afkijken die je gepost hebt
en zo is het!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is maar 1 echte heks en dat ben ik![]()
Ik onthoud het!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Mocht je een complete show willen zien (in 't engels) dan heb ik die ook in de aanbieding. Stuur dan maar een pm.
Ja, iedereen met wat les. Behalve ik. Ik ben een talentloos iemand. Ze bestaan!quote:
"boombladschaar"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
D. ik zit te broeden op een woord maar de batterij mekkert en ik krijg stress
Mij grabt dit programma niet meer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
travelerrs kom er maar induurt mij te lang
Het is maar een spelletje hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
D. ik zit te broeden op een woord maar de batterij mekkert en ik krijg stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom bij RTLquote:
Ja maar ik heb mooie letters, dat moet je gebruikenquote:
Nou, doe danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb mooie letters, dat moet je gebruiken!
M'n telefoon is net uitgefloept, ik moet stroom hebben, maar ik zit voor den tv!quote:
Tja, prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n telefoon is net uitgefloept, ik moet stroom hebben, maar ik zit voor den tv!
Wat is jouw probleem?quote:
Een doei terugquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik ben klaar met dit program. Dikke doei.
Ik herinner me heel veel uitslagen van talentenjachten aan dat ik heeeel nodig naar de wc moest, maar niet wilde gaan, omdat ik niks wilde missen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n telefoon is net uitgefloept, ik moet stroom hebben, maar ik zit voor den tv!
Je moest eens weten hoe ik de avondpotten zit te spelen met jequote:
Die Noord-Hollandse geit die teveel op tv is? Geen idee hoe ze heet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
Benny, vind je haar niet op iemand lijken?
Uhuquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
Benny, vind je haar niet op iemand lijken?
Nou, vertelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik de avondpotten zit te spelen met je
2 uur later naar bed dan in de planning, en als een opoe uit 1940 met antenne-tv wifi proberen te regelen, die elke seconde uitklaptquote:
ERNSTIG IRRITANT JA.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Regel nr. 1: Als het Grote Mensen vs Kinderen is, gaan Kinderen door. Altijd.
Een potje lenigheid doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 uur later naar bed dan in de planning, en als een opoe uit 1940 met antenne-tv wifi proberen te regelen, die elke seconde uitklaptIk doe bijna ballet op bed om het signaal te krijgen
Zeur niet, je was laatst wel enthousiast over zequote:
Dat wordt wel heel intiemquote:
Zat ik weer aan de alcohol!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeur niet, je was laatst wel enthousiast over ze
NOU HALELUJAH JAquote:
Nog steeds.quote:
Yes, ik hang soms met m'n armen over de rand van het bed, op de hoek rechts zit het ontvangst, laatst zat ik een uur zonder dekenquote:
Dadelijk voel ik me nog schuldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, ik hang soms met m'n armen over de rand van het bed, op de hoek rechts zit het ontvangst, laatst zat ik een uur zonder deken
Neuhquote:
Ik las stijfje ipv stukje, tijd voor wat drinkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
Nu heb ik dat stukje van die griezel op wielen al 30 keer gezien en nog steeds versta ik niet wat ze zegt.
Iiieeeuw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las stijfje ipv stukje, tijd voor wat drinken
Ik ga volgende week kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat er volgende week nog kijken of haakt iedereen af omdat audities over zijn?
Ik haak af vrees ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat er volgende week nog kijken of haakt iedereen af omdat audities over zijn?
Ik kijk, omdat eh.... julliequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga het ook proberen met jullie, als het leuk is blijf ik hangenquote:
Ga je wel VOH kieken Cee?quote:
Ik zie nu pas dat 'jij' het bent, nieuw icoontjequote:
Verkeerd topic?quote:
Zoiets als dit was de bedoeling: Of eigenlijk meer nog zoiets: Want het eerste filmpje zit vol met electronische nabewerking, en de tweede is geheel akoestisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Accordeon, mij benieuwen. Tango met dancemuziek?
Het zou me niet verbazen als ze nog zou winnen ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef roos85 het volgende:
En Lisanne door naar de live showshopelijk valt ze af
De gunfactor, voor die borderliner? Dat zal wat zijn zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze nog zou winnen ook.
De jury lijkt niet te begrijpen dat dit om talent gaat, niet om de gunfactor.
Ja, jammer dat jury het genot van een goede accordeonist niet op waarde weet te schatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef XYZ8 het volgende:
Zoiets als dit was de bedoeling: Of eigenlijk meer nog zoiets: Want het eerste filmpje zit vol met electronische nabewerking, en de tweede is geheel akoestisch.
Dat was dus wat er 10 seconden na het wegdrukken zou gaan beginnen.
Maar ze is zo zielig door al haar beperkingen. En dat is blijkbaar reden om haar unaniem door te laten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gunfactor, voor die borderliner? Dat zal wat zijn zeg
Ze selecteren ook behoorlijk op originaliteit 'daar hebben we er nog geen/pas 1/2 van' en zoals deze griet was er verder niks toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ze is zo zielig door al haar beperkingen. En dat is blijkbaar reden om haar unaniem door te laten.
En de jury bakt er niks van.
Als Lisanne finalist wordt, ga ik die hele finale denk ik niet eens kijken. Want zij heeft gewoon geen comedisch talent.
Maar ze hebben ook geen enkele accordeonspeler, terwijl die accordeonspelers hartstikke goed waren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze selecteren ook behoorlijk op originaliteit 'daar hebben we er nog geen/pas 1/2 van' en zoals deze griet was er verder niks toch?
Nah dit wint niet denk ik
Haha, nou als ze slim zijn komen ze volgend jaar terug en gooien ze de beat er na de 10 seconden al in.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef XYZ8 het volgende:
De complete versie van de accordeonspelers. Proefopname zeggen ze, want de beat in de tweede helft is nog wat te hard, maar hier is in ieder geval wel te horen wat ze bij Holland's Got Talent gemist hebben.
Ja, dat is wel een grote grapquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Papiergeld het volgende:
En dan wel die Stringcats doorlaten die volledig afgezeken werden na hun 'battle' en een of ander meisje dat wat lenigheidstrucjes kan. Net alsof daar iemand een hele avond naar wil kijken..,
Ja dat was wel apart ja, maar die mannen waren niet hip en 18, dus dan kom je er sowieso niet, tenzij je operazangeres bent en 100kg+quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook geen enkele accordeonspeler, terwijl die accordeonspelers hartstikke goed waren.
Prutsjury.
Dat "turn" meisje is inderdaad niet super goed, het is wel knap wat ze kan (ik doe het haar niet na). maar het niveau van Danielle (die de eerste HGT won) is vele malen hoger..quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een grote grap
Die meid is echt zoooo gemiddeld vergeleken andere contortionist acts. Volgens mij kan bijna elke geoefende gymnast dit wel...
Deze is ook niet ver gekomen, maar is en knapper en leniger
Geloof me, deze aflevering is het terugkijken niet waard..quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand een linkje van de uitzending?
nee ik ga geen 99 cent betalen..
reden: omdat gordon
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
een vriend van me heeft meegedaan afgelopen aflevering en is nog door ook
Jezus...ongelofelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een grote grap
Die meid is echt zoooo gemiddeld vergeleken andere contortionist acts. Volgens mij kan bijna elke geoefende gymnast dit wel...
Deze is ook niet ver gekomen, maar is en knapper en leniger
ah okequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik ging even verder zoeken, ben dus verkeerd geïnformeerdIk kik sowieso nooit HGT dus ben niet op de hoogte van alles. Hoorde alleen iemand vertellen dat ie door was met een auditie van HGT, maar zullen wel de voor voor voorrondes zijn dan ofzo
Ho halt! Ik kan pas Vrijdag weer gaan turven Pinguquote:
dat jongleren vond ik anders best coolquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geloof me, deze aflevering is het terugkijken niet waard..
Check je alleen de fragmenten van elk optreden. Die zijn gratis. Een reclame vooraf is alles wat je even moet doorstaan dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand een linkje van de uitzending?
nee ik ga geen 99 cent betalen..
reden: omdat gordon
Of op Youtube, heb je helemaal nergens last vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Check je alleen de fragmenten van elk optreden. Die zijn gratis. Een reclame vooraf is alles wat je even moet doorstaan dan.
bijnaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
Hoezo is het trouwens nu al een liveshow?
Aankomende zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Over hoeveel weken begint My name is ook alweer?
OH, stom, ik dacht dat het op een vrijdag zou komenquote:
Ik dacht ook eerst dat het tussen HGT en TVOH in zou zitten op de vrijdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH, stom, ik dacht dat het op een vrijdag zou komen![]()
Geen zorgen, daar heb jij mij niet voor nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In b4 D. met een of andere domme opmerking.
Heb je je pilletje weer nodig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In b4 D. met een of andere domme opmerking.
Ik gebruik niet eens drugs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er eentje teveel heeft gehad en in een trip is blijven hangen
Je Friesland-Limburg verhaaltje sprak boekdelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens drugs.
En wat heb jij eigenlijk tegen mij?
Nog 4 uurrrrrrrrrrrr en 5 minuutjes Luttepetut!quote:
Wat is dat voor een kneus.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:.
ze lieten een stukje met Lisanne zien..
Een borderliner op 4 vielenquote:
Ja zoiets is er (volgens mij) nooit eerder geweest, dus dat scoort extra, want nieuw en 'hip' en spannend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef soapie het volgende:
[..]
En dat moet lachen zijn zeker, verschrikkelijk dat dat nog door is ook.....
Ja, dat schijnt erg grappig te zijn, vrees dat die nog een finaleplaats gaat halenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef soapie het volgende:
[..]
En dat moet lachen zijn zeker, verschrikkelijk dat dat nog door is ook.....
Arme meid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk een film dus ben er ook niet bij.
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als Lisanne een finaleplek behaalt, is dit officieel het slechtste seizoen tot nu toe.
Ze is wel spraakmakendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Arme meid.
Als Lisanne een finaleplek behaalt, is dit officieel het slechtste seizoen tot nu toe.
Die kerel die op de enkel/neus van zijn vrouw floot vorig jaar, haalde die de finale?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Die is toch niet doorgegaan naar de volgende ronde?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel die op de enkel/neus van zijn vrouw floot vorig jaar, haalde die de finale?
Vorig jaar stond er, niet dit seizoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is toch niet doorgegaan naar de volgende ronde?
We houden je gewoon wakkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Als ik niet in slaap val ben ik erbij vanavond!
Maar vorig jaar is-ie toch ook niet doorgegaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er, niet dit seizoen
Benny, weet jij het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Dacht ik ... dat weet ik niet meer precies.
Als je het maar niet door elkaar haalt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga zo triple multitasken; tijdens hgt kijken en fokken ook nog aquarium een grondige schoonmaakbeurt geven... als dat maar goed gaat!
Triplequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga zo triple multitasken; tijdens hgt kijken en fokken ook nog aquarium een grondige schoonmaakbeurt geven... als dat maar goed gaat!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zover ik mij herinner was neusfluiter zowel vorig jaar als dit jaar niet door.
Ah okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ging toen niet door. Kreeg volgens mij toen ook 3 kruizen.
Je gaat me niet wijs maken dat je niet één van de zes zou doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ja ga nou maar weg met Jantje Smit en consorten.
Haha nee eigenlijk niet, echt niet. Ik ben kieskeurigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat je niet één van de zes zou doen
Ik val op van alles en nog wat, geen bepaald typequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jij valt meer op wat vrouwelijke mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |