Misschien kan die toeterman haar balanceren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een rails zetten zou idd niet aardig zijn.
Hoelaat begint dat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
Ze moeten opschieten voordat VOH gaat beginnen
Ah vandaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
Ze moeten opschieten voordat VOH gaat beginnen
quote:
Inderdaad zeg. Het kind is gewoon niet helemaal vol met bravour en dan is ze meteen ontzettend verlegen en is het daarom ohhhh zooooo knap dat ze zich voor het oog van Dan dubbel durft te vouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
'Verlegen meisje' wordt in een stereotype gedrukt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Het kind is gewoon niet helemaal vol met bravour en dan is ze meteen ontzettend verlegen en is het daarom ohhhh zooooo knap dat ze zich voor het oog van Dan dubbel durft te vouwen.
Bij mij meer. Kom er net achter dat Discovery Travel & Living per 1 september eruit wordt geflikkerd. Kut UPC.quote:
Ik ben er helemaal uitquote:
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik zit er al bijna aan te denken om VI even op te zetten
Ik wil mijn hoofd in de wc doen en dan doortrekken, inclusief een dosis wc-eend. Misschien brengt dat wat sensatie in mijn vrijdagavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
over een uurtje de mp4 checkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Als jij afhaakt is het wel heul ergquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik zei bijna hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij afhaakt is het wel heul erg![]()
22:30 zijn de Grabbers pas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |